Zwaargewond na ongeval

knuffel%20scan0035.jpg


Veel beterschap. Hoop dat het snel beter met je gaat. Ik als nu nog niet eens rookie moet er niet aan denken dat mij dit overkomt.

Goed dat je zo positief gesteld bent. Ga zo door *O*
 
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.

Ik ben inmiddels al weer een aantal dagen in het ziekenhuis geweest. Ik was dus vrijdags thuisgekomen en zaterdagavond lag ik er al weer in. :( Ik zal jullie de details onthouden, maar mijn blaas zat vol met bloedstolsels.

Ik ben dus net thuis en heb gelijk even alle reacties gelezen.

Nog even een aantal antwoorden:

-Nee, ik ben niet van achteren aangereden. Ik ben gaan slingeren omdat een rem is gaan blokkeren. En ik heb niet losgelaten, omdat ik er toen al aflag. Het ging zo snel.
-Ik ga zeker een VRO doen, maar dat was ik toch al van plan. Ik ga eerst een proefrit maken en als ik enige angst voel, bel ik mijn rij-instructeur voor een les of een paar.
-Ik was WA+ verzekerd, dus ik krijg niets van de verzekering, alleen de restwaarde van de motorfiets.
-Ik dacht een aantal dagen later pas aan de olie, dus dat is niet meer geconstateerd. Maar volgens mij ook niet de hoofdoorzaak van het ongeval.

Ik hoop dat ik nu voorlopig thuis mag blijven, alhoewel de arts dit niet kon beloven.
 
wat een naar verhaal '(
hopelijk mag je nu lekker thuis blijven, daar lig je vast lekkerder.
heel veel sterkte met herstellen en die VRO kan ik je aanraden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan