Zwaar ongeval MeanBlueMan

Nog geen schroefjes voor mij gelukkig maar raak inmiddels wel steeds meer organen kwijt dit jaar. Eerst een galblaas en afgelopen weekend een blindedarm. Bij de laatste mocht ik ook een paar dagen blijven. Respect voor de fantastische mensen die daar werken.
 
Ik durf te veronderstellen dat de oorzaak daarvan ook iets gedaan heeft met het binnenste van je hoofd en dat de gevolgen daarvan wellicht erg overeenkomen met PICS.
Misschien. We zien het wel. Er speelt ook meer dat ik de stap naar therapie genomen heb.

Bedankt voor je reactie iig.
 
Nog geen schroefjes voor mij gelukkig maar raak inmiddels wel steeds meer organen kwijt dit jaar. Eerst een galblaas en afgelopen weekend een blindedarm. Bij de laatste mocht ik ook een paar dagen blijven. Respect voor de fantastische mensen die daar werken.

Ik lijk onderhand wel heel erg gammel als ik zeg dat ik ook daar over mee kan praten als ervaringsdeskundige ? :P
Wat een apart gevoel he, als zo'n galblaas opspeelt..... O-) :X Ik ken best wat soorten pijn maar die staat toch wel in de top 3 !! '(
 
Ik lijk onderhand wel heel erg gammel als ik zeg dat ik ook daar over mee kan praten als ervaringsdeskundige ? :P
Wat een apart gevoel he, als zo'n galblaas opspeelt..... O-) :X Ik ken best wat soorten pijn maar die staat toch wel in de top 3 !! '(
Idd, je kan niet zitten, niet liggen of staan. De blinde darm was ook niet fijn en je moet bij beide een emmertje bij de hand hebben maar de galblaas.......
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan