zware koppeling duc m600

joopiecool

Rookie
27 aug 2006
25
0
vroomshoop
We hebben vandaag de duc opgehaald van mijn vriendin (Debsy) allen is de koppeling behoorlijk zwaar weet iemand of ik die kan afstellen of dat ie misschien is vast is gaan zitten.
Kan iemand hier wat mee???
 
We hebben vandaag de duc opgehaald van mijn vriendin (Debsy) allen is de koppeling behoorlijk zwaar weet iemand of ik die kan afstellen of dat ie misschien is vast is gaan zitten.
Kan iemand hier wat mee???


Koop zoiets voor je vriendin en oefen ermee. Kopplingen van duc's gaan altijd zwaar tov anderen. Ik heb aan het begin van het seizoen ook moeite mee als ik door de stad heen wil met veel stoplichten....

full
 
Daarmee is je koppeling met min der kracht te bedienen voor degene die niet zoveel kracht in de armen/handen heeft. Past op alle ducati modellen vanaf 1994.

Wordt geleverd met alle schroeven en afstandsstukjes die nodig zijn bij bouwjaren na 2000, maar past ook op alle andere bouwjaren.

zoiets.
 
Dat is een koppelingsslave ,is dus het ding dat aan de linker kant van de motor zit en de stang bedient die de koppeling weer bedient
En zoals de bovenstaande al vertaald heeft vermindert het de kracht die uitgeoefend moet worden ongeveer met 30%
 
Koppelingsbekrachtiger _O- waar is je vacuumaansluiting?

Geweldig joh, hydraulische kupplungs. Ik fiets nog met een kabeltje rond.

Dealer? Tja kan je altijd informeren. Dit geval is aftermarket van een of andere edelsmit ofzo als ik het vlot even las. 1,50 geboden, kan altijd ff proberen. Ebay is wel goed.
 
Koppelingsbekrachtiger _O- waar is je vacuumaansluiting?

Geweldig joh, hydraulische kupplungs. Ik fiets nog met een kabeltje rond.

Dealer? Tja kan je altijd informeren. Dit geval is aftermarket van een of andere edelsmit ofzo als ik het vlot even las. 1,50 geboden, kan altijd ff proberen. Ebay is wel goed.

Wie heeft het hier over een bekrachtiger ,zo'n aftermarket slave heeft een grotere zuiger en is lichter tebedienen (wel een grotere slag van je handel nodig of een radiale koppelingspomp er bij aanschaffen)
Deze van VeeTwo is wel apart qua merk maar er zijn een heleboel merken zoals STM EVO
Kosten nieuw op ebay zo'n 120€ gewoon bij bijv marcomoto iets meer
 
Koppelingsbekrachtiger _O- waar is je vacuumaansluiting?

Geweldig joh, hydraulische kupplungs. Ik fiets nog met een kabeltje rond.

Dealer? Tja kan je altijd informeren. Dit geval is aftermarket van een of andere edelsmit ofzo als ik het vlot even las. 1,50 geboden, kan altijd ff proberen. Ebay is wel goed.


Heb de indruk dat jouw duits ook rampzalig slecht is......
Heb er overigens zelf een van MPL, de oude originele lekte, koppeling gaat wat lichter en het ziet er geil uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan