Zwaar ongeval MeanBlueMan

:+

Dat is dan toch op een 'oude' K1200P, voor mij de beste politiemotor die ik ooit bereden heb :}
Al mist het blauwe lampje op de stok uitschuifpaal, aan de achterkant ?

Maar die heb ik thuis nog op voorraad liggen hoor O-)

Jaar of 10 geleden, begeleiding van grote stoet zijspanners, allemaal geladen met gehandicapten. Erg leuke werkdagen waren dat :} :} :}
Aan het eind in Lathum in een grote legertent voor iedereen een BBQ. En uiteraard reed ik als eerste het terrein op O-) en wilde ook als eerste die tent binnen zijn om vast wat geschroeid vlees in beslag te nemen.
Tijdens de rit had ik die lamp achterop wat omhoog gezet. Ongeveer iets hoger als mijn hoofd.
Toen ik de tent in reed ( daar had ik al beter moeten weten ) moest ik bukken maar ik had natuurlijk allang niet meer aan die omhoog geschoven lamp gedacht O-) :X
Die bleef dus haken achter de rand van die legertent en Meanblueman kwam horizontaal schuivend naast zijn motor de tent in, nog net tot stilstand komend voor een grote bbq. Die paal +lamp kwam erachteraan.
Ach, wat extra entertainment, op zo'n dag moet dat kunnen, nietwaar ? *D

Meanblueman had zich in die tijd toch zo'n beetje op weten te werken tot commandant motorrijders voor de evenementen in de regio, voetbalwestrijden, optredens ( Gelredome ) e.d. Machtig mooie tijd. Het oppercommando wist mij te waarderen omdat ik altijd t hoofd koel hield en zelfstandig beslissingen durfde te nemen voor m'n team, ook al had ik wel erg veel van dit soort rare gevallen zoals hierboven omschreven, waarvan ze de helft nog niet wisten O-) :X
Tijd voor werken, tijd voor plezier.
Ik dacht net al, je was wat plat en niet zo spraakzaam. Heb nog een beker koffie neergezet en ben maar verder gereden…
 
Ik dacht net al, je was wat plat en niet zo spraakzaam. Heb nog een beker koffie neergezet en ben maar verder gereden…
Als mensen mij vragen waarom ik zo stil ben, is het standaard antwoord: "Ik ben geconcentreerd met mijn werk bezig." Is bij jouw ontmoeting misschien ook van toepassing.
 
Het zijn al die lichtpuntjes die nadien een mooi zonnetje maken om te kunnen koesteren en genieten van je familie en vrienden… nog eventjes wachten, het genieten komt terug, zeker weten 👍👍👍
:^

Ik vind t ook belangrijk om iedere dag iets te hebben waar je blij om kunt zijn, ook al is het maar een heeeeel klein iets, dat maakt helemaal niet uit. Als je maar beseft dat je er heel even iets blijer van werd dan daarvoor, dan is t al goed.


Genieten doe ik dus ook al hoor, absoluut. Zo heb ik zonet genoten van een leuke verpleegster :Y



Oei....MGG leest mee hier he ?




Het genieten was dan ook op het moment dat zij 'm eruit trok. *D



Ik bedoel...... qud, ik maak t er niet beter op he ?






M'n drain *D

Kolere...ik dacht dat het er twee waren maar het was er maar 1, maar dan wel cm of 14/15 lang, beetje parallel liggend paar cm boven mn sleutelbeen.

En dan zegt ze ook nog dat ik beter 's hard op de achterkant van m'n hand blaas |(
en dat doe ik dan ook gewoon :? :X |( wetende dat het slechts een stom psychologisch effect heeft en t toch gewoon als een kleuter gehoorzaam in mee gaan terwijl ik normaal gesproken d'r zou uitlachen en zou zeggen: duh, trek m d'r nou maar uit !

Bijna een funny gevoel, je voelt dat ding er ook gewoon uitglibberen, net als een maagsonde via je neus als je die eruit trekt.
Enige jammere is dat dit toch venijnig zeer doet :+
Ik heb iig wel weer heel wat nieuwe ervaringen opgedaan, da's ook wat waard :X '(
 
Als mensen mij vragen waarom ik zo stil ben, is het standaard antwoord: "Ik ben geconcentreerd met mijn werk bezig." Is bij jouw ontmoeting misschien ook van toepassing.

De enige momenten dat ik mij tijdens werktijd echt even concentreer is tijdens de half jaarlijkse theoretische toetsen.
Op een normale werkdag eigenlijk verder nooit nodig.
 
Als mensen mij vragen waarom ik zo stil ben, is het standaard antwoord: "Ik ben geconcentreerd met mijn werk bezig." Is bij jouw ontmoeting misschien ook van toepassing.
Ja, dat zal dan wel. Gisterenavond werd er nog eentje helemaal allergisch qua reaktie en dan zat er nog wel kilometers utp tussen en zeker een paar meter draadloos. Maar ik adviseer dan een willekeurig smeerseltje van dokter Vögel van bij de drogist aan. Het meeste zit toch tussen de oren en daar doe je weinig aan.
stiekum ben jij wel lief he ?
Niet altijd maar wel steeds vaker.
 
Ach, ik mag van mijn vrouw gerust naar andere vrouwen kijken, zolang het daarbij blijft...
En die verpleegsters zijn voorlopig toch nog sneller dan jij _O-

Mijn rechterarm heeft dus echt vanaf het begin aan helemaal niet opgelopen he, die is nog bliksemsnel a la lucky luke.

En de meesten hier zijn job studenten, die zijn nog vrij naïef, die kan ik wel tot op een meter afstand lokken, denk ik :Y


Alleen moet ik dan me afvragen wat ik met d'r moet aangezien mn andere arm dus nog niet zoveel kan en daarna ook nog m'n blauwe oog aan MGG uitleggen. En daarna m'n 2 blauwe ogen aan de dokter.


Ik heb zojuist besloten dat kijken de betere optie is. Dank voor het spiegelen en meedenken, word gewaardeerd :} *D
 
Mijn rechterarm heeft dus echt vanaf het begin aan helemaal niet opgelopen he, die is nog bliksemsnel a la lucky luke.

En de meesten hier zijn job studenten, die zijn nog vrij naïef, die kan ik wel tot op een meter afstand lokken, denk ik :Y


Alleen moet ik dan me afvragen wat ik met d'r moet aangezien mn andere arm dus nog niet zoveel kan en daarna ook nog m'n blauwe oog aan MGG uitleggen. En daarna m'n 2 blauwe ogen aan de dokter.


Ik heb zojuist besloten dat kijken de betere optie is. Dank voor het spiegelen en meedenken, word gewaardeerd :} *D
"Zuster, ik heb jeuk op plaatsen waar ik niet bij kan..."
 
Goed om te lezen dat het langzaam aan toch een stukje beter gaat met je!
 
Och MBM, jij hebt tenminste nog leuke verpleegsters om naar te kijken. Buitenshuis honger krijgen en thuis eten is ook niet verkeerd.

Ik had bij mijn laatste bezoek aan het ziekenhuis een aantal kerels die niet zouden misstaan als Turkse olieworstelaar. Daar krijg je geen honger van, zal ik je eerlijk bekennen.

Tenminste,



Ik in ieder geval niet!
 
Oeps, dat zal voor mijn eerste opname zeker gelden idd.

Zo lang is het eigenlijk niet geleden, maar ik ben nu al 'vergeten' hoe slecht ik er toen eigenlijk aan toe was.
Persoonlijke eigenschap, vrij extreem in het hier en nu leven, zonder bezig te zijn met wat was of had kunnen zijn.

Waarbij ik mij nu wel realiseer dat MGG die tijd wel bewuster heeft meegemaakt en op haar dus ook veel meer indruk gemaakt zal hebben.
Ik lag "alleen maar" in een wel heel diepe slaap, zonder enige benul van gevaar en risico, die heeft zij allemaal moeten meemaken '(


En voor een deel heb ik dan nog t gevoel te moeten zeggen "Sorry schat.." terwijl ik er ook niets aan kon doen en het volledig op het conto van die onoplettende automobilist komt.
Uiteraard moet je helemaal zelf weten wat je moet doen, maar wellicht is het handig om hier samen nog een keer bij stil te staan. Emoties over dezelfde situatie kunnen nog wel eens uit elkaar lopen en dan kan het fijn zijn om daar eens samen over te praten. Zelf ook meegemaakt met mijn dochter die weken in het ziekenhuis heeft gelegen. De beleving van mijn vrouw die bij mijn dochter in het ziekenhuis heeft "gelogeerd" was heel anders dan die van mij terwijl ik thuis voor mijn zoon zorgde. Praten erover was wel waardevol, inclusief natte ogen van de Fishermand's Friend (klote spul ;)).

Moet daarbij zeggen dat ik een enorme "we leven nu en niet gisteren" eikel ben :Y, maar ook voor mezelf was het wel fijn om ook mijn kant van het verhaal een keer te vertellen. Om daarna weer snel door te gaan op de orde van de dag, haha.
 
Uiteraard moet je helemaal zelf weten wat je moet doen, maar wellicht is het handig om hier samen nog een keer bij stil te staan. Emoties over dezelfde situatie kunnen nog wel eens uit elkaar lopen en dan kan het fijn zijn om daar eens samen over te praten. Zelf ook meegemaakt met mijn dochter die weken in het ziekenhuis heeft gelegen. De beleving van mijn vrouw die bij mijn dochter in het ziekenhuis heeft "gelogeerd" was heel anders dan die van mij terwijl ik thuis voor mijn zoon zorgde. Praten erover was wel waardevol, inclusief natte ogen van de Fishermand's

Ze kan t hier toch lezen ? Blijf niet aan de gang B|








Uiteraard heb je helemaal gelijk en die uitspraak geld altijd 100% :}
Er zijn weinig dingen...nee, volgens mij geheel geen, dingen waar wij niet over kunnen praten. Alhoewel we geen van beiden lang stilstaan bij dit soort dingen beleven we ze wel intens en maken ze ook bespreekbaar tegenover elkaar.
We hebben beiden wat ervaring, geloof dat onze relatie bijzonder, stabiel en bijzonder stabiel is :)

Dochter weer als een gezond schildpadje thuis gekomen ?
 
Fijn om te horen dat het al wat beter gaat. Nog even geduld en je bent weer de oude :Y .

:^ Dank :)

Ik merk dat ik deze operatie behoorlijk onderschat had. De laatste twee waren net aan een uurtje en 's avonds was ik er ook wel weer klaar mee.
Deze heeft mij 6 uur onder zeil gehouden en de ingreep was toch wat heftiger. Ik heb er echt drie dagen voor nodig gehad weer een beetje tot mijzelf te komen.


Er staat mogelijk nog 1 operatie op te programma, maar dat is afhankelijk of ik straks deze arm weer recht kan doen.
Maar goed, dat is dan ook een 'kleine' operatie van een uur / anderhalf zou ik verwachten.
En of dat nodig is, dat moet nog blijken, eerst maar eens kijken of ik de arm zelf weer kan overtuigen gewoon recht te kunnen zijn.

Apart detail....de arm is dus volledig mobiel, er zit alleen een 'stop' op, zo'n 10 graden voor 'recht' en een 25 graden voor helemaal krom.
Niemand weet waarom.
De reparatie die ze 3 maand geleden hebben gedaan is aan de kop van ellepijp, nabij de elleboog is daar een plaatje op gezet ivm breuk.

20 jaar geleden was deze elleboog ook al eens geopereerd, toen was er reparatie nodig aan de andere kant, radiuskop (spaakbeen) was afgebroken.
Na die operatie zat er plots een stop in de elleboog, 10 graden voor recht en 25 graden voor geheel krom. Niemand wist waarom maar het zou nooit meer beter worden, leer ermee leven. Een half jaar verder was m'n arm recht en alles hersteld, zonder verdere ingrepen of speciale oefeningen.

Hoe het allemaal kan, joost en/of jeroen mag t weten, maar ik hoop dat ik ook nu mijn elleboog ervan kan overtuigen dat ie het gewoon weer moet gaan doen en dat die laatste operatie de prullenbak in kan.
Die Belgen hebben wel genoeg aan mij verdient ;)
 
Mijn rechterarm heeft dus echt vanaf het begin aan helemaal niet opgelopen he, die is nog bliksemsnel a la lucky luke.

En de meesten hier zijn job studenten, die zijn nog vrij naïef, die kan ik wel tot op een meter afstand lokken, denk ik :Y


Alleen moet ik dan me afvragen wat ik met d'r moet aangezien mn andere arm dus nog niet zoveel kan en daarna ook nog m'n blauwe oog aan MGG uitleggen. En daarna m'n 2 blauwe ogen aan de dokter.


Ik heb zojuist besloten dat kijken de betere optie is. Dank voor het spiegelen en meedenken, word gewaardeerd :} *D

Je krijgt weer spatjes. Tijd dat je naar huis komt. :P
 
Ze kan t hier toch lezen ? Blijf niet aan de gang B|








Uiteraard heb je helemaal gelijk en die uitspraak geld altijd 100% :}
Er zijn weinig dingen...nee, volgens mij geheel geen, dingen waar wij niet over kunnen praten. Alhoewel we geen van beiden lang stilstaan bij dit soort dingen beleven we ze wel intens en maken ze ook bespreekbaar tegenover elkaar.
We hebben beiden wat ervaring, geloof dat onze relatie bijzonder, stabiel en bijzonder stabiel is :)

Dochter weer als een gezond schildpadje thuis gekomen ?
:^

MBM heeft er best lang over gedaan om te beseffen hoe erg hij gewond was en dat hij op het randje van de dood gezweefd heeft.
Dat is ondertussen wel ingedaald.
Nu kijken we vooruit en naar de toekomst. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan