Zwaar ongeval MeanBlueMan

Doet me denken aan een client waar ik persoonlijk begeleider van was. Die lag behoorlijk verbrand in het ziekenhuis. Flinke gebruiksaanwijzing gegeven aan de verpleging met o.a. de woorden, "Als ze gaat gooien met spullen, dan kan ze bijna naar huis. Trek het je niet persoonlijk aan".

5 Weken later werd ik gebeld dat ze koffiekopjes door haar kamer gooide. Ik begon te lachen van opluchting. Het ging immers weer een stuk beter met haar. Na 6 Weken kon ik haar weer ophalen uit Brandwondencentrum :}
De koffie was natuurlijk niet warm genoeg....... :+
 
Ik telde vanaf vandaag, naar huis gaan. Dan gaat de rust pas echt in.
morgen en overmorgen. Dan ga ik langzaam weer wat doen.

En wees gerust, langzaam betekend de eerste dag 3 x 5 minuten. En een uurtje slapen tussendoor.

Daarnaast stel ik het sleutelen aan motoren maar even uit... zoek t wat kleiner... laptop nieuwe accu geven en koelpasta vervangen, dat soort dingen.
Ik ga t echt rustig aan doen :Y Heb ik al veel mensen beloofd, kan hier ook nog wel een keer ;)
 
Mag ik belangstellend vragen, zonder nieuwsgierig te willen zijn ?
Ja hoor, dat mag. Kort verhaal. Op zondag eerste les op een springpaard en volop actief bezig, de volgende zondag na een week buikgriep verlamd in een ziekenhuisbed.

Lang verhaal, zelf lezen ;)>> Spierziekten Nederland : Guillain-Barré syndroom (GBS). Dit syndroom zie je nu vaker opduiken bij mensen die flink ziek zijn geweest van Covid.

Restverschijnselen zijn bij mijn dochter verlies aan kracht, uithoudingsvermogen en pijn in de benen. De vraag is of dit ooit beter gaat worden.

Moraal van het verhaal, het lichaam kan veel hebben, maar soms ook hele rare dingen doen.

[edit] Kleine edit nadat ik zag dat er een aantal "likes" zijn aangeklikt (wordt gewaardeerd!). Dochter zit inmiddels wel op zo'n 95% herstel hoor. En rijdt inmiddels ook weer paard. Er gaat dus heel veel goed ... maar soms ook even wat minder :).
 
Laatst bewerkt:
morgen en overmorgen. Dan ga ik langzaam weer wat doen.

En wees gerust, langzaam betekend de eerste dag 3 x 5 minuten. En een uurtje slapen tussendoor.

Daarnaast stel ik het sleutelen aan motoren maar even uit... zoek t wat kleiner... laptop nieuwe accu geven en koelpasta vervangen, dat soort dingen.
Ik ga t echt rustig aan doen :Y Heb ik al veel mensen beloofd, kan hier ook nog wel een keer ;)
Waren ze allemaal maar zo gehoorzaam *O*

Hoe was de eerste gerepareerde nacht thuis?
Merk je verschil?
 
🙄
Kom je vanzelf achter als je geband wordt

(En toch nis ik steeds weer dat 'Jerry, Jerry,' icoontje🧐)
1642541079225.gif
 
Ik denk dat het de hoogste tijd is om de titel te veranderen in "De revalidatie van MeanBlueMan" :?
 
Ik denk dat het de hoogste tijd is om de titel te veranderen in "De revalidatie van MeanBlueMan" :?
Vooropgesteld: ik ben niet expliciet voor- of tegen dat voorstel, maar is een andere titel echt een meerwaarde??
Nu heet het topic naar de aanleiding er van. Dat is best logisch op zich toch??? Alle steunbetuigingen en revalidatieverslagen volgen uit die gebeurtenis. Ik ga er niet over, maar van mij mag de titel blijven zoals hij is.
 
Vooropgesteld: ik ben niet expliciet voor- of tegen dat voorstel, maar is een andere titel echt een meerwaarde??
Nu heet het topic naar de aanleiding er van. Dat is best logisch op zich toch??? Alle steunbetuigingen en revalidatieverslagen volgen uit die gebeurtenis. Ik ga er niet over, maar van mij mag de titel blijven zoals hij is.
Van mij dus ook. Ik heb er ook niks over te zeggen, maar wat mij betreft blijft de topic-titel gewoon zoals ie is. (en ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat met @MeanBlueMan , nu ie weer thuis is).
 
Vooropgesteld: ik ben niet expliciet voor- of tegen dat voorstel, maar is een andere titel echt een meerwaarde??
Nu heet het topic naar de aanleiding er van. Dat is best logisch op zich toch??? Alle steunbetuigingen en revalidatieverslagen volgen uit die gebeurtenis. Ik ga er niet over, maar van mij mag de titel blijven zoals hij is.
Til er niet te zwaar aan. Kwam in me op omdat er een geheel nieuwe fase is aangebroken. Het is niet aan mij en daarom in kleine lettertjes.
Dit moet zeker geen discussie worden in het topic hier.
 
Ja hoor, dat mag. Kort verhaal. Op zondag eerste les op een springpaard en volop actief bezig, de volgende zondag na een week buikgriep verlamd in een ziekenhuisbed.

Lang verhaal, zelf lezen ;)>> Spierziekten Nederland : Guillain-Barré syndroom (GBS). Dit syndroom zie je nu vaker opduiken bij mensen die flink ziek zijn geweest van Covid.

Restverschijnselen zijn bij mijn dochter verlies aan kracht, uithoudingsvermogen en pijn in de benen. De vraag is of dit ooit beter gaat worden.

Moraal van het verhaal, het lichaam kan veel hebben, maar soms ook hele rare dingen doen.

[edit] Kleine edit nadat ik zag dat er een aantal "likes" zijn aangeklikt (wordt gewaardeerd!). Dochter zit inmiddels wel op zo'n 95% herstel hoor. En rijdt inmiddels ook weer paard. Er gaat dus heel veel goed ... maar soms ook even wat minder :).

Dat zijn van die slopende ziektes waar je nooit bij stilstaat als je gezond bent.... ook niet bij hoe vreselijk ingewikkeld je lijf eigenlijk functioneert, tot je er met zo'n klap tegenaan loopt !!

95% herstel is fijn voor d'r. Ik heb gemerkt in het verleden dat tijd die laatste procentjes nog wel eens durft te verhelpen, ook al zeggen de medici dat het 'klaar' is. Ik hoop het iig voor haar (en jullie natuurlijk ) !
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan