zware afstel problemen VF750F

Motorsmurf

MF veteraan
24 mrt 2003
17.235
1.755
Winkel (Noord Holland)
Hallo allemaal
Ik heb een probleem. Ik heb afgelopen zondag mijn blok gewisseld omdat ie helemaal gaar was. Alles na 14,5 uur :| er op en begonnen met synchroon stellen das geluk. daat liep ie nog goed maar toen was mijn tank naar beneden getipt meteen op 4 plekken lek. Nieuwe tank overgenomen en erop. En toen deed hij het bijna niet, caburateurs afgesteld volgens het boek maar nog steeds niet. maar toch naar huis gereden maar ik kon niet harder dan 110 en als ik boven de 5000 toeren en hij begint in te houde.
Iemand een idee??????
 
is het erg belangrijk om die rubberpakking er tussen te hebben want die zit er niet tussen en met het synchroon stellen zat er geen luchtfilter op

Voor het synchroon stellen is de luchtfilterbak niet zo belangrijk, wel als je toerental gaat toenemen, dan moet het netjes sluitend, en compleet gemonteerd zijn.
Sommige motoren reageren daar behoorlijk op.
 
Op donderdag 03 april 2003 16:20 schreef Mar1tin het volgende:
Controleer eens of je servomotor van je Exup wel is aangesloten en goed werkt!

Als deze weigerd of niet aangesloten is doet je vervroeging van je ontsteking niks meer en heb/krijg je problemen vanaf zo'n beetje 5000 toeren !
Zelf ook gehad namelijk O-)
wat is dat??? ik heb er nog nooit van gehoord. mijn pickup spoelen geven 20ohm minder dan wat ze moeten geven volgens het WPH. is dat erg :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan