Zwaar ongeval MeanBlueMan

@MeanGreenGirl ik hoop toch dat je een beetje rustig kan slapen... Houden ze je nog op de hoogte vannacht, verwachten ze snelle verbeteringen? of is het de nacht doorsudderen... ik ben veel wakker vannacht, F5 blijft toch wel beroerd worden
 
Fijn dat de operatie gelukt is.
De pijn is minder, maar dat gaat waarschijnlijk weer over, zeker nu zijn arm weer voldoende bloed en dus zuurstof krijgt.
@MBM, veel succes de komende periode met oefenen. Dat zal best nog tegenvallen. Maar ik krijg wel de indruk dat je eigenwijs genoeg bent om door te zetten. (Eigenwijsheid is op zich een goede eigenschap.)
Zet hem op.
 
Goed om te lezen, bedankt dat je ons op de hoogte houdt.
En nu weer vooruit, die arm is maandenlang een struikelblok geweest, nu is er hopelijk weer wat mogelijk.
Ik zou er zelf gek van worden, opgesloten in je eigen lichaam.
 
Allereerst: Bedankt voor de update!! Het is best bijzonder om op zoń dag als dit ook aan "ons" te denken. :t

Sacha Baron Cohen Reaction GIF by Amazon Prime Video



Maar voel je niet verplicht @MeanGreenGirl
 
Pijn…. wordt je hard van zou mijn vader zeggen, volgens mij is Serge ook niet zo flauw. Het is een teken dat er iets gebeurd is in je lichaam. En voor Serge is het belangrijkste dat je betreft je arm weer op de goede weg bent 😄
 
Krijg er gewoon natte ogen van. Blij voor jullie dat de operatie is geslaagd en je elkaar al hebt kunnen spreken.

Hopelijk heeft Serge een goede nacht gehad, maar jij ook Bianca. Jullie doen dit samen. Respect voor jullie beiden.
 
The day after.

[Sentimenteelmodusaan] Hierboven staat iets over natte ogen. Dat heb ik de laatste weken sinds de eerste operatiedatum werd afgezegd. De machteloosheid, de kracht, de saamhorigheid, de openheid, de liefde van het Mean koppel, de grap en het serieuze.

Ik heb dus al weken het gevoel dat ik gewoon keihard wil janken en nu weet ik zeker waarom. Serge vecht dit gevecht niet alleen. Dat is waarom dit forum al zo lang bestaat en mensen weer hier heen heeft gebracht die jaren lang niet op M-F zijn geweest.

Bij velen is de spanning eraf na een dag F5 rammen en ik wil nog steeds janken als ik kijk of er updates zijn |([/Sentimenteelmodusuit]

Hoe was de nacht van jou @MeanGreenGirl en @MeanBlueMan?
 
Mij valt ook op dat ik normaliter niet zoveel zit te refreshen als deze week :). Hoop oprecht dat het goed is gegaan gisteren, en het opbouwen weer kan beginnen :Y
Haha, hier nog zo een. Tijdens het werk en het maken van de gebruikelijke rapportages op de andere computer blijven verversen om "het nieuws" niet te missen.

Vandaag de eerste dag na de operatie. Hopelijk heeft MBM een goede nacht gemaakt, valt de pijn vandaag mee en kan hij snel aan het herstel / opbouw beginnen. 💪
 
Ook hier heeft de F5 toets flink op z'n klote gehad gisteren..
Hopelijk heeft Serge een beetje een goede nachtrust gehad, en kan ie nu verder met zijn revalidatie!
Ook hoop ik dat @MeanGreenGirl een beetje normaal heeft kunnen slapen vannacht, ook voor haar was het een zeer zwaar dagje gisteren.
 
Allereerst: Bedankt voor de update!! Het is best bijzonder om op zoń dag als dit ook aan "ons" te denken. :t

Mooi dat het in principe allemaal goed gegaan is. Jammer van de pijn. Hopelijk trekt eea snel bij, want volgens mij heeft MBM op dat vlak zijn portie wel weer even gehad het afgelopen jaar..

MBM en ik hebben veel aan jullie berichten en wordt erg gewaardeerd. Erg lief en roerend dat jullie zo meeleven.
Kleine moeite om een update te geven als ik de kans krijg. :)

MBM heeft inderdaad even genoeg gehad zo. Ben ergens ook "blij" dat de eerste hele zware operaties zijn gedaan toen hij in coma lag.
Dit is de dertiende operatie geloof ik, dat trekt toch een zware tol op een mens.
 
MBM en ik hebben veel aan jullie berichten en wordt erg gewaardeerd. Erg lief en roerend dat jullie zo meeleven.
Kleine moeite om een update te geven als ik de kans krijg. :)

MBM heeft inderdaad even genoeg gehad zo. Ben ergens ook "blij" dat de eerste hele zware operaties zijn gedaan toen hij in coma lag.
Dit is de dertiende operatie geloof ik, dat trekt toch een zware tol op een mens.

Hopen dat 13 vanaf gisteren zijn geluksgetal is ;)
 
Ondertussen heb ik ook een berichtje van hem gehad. Hij ligt weer op de afdeling, heeft wisselend pijn.
Mooi dat hij naar een afdeling is ipv de IC. (dat bedoel je toch??) Meestal is dat toch een indicatie dat het goed gaat met hem. Hopelijk wordt de pijn snel minder.
Ik weet niet of jullie vandaag wat van hem horen, hij heeft moeite met typen.
Ik denk dat we dat overleven hoor. ;)
Ik denk dat zijn herstel belangrijker is dan een stukje tekst, dus als het even niet gaat... dan gewoon even niet. Komt wel weer als het zover is. :t
 
Ondertussen heb ik ook een berichtje van hem gehad. Hij ligt weer op de afdeling, heeft wisselend pijn.
Ik weet niet of jullie vandaag wat van hem horen, hij heeft moeite met typen.
Geef hem van ons maar door dat ie vooral aan zichzelf moet denken. En niet de grens op moet zoeken dat ie zichzelf pijnigt om toch maar wat proberen te typen wil je?
Ik hoor dan liever wat van hem als het een stuk beter gaat met hem, al ben ik wel blij dat het geslaagd is, zijn operatie. Nu lekker bijkomen en aansterken, dat is het belangrijkste voor hem.
Wens hem het allerbeste van ons allemaal hier op MF! Jij natuurlijk ook @MeanGreenGirl , veel liefs en sterkte de komende tijd, maar zo te lezen komt dat allemaal goed.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan