Zwaar ongeval MeanBlueMan

later komt r wel weer meer.

Ik ben blij dat vandaag 4 waaknaalden |( uit m'n rechterarm mochten.
Verpleging wilde ze morgen pas weghalen, arts kwam nog s snel langs en die vroeg ik t toevallig O-) en die was met met me eens dat ze allemaal moesten blijven zitten terwijl er maar 1 in gebruik was voor nb paracetamol wat ze ook in tabletten schijnen te hebben.

Ik hoop echt heel erg dat de drains in m'n nek/schouder er morgen uit mogen,die doen vies zeer '(

Die Hollanders moeten altijd onderhandelen. :P
Maar fijn dat ze er uit zijn. Klote om zo "bedraad"te liggen en je niet even lekker op je zij kan draaien.
Hopelijk de drain ook snel. :Y
 
Pffff. :}

Even een practische vraag, heb je nog een tijdelijke bewegingsbeperking gekregen voor je arm?
Dat de ader een paar dagen kan vast groeien zeg maar.
 
Drains zijn inderdaad niet prettig, je hebt regelmatig het gevoel dat ze “heet” zijn. Maar hun functie is erg nuttig, ik had er een paar enkele weken zitten en dit is geen pretje. Hopelijk geen bijkomende problemen of onderhuidse ontstekingen zodat ook deze snel tot het verleden horen.
We wensen je een rustige nacht al is dit in een ziekenhuis meer een utopie 😉
 
Ik kan me er geen voorstelling van maken, alweer of nog steeds niet.
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat zo rap in 1x goed gaat met 'normaal' bewegen.

Zal toch iets van gewenning naast zitten, naast de tijd om die aanpassing te laten herstellen.
Rustig aan oefeningen doen ofso?
Als je voet slaapt met een geknelde zenuw en je gaat er direct op staan werkt ook niet 🤷🏼‍♀️
(Afremmen en schakelen met bevroren handen ook niet) slap voorbeeld, i know.

Maar ik zou zeggen, neem vooral de tijd!
Het is geen wedstrijd, het gaat om lange termijn herstel. Je moet nog langer met dat lichaam doen. (Is de bedoeling!!)

Succes! You can do it!
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan