Zwaar ongeval MeanBlueMan

Geen idee eigenlijk hoe laat ik geopereerd ga worden, dat hoor ik zo nog. Denk ik. :+


MGG is net weg, nog even naar de winkel geweest hier en chips en koeken enz ingekocht. Ik eet dat niet zo vaak maar morgen moet ik nuchter blijven, vanavond dus mijn laatste kans me s vol te proppen met zooi :+ :P
Heel veel succes en sterkte voor morgen Serge! 👍 👍
 
Geen idee eigenlijk hoe laat ik geopereerd ga worden, dat hoor ik zo nog. Denk ik. :+


MGG is net weg, nog even naar de winkel geweest hier en chips en koeken enz ingekocht. Ik eet dat niet zo vaak maar morgen moet ik nuchter blijven, vanavond dus mijn laatste kans me s vol te proppen met zooi :+ :P
Vetklep :P Veel sterkte weer!
 
Geen idee eigenlijk hoe laat ik geopereerd ga worden, dat hoor ik zo nog. Denk ik. :+


MGG is net weg, nog even naar de winkel geweest hier en chips en koeken enz ingekocht. Ik eet dat niet zo vaak maar morgen moet ik nuchter blijven, vanavond dus mijn laatste kans me s vol te proppen met zooi :+ :P
Lekker de aderen dicht laten slippen met vette troep, morgen krijg je toch nieuwe :+ _O-
 
Zo... ze wilden het nog even spannend maken.... :X



Chirurge kwam langs en het viel haar op dat mijn stem toch wel heel extreem hees was ?
Ja, stemband is door de langdurige beademing tijdens coma beschadigd / verlamd.

OOohhww..... welke, links of rechts ?
Ik word nl links in m'n hals geopereerd, waarbij zij vlak langs de zenuw van de stemband gaat, met de mogelijkheid dat die geiriteerd of zelfs beschadigd raakt, dan zou ik dus geen stem meer hebben. Als het de rechter stemband zou zijn, die nu al ' verlamd' is, dan zou de operatie dus alsnog weer niet doorgaan....



eerst ff koffie drinken hoor....
 
Ik dacht zelf dat het links was.
Dat vond ze goed nieuws, dan kon de operatie doorgaan.
En dan merk je wat er in een efficiënte organisatie mogelijk is.....
Binnen 20 minuten stond er een mannetje met stroboscoop [ en nu kwam er tijdens het typen ook nog s iemand nog even 5 buisjes bloed afnemen ] naast m'n bed.
Linker stemband staat stil, ik word links geopereerd, meer kapot dan ' verlamd' kan ie niet rake dus dat is ' goed' nieuws.
Operatie kan alsnog doorgaan.


Kolere...als ik zou nagelbijten dan zou ik nu onderhand bij m'n pols zijn aangekomen :X
 
Ik dacht zelf dat het links was.
Dat vond ze goed nieuws, dan kon de operatie doorgaan.
En dan merk je wat er in een efficiënte organisatie mogelijk is.....
Binnen 20 minuten stond er een mannetje met stroboscoop [ en nu kwam er tijdens het typen ook nog s iemand nog even 5 buisjes bloed afnemen ] naast m'n bed.
Linker stemband staat stil, ik word links geopereerd, meer kapot dan ' verlamd' kan ie niet rake dus dat is ' goed' nieuws.
Operatie kan alsnog doorgaan.


Kolere...als ik zou nagelbijten dan zou ik nu onderhand bij m'n pols zijn aangekomen :X
Jeetje, maar zingen wordt dan toch wel wat lastig.
 
Verbaas me trouwens iedere keer weer hoe ver ze een draad je neus in kunnen duwen..... al was dit natuurlijk nog niets vergeleken bij die maagsondes die ik er zelf iedere keer weer uit trok :+

Ik zou eerst de 28ste opgenomen worden en in die brief stond dat ik de 31ste weer ontslagen zou worden.
Nu word ik de 12e opgenomen en ontslag staat op de 19e ????
Van 3 dagen naar 7 dagen ?
Zelfde arts, zelfde patiënt, zelfde ingreep.
Ga daar toch eens met goede argumenten de discussie over aan, denk ik O-) :X

Maar alhoewel ik gister dood ging van de zenuwen voel ik me nu goed. Ik ben hier altijd goed verzorgd en men is altijd lief geweest voor me en de resultaten zijn absurd goed, dus ze hebben mijn vertrouwen verdiend.

Hoop dat ik nog langs de IC kan/mag gaan om mij daar te laten zien, zelf lopend. Ze kennen me daar ook alleen op een heel andere manier natuurlijk, even laten zien hoe ik er nu, 4 maand later, aan toe ben.
 
Veel succes morgen MBM en MGG.
En voor het medisch personeel ook natuurlijk, ik hoop dat die een fijne 'werkdag' hebben met een positief eindresultaat..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan