Zwaar ongeval MeanBlueMan

Waren ze allemaal maar zo gehoorzaam *O*

Hoe was de eerste gerepareerde nacht thuis?
Merk je verschil?
Yep, de verpleging bevalt me hier stukken beter O-)

Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag want:


;) *O*



En weer on-topic: Mooi dat 'ie naar huis mocht, maar hoe zou het nu met het herstel van @MeanBlueMan gaan??

Eigenlijk ga ik hierop antwoorden waarbij ook de vragen in de omgeving van deze vraag werden gesteld.

Thuis heb ik pas echt goed beseft hoe zwaar deze operatie lichamelijk geweest is. Mijn kop wil altijd wel gelijk een uur na ontwaken weer overeind komen en klaar met die onzin, operatie geslaagd dus we kunnen weer.
NOT !!
Ze hebben zelf 48 uur regelmatig met zaklampjes in m'n ogen geschenen om m'n pupil reactie te testen. Erg tof als ze je wakker waken, direct je oogleden opensperren en een lampje erop richten.
Dit was een operatie waar ik van moest bijkomen.
Even opstaan en lopen was plots ook niet meer mogelijk, ik leek echt 8 weken teruggeworpen in m'n lichamelijke revalidatie.
Ik heb me erbij neergelegd. Gewoon in bed liggen, zo veel mogelijk eten en drinken en verder helemaal niets, laat t lichaam maar wennen aan weer wakker zijn.
Vandaag is de laatste dag dat ik me daar zo mee bezig hou. Morgen ga ik pas weer eea opbouwen, en dat ga ik langzaam doen.
Eerste dag zal 3 x 5 minuten fietsen (hometrainer) met tegelijk wat armbewegingen zijn.
Mijn eigen grens is erg moeilijk te vinden, ik herkende die vroeger altijd maar waar ik altijd feilloos wist bij 85% te stoppen merk ik nu het verschil tussen 75 en 125% nauwelijks meer, zal ik weer opnieuw moeten gaan leren.

Of het de laatste operatie was.... mijn linker arm kon ik dus niets aan trainen.
Maar dat is de arm waar een bewegingsbeperking in zit, kan m niet volledig strekken en niet volledig buigen.
Die elleboog is 20 jaar geleden ofzo al s geopereerd na een crash, toen bleek plots diezelfde bewegingsbeperking erin te zitten, dat zou nooit meer weg gaan, wen er maar aan. Na 6 maand kon ik er alles weer mee.
Hoe dit nu gaat lopen weet nog niemand, maar als ik die bewegingsbeperking niet zelf wegkrijg kan men mij daar nog aan opereren.

Ik denk dat het de hoogste tijd is om de titel te veranderen in "De revalidatie van MeanBlueMan" :?

Maar.... vroeg of laat komt het moment ( en dat hoop ik echt te gaan realiseren ) dat ik hier in het topic een open uitnodiging plaats voor mijn 'eerste rit' weer op de motor, gevolgd door een BBQ.
Ga ik nu bij iedere etappe de titel aanpassen en heb ik straks de titel "Rit en BBQ bij MBM" en zit ik daar met weet ik veel wie ?
Nah... ik hoop dat ik dan de vaste lezers van de afgelopen tijd te bereiken, ik hou de titel dus maar zo voor de 'z-generatie' er lucht van krijgt ;)

z-generatie mensen 'met ballen' (figuurlijk) zijn van harte welkom.
 
Of het de laatste operatie was.... mijn linker arm kon ik dus niets aan trainen.
Maar dat is de arm waar een bewegingsbeperking in zit, kan m niet volledig strekken en niet volledig buigen.
Die elleboog is 20 jaar geleden ofzo al s geopereerd na een crash, toen bleek plots diezelfde bewegingsbeperking erin te zitten, dat zou nooit meer weg gaan, wen er maar aan. Na 6 maand kon ik er alles weer mee.
Hoe dit nu gaat lopen weet nog niemand, maar als ik die bewegingsbeperking niet zelf wegkrijg kan men mij daar nog aan opereren.
Tja.. Laten we hopen dat er gewoon met gebruiken weer beweging in komt. Vaak is het toch het gevolg van "het doet zeer dus ik houd hem licht verkrampt stil". als de oorzaak daarvan nu weg is...
Maar goed, garantie tot aan de deur natuurlijk, dus voorlopig: Veel succes met trainen!
Maar.... vroeg of laat komt het moment ( en dat hoop ik echt te gaan realiseren ) dat ik hier in het topic een open uitnodiging plaats voor mijn 'eerste rit' weer op de motor, gevolgd door een BBQ.
Dat gà je gewoon realiseren. :t
En anders ehhh... ga ik je met een Russische zijspan dreigen als stok achter de deur... No pressure hoor... }) ;)
 
Maar.... vroeg of laat komt het moment ( en dat hoop ik echt te gaan realiseren ) dat ik hier in het topic een open uitnodiging plaats voor mijn 'eerste rit' weer op de motor, gevolgd door een BBQ.

Weet je wat goed zou zijn voor je herstel, verhuizen naar het oosten des lands, is voor die rit ook leuker O-) O-)

Maar ach wellicht is dat zo'n mooie gelegenheid dat ik zeeland wel eens wil doen op de motor.
 
Weet je wat goed zou zijn voor je herstel, verhuizen naar het oosten des lands, is voor die rit ook leuker O-) O-)

Maar ach wellicht is dat zo'n mooie gelegenheid dat ik zeeland wel eens wil doen op de motor.
Och, zover is zeeland ook weer niet hoor😉
 
Weet je wat goed zou zijn voor je herstel, verhuizen naar het oosten des lands, is voor die rit ook leuker O-) O-)

Maar ach wellicht is dat zo'n mooie gelegenheid dat ik zeeland wel eens wil doen op de motor.
Volgens mij heeft MBM het oosten juist verlaten om naar Zeeland te gaan_O-
 
Weet je wat goed zou zijn voor je herstel, verhuizen naar het oosten des lands, is voor die rit ook leuker O-) O-)

Maar ach wellicht is dat zo'n mooie gelegenheid dat ik zeeland wel eens wil doen op de motor.

Daar kom ik net 5 jaar geleden vandaan :+

Och, zover is zeeland ook weer niet hoor😉

Volgens mij heeft MBM het oosten juist verlaten om naar Zeeland te gaan_O-

:^ Van oorsprong kom ik niet zover van Wehl vandaag...km of 10 :)

3 uurtjes rijden en je bent er al..;)

:? Jij weet nb het best waar ik woon, maar jouw tempo ligt dan toch wel heel erg laag :? :X

Ben nog nooit in Zeeland geweest, dit zou een mooi excuus zijn

Tot ik MGG leerde kennen was ik er ook nog nooit geweest, was ook absoluut geen reden voor :+

En dat terwijl de wijsheid in het oosten zit. Of ging het spreekwoord nou anders?8)78)7

MGG en ik komen oorspronkelijk beiden uit het oosten, wij doen hier beiden aan heel belangrijk ontwikkelingshulp O-) ;)
 
Tja.. Laten we hopen dat er gewoon met gebruiken weer beweging in komt. Vaak is het toch het gevolg van "het doet zeer dus ik houd hem licht verkrampt stil". als de oorzaak daarvan nu weg is...
Maar goed, garantie tot aan de deur natuurlijk, dus voorlopig: Veel succes met trainen!

Dat gà je gewoon realiseren. :t
En anders ehhh... ga ik je met een Russische zijspan dreigen als stok achter de deur... No pressure hoor... }) ;)

Het is 'iets' wat men toen niet heeft kunnen ontdekken en nu ook niet.
De oorzaak lag toen al helemaal niet bij stilhouden, ik had toen echt de instelling: geopereerd ? Oke, dan kan alles nu weer, dus daar heeft het toen niet aan gelegen.
Niemand weet t.....maar als ik het zelf weer goed krijg dan mag het van mij een raadsel blijven. Dat is mijn psyche tenslotte ook :+


Klopt, dat komt ook goed. Als ik naga wat ik nu aan bewegingen wel/niet kan dan zou ik nu al prima kunnen motor rijden, op mijn eigen Blackbird's.
Alleen op en af stappen zou resulteren in omdonderen, iedere keer weer. Ik ga dus eerst maar even verder revalideren, op den duur zijn die Bird's ook op anders natuurlijk :+ Maar mocht t zover komen zou ik best s wat km willen ruilen van stuur O-) vind t een machtig mooi apparaat :} :}
 
En anders ehhh... ga ik je met een Russische zijspan dreigen als stok achter de deur... No pressure hoor... }) ;)
Ik vind het een super goed / attent aanbod , juist ook om de druk er een beetje af te halen.🤔

In het bakkie kan ook een feestje zijn.

#beetje-(over)bezorgde-niets-moet-modus-uit#

-
 
Ik vind het een super goed / attent aanbod , juist ook om de druk er een beetje af te halen.🤔

In het bakkie kan ook een feestje zijn.

#beetje-(over)bezorgde-niets-moet-modus-uit#

-

Ik heb zelf een zijspan gehad.
Hoe ik ook vervoerd word, ik zit zelf achter t stuur, punt. Al is het in een lijkwagen. ( 1 x in gezeten en mee vervoerd...en idd, ik zat achter het stuur, mijn moeder achterin )
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan