Zwaar ongeval MeanBlueMan

:t
Gelukkig.

Maar dat veranderd eigenlijk niets aan wat ik bedoelde met m'n reply.
Wellicht heb ik een wat zwaarmoedige dag. Of ik ben toch een moraalridder ;)
Nee, soms merk je gewoon dat de rek er uit is, niet alleen bij jou. En een wijs man vertelde me eens dat het beter was niet te antwoorden... toch:
Mijn eigen zus kreeg te horen dat ze Acute Leukemie had, en dat ze moest denken aan een levensvooruitzicht van dagen, geen weken... "Oooch", zei ze, "dan hoef ik volgende week niet naar de tandarts". Is dat morbide??? Is dat leuk??? Ze vond dat wel het enige leuke van "leuke"mie...Tsja, misschien heeft de een wat meer eelt dan de andere.
Ik wilde alleen @Hollender maar een tip geven trouwens 🤷‍♂️

Oh, en om even aan te vullen: Een (sport)sok buinnenste buiten werkt beter als een washandje als je een ander (of jezelf in het veld) aan het verzorgen bent. Niet alles wat er gemaakt wordt vindt zijn toepassing in waarvoor het gemaakt is.

(zie ZHKH)
 
Laatst bewerkt:
dit is niet de eerste keer dat ik me achteraf kut voel omdat ik blij een vordering post !

Nouja zeg. laat je nou in geen geval slecht voelen omdat je vooruit gaat he 👍. Gezien waar je vandaan komt en naartoe gaat/moet/wilt, lekker posten die handel. Als we nog een hart onder de riem kunnen steken indien nodig, en als dat al maar een fractie helpt om een mindere dag door te komen, doen we dat graag.
 
En eigenlijk verlegen en vol schaamte om hun gebrek aan buitenlandse talen spreken. Als je een paar woorden Frans spreekt kun je als Nederlander al niet veel kwaad meer doen,..al denken ze dat ik een Italiaan ben,..
Hahaha, doet me denken aan een vakantie op de BeemeRT in Italie. Even een lekker gebakje halen voor 'thuis' bij een banketbakker onderweg. Vraag ik in het Italiaans aan de leuke jongedame die ons hielp, oplezend uit zo'n ANWB taalgidsje, of ze het in wilde pakken. Na me eerst even glazig aan te hebben gekeken begreep ze wat ik bedoelde. Vond ze geweldig, ze zoende me nog net niet (misschien ook omdat mijn vrouw naast me stond):+
 
Kom jongens en meisjes alhier, laten we er toch een vrolijke dag van maken O-)

Volgend verhaaltje stuurt (notabene) mijn vrouw aan me door:
--------------------------------------------------------------
Heb ik weer pffff:
Tijdens het rijden met mijn motor moest ik uitwijken om te voorkomen dat ik een hert zou raken, verloor ik de controle en belandde in een greppel en kreeg ik een zware slag tegen mijn hoofd.

Versuft en verward kroop ik uit de greppel naar de rand van de weg toen een
glanzende nieuwe cabriolet stopte met een heel mooie vrouw die vroeg: “Ben je oké? "

Toen ik opkeek, merkte ik dat ze een laag uitgesneden decolleté droeg, om voor te sterven . . .

"Ik denk dat het goed gaat," antwoordde ik terwijl ik mezelf naar de zijkant van de auto tilde
om een kijkje te nemen.

Ze zei: “Stap in en ik breng je naar mijn huis, zodat ik die wonde kan schoonmaken en smerige schaaf op je hoofd kan verbinden. "

"Dat is aardig van je," antwoordde ik, maar ik denk niet dat mijn vrouw het leuk zou vinden moest ik dat doen!

"Oh, kom nu, ik ben een verpleegster," hield ze vol. "Ik moet kijken of je niet meer schrammen hebt en ik behandel ze dan op de juiste manier. "

Nou, ze was echt mooi en erg overtuigend. Een beetje bibberend en zwak, stemde ik toe, maar herhaalde: "Ik weet zeker dat mijn vrouw dit niet leuk zou vinden."

We kwamen aan bij haar plek die op slechts enkele kilometers afstand lag, en na een paar flinke borrels en het verband, ik bedankte ik haar en zei: "Ik voel me veel
beter, maar ik weet dat mijn vrouw echt van streek zal zijn, dus ik kan nu maar beter gaan. "

"Doe niet zo gek!" zei ze met een glimlach, terwijl ze haar blouse losknoopte
met de mooiste borsten die ik ooit had gezien. "Blijf voor een tijdje gezellig bij mij.
Ze zal niets weten. Trouwens, waar is ze? “

"Ik denk nog steeds in de greppel met mijn motor."
---------------------------------------
:+ toegegeven, mijn lieftallige echtgenote - die heel graag achterop zit - heeft wèl lef...
 
Staan jullie er überhaupt ook maar 0,1 seconde bij stil hoe het op Hellracer zou overkomen, als hij zonet iets erg persoonlijks. privé en zeer intens over zijn vrouw post en je er dan met dit soort grappen overheen komt ? |(

Zelfs als hij er geen moeite mee zou hebben zou ik nog niet op zo'n manier grappig over durven/willen zijn.
Ik heb gedurende dit topic zat humoristisch bedoelde opmerkingen voorbij zien komen hoor. Je moest een weten wat ik in al die jaren naar m'n kop geslingerd heb gekregen, zelf kon ik er trouwens ook wat van hoor. Lekker een beetje zelfspot, mezelf in de zeik nemen.:+
 
.

Ik voel me onderhand bijna bezwaard om dingen te posten in 'mijn eigen' topic.

Ik post hoe blij ik ben dat ik binnenkort wellicht niet meer hoef te douchen vanaf een douchestoel, omdat ik dat persoonlijk heel, heel erg vervelend vind. Ik heb een behoorlijk zware weg afgelegd en ben blij met ook weer deze stap en post daar dus over.

En ik vindt zwaar qud voor anderen die al langere tijd zo moeten douchen, echt absoluut waar.
Maar ik heb IN DIT TOPIC althans, geen zin om stil te staan bij "Het is niet leuk nee. Maar bij chronische problemen kun je maar beter het beeld vernedering gewoon loslaten."*


Ik zou hier graag gewoon blij mogen zijn dat ik, met gvd heel erg veel moeite, langzaam.....heel langzaam....vorderingen maak, dit is niet de eerste keer dat ik me achteraf kut voel omdat ik blij een vordering post !

Echt, ik ben heel begaan met mensen, steek ook nu best meer energie in sommige users om ze via PM enz nog wat te ondersteunen, dat is het enige wat ik momenteel voor anderen kan kan doen en dat doe ik dan ook.......maar laat dit topic dan aub het plekje op internet zijn waar IK mijn problemen maar vooral ook vorderingen kwijt kan.



* En ook hier gelijk uitleg erbij: Ik mag de plaatser van die zin erg graag, als de mens die ik heb leren kennen en als M-Fer, het is slechts een fragment wat ik lostrek uit een reply om iets duidelijk te maken, het heeft dus niets met die reply te maken ofzo.
Bedankt voor al je consideratie alle kanten op.
Komt me wel effe binnen alsnog.

Ik ga er iig extra rekening mee houden.
M'n gedachten gang lag totaal niet in die lijn. Degene waar ik op reageerde was geeneens (en heel erg gelukkig) iets chronisch. Snap em iig luid en duidelijk. :Y
 
Weer even een opbeurend berichtje: Hoe gaat het vandaag, weer (grotendeels) hersteld van de operatie en klaar voor het weer oppakken van je revalidatie?
 
:t
Gelukkig.

Maar dat veranderd eigenlijk niets aan wat ik bedoelde met m'n reply.
Wellicht heb ik een wat zwaarmoedige dag. Of ik ben toch een moraalridder ;)
Elk huis heeft zijn kruis. Dat weet je ook wel.
Uit hell zn verhaaltje, maak ik op dat het beter gaat.
Dan is een grap op zn tijd, helaas in de opwelling geplaast voor ik door las, wel te plaatsen.
Zo niet sorry voor degeen die zich er aan stoort. Ik maak er geen punt van. 😏
 
Jee zeg, log ik een tijd niet in … hoor ik dat de zeer gewaardeerde MeanBlueMan (voorheen Baksteen) ernstig in de kreukels lag en misschien nog ligt. Ik hoop op een goed herstel.
 
Rare vraag misschien, maar we hebben het hier vooral gehad over je lichamelijke verwondingen, maar merk je verder nog iets aan/in je hoofd?
Concentratie dingetjes of lichtgevoeligheid, dat soort dingen? Je hoort soms van mensen met een hersenschudding dat ze daar flink last van hebben.
 
Rare vraag misschien, maar we hebben het hier vooral gehad over je lichamelijke verwondingen, maar merk je verder nog iets aan/in je hoofd?
Concentratie dingetjes of lichtgevoeligheid, dat soort dingen? Je hoort soms van mensen met een hersenschudding dat ze daar flink last van hebben.

:Y daar hebben we t hier al vaker over gehad.

Soms kan ik niet op sommige woorden komen, terwijl ze wel in m'n hoofd zitten. Iets minder concentratie en vandaag zomaar een wat mindere ochtend.
Volgens mij in al die maanden pas de 2e keer dat ik me een paar uurtjes wat somber voelde, valt best mee dus, ken gezonde mensen die dat vaker hebben ;)
Ik lijk iets openhartiger geworden te zijn en misschien ga ik nog iets sneller de confrontatie aan, maar dat laatst is weer aan het afzakken, geloof ik.

Maar ik heb geen hersenschudding gehad hoor :)
 
Weer even een opbeurend berichtje: Hoe gaat het vandaag, weer (grotendeels) hersteld van de operatie en klaar voor het weer oppakken van je revalidatie?

Jazeker, maar hoe lief ik ook vind dat je het vraagt.... dit heb ik allemaal al uitvoerig verwoord, ik heb echt niet de puf om dat iedere keer te herhalen als iemand na 2 weken hetzelfde nog eens vraagt.

Gaat dus goed :Y :)
 
Goede vraag. Mijn naam heeft het kaartje waarschijnlijk ook gemist. Misschien is een "compensatiekaart" sturen wel leuk. :)
Er zijn verschillende momenten geweest dat ik via de verschillende politieadressen die in omloop waren plots bulken aan kaartjes binnenkreeg. Soms in t ziekenhuis, soms in de revalidatiekliniek, soms op momenten dat t prima uitkwam, soms op heel drukke momenten..... ik heb ze iig nooit allemaal persoonlijk kunnen beantwoorden, ik kan alleen aangeven dat ik echt ieder kaartjes heel erg gewaardeerd hebt :} :Y :}
 
Er zijn verschillende momenten geweest dat ik via de verschillende politieadressen die in omloop waren plots bulken aan kaartjes binnenkreeg. Soms in t ziekenhuis, soms in de revalidatiekliniek, soms op momenten dat t prima uitkwam, soms op heel drukke momenten..... ik heb ze iig nooit allemaal persoonlijk kunnen beantwoorden, ik kan alleen aangeven dat ik echt ieder kaartjes heel erg gewaardeerd hebt :} :Y :}

Ik denk niet dat iemand verwacht dat je alles persoonlijk beantwoordt ;)










Maar we verwachten natuurlijk t.z.t. wel allemaal een uitnodiging voor de bbq :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan