Zwaar ongeval MeanBlueMan

Nou ja zeg. Laatste dagen veel aan je gedacht en hoe het zou gaan. Ruim twee weken is te overzien maar kut is het wel natuurlijk.

Wens jou en gezin alvast een mooie jaarwisseling.

Op naar de dertiende 💪
 
Dat is dan toch een soort van pleister op de wonde die uitstel heet. Twee weken is nog te overzien, bovendien heeft die dame van je over een paar dagen weer een nieuwe set vrije dagen die jullie dan samen kunnen gebruiken in de anti corona bubbel te blijven.8-)
Ben je in ieder geval samen thuis met oud en nieuw en kun je elkaar alle liefde en goeds toewensen voor het nieuwe jaar.
Geniet van elkaar Serge en Bianca.
Niets is zeker of voor altijd, dat moge ons allemaal wel duidelijk zijn.
 
Fuck was er al bang voor...
Mijn dochter zou vorige week donderdag voor Kerst geopereerd worden aan haar heup in het Sofia. Helaas ook de dag van tevoren afgezegd door de chirurg zelf. Je merkt dan aan alles dat ze je bijna niet durven te bellen, of dat ze in ieder geval al aardig wat van dit soort gesprekken hebben gehad die niet prettig verliepen. Heb de beste man duidelijk gemaakt dat ik hem echt niets kwalijk neem, en volop begrip heb voor de situatie. De noodzaak is voor mijn dochter ook verre van hoog.
Toch na dat telefoontje het behang van de meuren gevloekt en een oude laptop doormidden getrapt (was op mijn werk in het voorraad hok aan het bellen :+ )
Had het hier ook bewust niet geplaatst, wilde je niet onnodig zenuwachtig maken

Heb me de dagen daarna wel heel bewust ontrokken aan corona en vax discussies. Ben bang dat ik niet helemaal "zen" had kunnen blijven als er een anti-vaxxer voor me had gestaan...
 
En die emoties zijn soms knap onhandig maar ze zullen vast wel ergens goed voor zijn
Misschien zijn ze niet altijd even handig of hebben ze wel eens een gebrek aan timming.
Maar ik ben toch blij dat we die als mensen bezitten. En dan bedoel ik inclusief mannen! (het zijn toch ook net mensen :+)

Maakt het zo lekker human! Dan sta je ineens gewoon 'naast' elkaar ipv dat het voelt alsof iemand zich verheven gedraagt boven 'de rest'.
Dan valt er ineens weer een conversatie te voeren ipv tegen een beton muur te lullen.
(al zijn er genoeg mensen die je dat gevoel wel geven)
 
Zie t positieve er noodgedwongen maar van in. Je bent op de jaarwisseling lekker saampjes thuis, mogelijk zal van binnenuit wat (illegaal😉) vuurwerk te zien zijn, het uitzicht vanuit een UZA bed is maar afwachten…
Maar goed, lekker weer toeleven naar de volgende datum, jezelf niet laten besmetten, en rustig aan genieten thuis.
 
Ik heb het zelf een beetje moeilijk en ben best een harde maar de afgelopen 2 maanden heb ik meer gehuild dan een baby zijn eerste jaren doet.
Op een gegeven ogenblik zijn die emoties echt niet meer tegen te houden hoe groot en sterk je ook bent en ook nog eens 57jaar zijn.
Een beetje moeilijk..... ?

Er is een topic wat daar veel raakvlakken mee heeft he ?
Vrij actief topic waar men absoluut erg respectvol met elkaar omgaat. Maar hier past t ook hoor, dat is hopelijk wel duidelijk :)
 
Zie t positieve er noodgedwongen maar van in. Je bent op de jaarwisseling lekker saampjes thuis, mogelijk zal van binnenuit wat (illegaal😉) vuurwerk te zien zijn, het uitzicht vanuit een UZA bed is maar afwachten…
Maar goed, lekker weer toeleven naar de volgende datum, jezelf niet laten besmetten, en rustig aan genieten thuis.

Dat zou heeeeeeel erg zuur zijn.... :X
 
Vannacht heb ik toch niet zo heel erg goed geslapen O-) :X vannacht om 04:20 nog een mail verstuurd naar de betreffende afdeling in t UZA.
Vanmorgen al vroeg weer wakker gebeld, nieuwe afspraak is gezet !!

12 januari word ik opgenomen, 13 januari word ik geopereerd.

Ik ben zo blij als een klein kind met een emmer ijs en een suikerspin van 1m doorsnee !
Mooi man!
 
Ik heb dit topic geopend om van jou (of van Bianca) te horen hoe de operatie verlopen is en wat de verwachtingen zijn. Lees ik verdorie dat je gebeld bent! Mijn eerste reactie: PIIIIEEEEEEEP! Het ligt natuurlijk weer aan die verdomde PIIIEEEEEEP! (Daar is een ander topic voor.)

Lees ik 2 pagina's verder dat je weer gebeld bent, maar nu met een nieuwe datum. Goed zo! Nu maar hopen dat deze datum blijft staan.

Laat dat email adres van de betreffende verpleegafdeling hier maar weg. Stel dat het weer niet doorgaat krijgt die afdeling een scheldkanonnade over zich heen waar ze bang van worden. Voor hetzelfde geld worden jouw gegevens voorgoed uit de administratie van het UZA gehaald en kun je er nooit meer terecht.
 
Maar, belangrijker.... ik heb vanuit m'n werk ook veel te maken met pijn en emoties van/bij mensen.

Als ik daarbij 1 ding geleerd heb is dat er niets pijnlijker is dan niets te zeggen, terwijl je met zeggen' dat je even niet weet wat je moet zeggen' , daarmee geef je juist aan dat je er mee begaan bent, als het je niets kon schelen had je dan nl wel gezegd ;)

Ook zonder het steeds te zeggen wordt er met jullie meegeleefd hoor.
 
Gezien de groei omicron verwacht ik dat ik nog wel een een maand of twee maand minimaal zal mogen wachten. Helaas is er niemand die een betere indicatie zal kunnen geven.
Opname ( vandaag 17 uur) zonet definitief afgebeld, operatie morgen gaat niet door.

Na de operatie zou ik de eerste 24 onder constante bewaking op de afdeling anesthesie blijven, daar hebben ze nu geen ruimte meer voor.

Geen idee wat ik hiermee aan moet, ben nog niet boos of wat dan ook, ben bang voor t moment dat ik dat wel zou worden, weet gewoon echt niet wat ik ermee moet.
Shit man, dit is zwaar klote, Ikzelf had het ook 40 jaar geleden. Na 2,5 maand in de takels gehangen te hebben kreeg ik middags te horen dat de operatie (onderbeenamputatie) voor de volgende dag uitgesteld was. Weliswaar maar 1 dag maar de klap kwam evengoed hard genoeg aan.:(
 
Allemachtig Bakkie, ik heb al een hele lange periode weinig hier rondgebanjerd.
Kom ik net dit topic tegen, ik schrok me lam...

Zo goed om te lezen dat je de weg naar boven weer gevonden hebt. Alle goeds voor jou en MGG en jullie dierbaren. Dat je 12 januari naar het ziekenhuis mag is dan voor mij toch een klein extra verjaardagscadeautje :+
Ga M-F toch maar weer beter volgen O-)
 
Fuck was er al bang voor...
Mijn dochter zou vorige week donderdag voor Kerst geopereerd worden aan haar heup in het Sofia. Helaas ook de dag van tevoren afgezegd door de chirurg zelf. Je merkt dan aan alles dat ze je bijna niet durven te bellen, of dat ze in ieder geval al aardig wat van dit soort gesprekken hebben gehad die niet prettig verliepen. Heb de beste man duidelijk gemaakt dat ik hem echt niets kwalijk neem, en volop begrip heb voor de situatie. De noodzaak is voor mijn dochter ook verre van hoog.
Toch na dat telefoontje het behang van de meuren gevloekt en een oude laptop doormidden getrapt (was op mijn werk in het voorraad hok aan het bellen :+ )
Had het hier ook bewust niet geplaatst, wilde je niet onnodig zenuwachtig maken

Heb me de dagen daarna wel heel bewust ontrokken aan corona en vax discussies. Ben bang dat ik niet helemaal "zen" had kunnen blijven als er een anti-vaxxer voor me had gestaan...

Ik weet op dit moment niet wat ernstiger is: Een ongevaccineerde die afstand houdt, of de hordes Nederlanders die de binnensteden van België bevolken, gevaccineerd of niet. Daarbij is het statistisch onmogelijk dat je een of meerdere mensen (ja, mensen) die niet overtuigd zijn van het nut van de vaccinatie verantwoordelijk kunt houden voor het niet doorgaan van jouw dochter's of @MeanBlueMan 's operatie. Voor 2022 zijn er trouwens 3 boosterprikrondes gepland en voor 2023 1 tot nu toe.

Kleine inbraak van MBM, geen verdere corona reply in dit topic aub, daar is een ander topic voor geopend
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren las ik dat je 2 uur voor opname werd afgebeld en het weleens 1 of 2 maanden kon duren voordat je opnieuw terecht kan B| :( En dan lees ik zojuist dat ze over een goede 2 weken al (“al”) een plekje voor je hebben! *O*Succes man, die paar dagen houd je ook nog wel vol!! Netflix aan, morgen lekker oliebollen erbij, champie met MGG, had je allemaal moeten missen anders hè :+
 
Daarbij is het statistisch onmogelijk dat je een of meerdere mensen (ja, mensen) die niet overtuigd zijn van het nut van de vaccinatie verantwoordelijk kunt houden voor het niet doorgaan van jouw dochter's of @MeanBlueMan 's operatie
Jawel, dat denken ze wel te kunnen. Simpelweg omdat er meer ongevaccineerden dan gevaccineerden op de IC's liggen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan