Zware straf voor 230 op de motor.............

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis II

MF veteraan
4 mrt 2005
1.186
1
Bron: Telegraaf 21/12/2007

Werkstraf voor motorrijder die 230 reed
ZWOLLE - Een 25-jarige motorrijder uit Emmeloord is vrijdag door de politierechter in Zwolle veroordeeld tot 100 uur werkstraf, 2000 euro boete en een jaar niet rijden. S.B. reed op 25 augustus met een snelheid van 230 kilometer per uur door Overijssel tijdens een achtervolging door de politie. De man raakt ook zijn in beslag genomen motor kwijt.

De Emmeloorder maakte deel uit van een groep van zeven motorrijders uit Flevoland. Hij en twee andere motorrijders hadden opzettelijk hun kenteken verbogen zodat ze niet konden worden geflitst. Toen ze door de politie werden ontdekt, ontstond een achtervolging die onder meer door Ommen, Nieuwleusen en Zwolle ging. De dollemansrit eindigde bij een wegblokkade.

De twee andere motorrijders uit Tollebeek en Emmeloord kregen van de rechter boetes en drie maanden rijontzegging wegens veel te hard rijden en de omgebogen nummerborden. De vier andere wegracers moeten zich verantwoorden bij de kantonrechter. De officier van justitie noemde de snelheidsduivels asociaal en levensgevaarlijk.


Zonder commentaar.................... '(
 
Laatst bewerkt:
nou sorry maar als je 200+ door de BBK rijdt verdien je IMHO je rijbewijs nooit meer terug |(

hij heeft iig voorlopig geen geld om te rijden...
 
nou sorry maar als je 200+ door de BBK rijdt verdien je IMHO je rijbewijs nooit meer terug |(

hij heeft iig voorlopig geen geld om te rijden...

Je hebt veel bbk stukken waar je makkelijk en zonder gevaar het dubbele kan rijden.
Alhoewel 200+ wel erg hard is.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap is hoe dat ze die jongens hebben kunnen achtervolgen?
Als je met de motor je gas volledig opendraait kan die blik van de wouten toch nooit volgen?? Of rijden die met een porsche ofzo bij jullie?
 
dan nog lijkt me dat zo lastig.. bedoel als ik er vandoor zou gaan, rijd je overal langs.. Inhalen gewoon tussen autos door
Ghostrider kan het toch ook! :P

ps: overigens ben ik heel braaf en zou er voor mij nooit reden bestaan om er vandoor te gaan O-)
 
Tja ,of ze kunnen gewoon niet rijden.

:^

zat voorbeelden van gezien, die het wel hebben gered , je motor kan wel hard, maar kan de bestuurder daar wel mee omgaan.

Yeahhh, ik heb 180 pk'tjesssss , maar ik kan er maar 80 aan. :X |(
 
:^

zat voorbeelden van gezien, die het wel hebben gered , je motor kan wel hard, maar kan de bestuurder daar wel mee omgaan.

Yeahhh, ik heb 180 pk'tjesssss , maar ik kan er maar 80 aan. :X |(

Precies,

Volgas optrekken op een recht stuk en dan vol in de ankers tijdens het naderen van een bocht. |(
Dat schiet natuurlijk niet op. :N
 
Overijssel is geen dorp, 't is een provincie

mja.. wil idd natuurlijk niet zeggen dat ie door die dorpen heen ook zo hard reed, tis al laat :p

vraag me ook weleens af hoe ze zulke gasten bijhouden ja, ik neem aan dat de normale politie wagens niet veel harder kunnen dan 230 ofzo, en het duurt ff voor ze daaraan zitten
 
ik vind het heel erg voor die gasten allemaal, en vind dat er niet mee gelachen kan worden.

wat ik dus ook niet snap?!? hoe kan dat blikje met lampen erop deze rijders dan wel oppakken??

ofwel zijn het barrakke rijders, oftewel heeft de politie dus degelijk samengewerkt met collegas en

de wegen afgesloten ofzo. Maar ik snap dit dus niet! Als ik achtervolgd zou worden, stop ik wel degelijk, en als ik niet zou stoppen en weet dat zij mijn nummerplaat niet hebben, ben ik vrijwel zeker van dat ik eraan kan ontsnappen zonder enig probleem!!

Als je de politie een beetje kwijt rijdt, ga je je gewoon verstoppen ergens. en kom je later wel met een busje de motor oppikken! je blijft niet rijden, want dan pakken ze je wel!!

Niet dat ik hier ervaring in heb met de motor maar wel met de auto, hier dus hadden de politie mij dus helemaal omsingeld, en denk wel dat er zo een dikke 10 politieautos mij aant zoeken waren, heb ik me dus mooi netjes een plekje uitgezocht en lekker neergezet :) en zag de politie toerkes maken rond mij zonder dat ze me konden zien, hahah kkpolitie gahaha.

Dus een tipje aan alle motorbestuurdes, ofwel stop je zoals het hoort en raad ik ook aan :)

ofwel rij je de politie gewoon beetje kwijt en rij je bij iemand binnen en geeft hem gewoon 50€tjes ofzo en hou je je schuil.
Blijven wegrijden kun je niet, dat gaat nu eenmaal niet, hoe langer je wegrijdt hoe meer kans dat ze u kunnen pakken! En hoe meer je zult betalen
 
Laatst bewerkt:
ik vind het heel erg voor die gasten allemaal, en vind dat er niet mee gelachen kan worden.

wat ik dus ook niet snap?!? hoe kan dat blikje met lampen erop deze rijders dan wel oppakken??

ofwel zijn het barrakke rijders, oftewel heeft de politie dus degelijk samengewerkt met collegas en

de wegen afgesloten ofzo. Maar ik snap dit dus niet! Als ik achtervolgd zou worden, stop ik wel degelijk, en als ik niet zou stoppen en weet dat zij mijn nummerplaat niet hebben, ben ik vrijwel zeker van dat ik eraan kan ontsnappen zonder enig probleem!!

Als je de politie een beetje kwijt rijdt, ga je je gewoon verstoppen ergens. en kom je later wel met een busje de motor oppikken! je blijft niet rijden, want dan pakken ze je wel!!

Niet dat ik hier ervaring in heb met de motor maar wel met de auto, hier dus hadden de politie mij dus helemaal omsingeld, en denk wel dat er zo een dikke 10 politieautos mij aant zoeken waren, heb ik me dus mooi netjes een plekje uitgezocht en lekker neergezet :) en zag de politie toerkes maken rond mij zonder dat ze me konden zien, hahah kkpolitie gahaha.

Dus een tipje aan alle motorbestuurdes, ofwel stop je zoals het hoort en raad ik ook aan :)

ofwel rij je de politie gewoon beetje kwijt en rij je bij iemand binnen en geeft hem gewoon 50€tjes ofzo en hou je je schuil.
Blijven wegrijden kun je niet, dat gaat nu eenmaal niet, hoe langer je wegrijdt hoe meer kans dat ze u kunnen pakken! En hoe meer je zult betalen

Stoer man...
 

Dat is niet van stoer ofzo zijn man, maar ik was dus gewoon weggereden omdat ik geen technische keuring had. Ik had beter kunnen stoppen nu ik erover denk, maar ik had toen niet echt kunnen denken want had de tijd er niet echt voor.
En als je dan toch wegrijdt moet je ermaar voor zorgen dat je maar verdwijnt.
Meestal stop ik rechtstreeks als ik een stopteken zie van de politie.
Want je kunt wel beter stoppen, de boete zal nog meevallen dan. Maar als je wegrijdt en dan nog gepakt wordt kun je beginnen te fluiten
 
Je had beter van die 50e een boek grammatica kunnen kopen :N

Ik denk dat het tegenwoordig vrij moeilijk is om de politie zoek te rijden, vooral omdat het vrij lastig is om sneller te rijden dan de radiogolven richting politiewagens waar je op af rijdt ;)
 
Dat is niet van stoer ofzo zijn man, maar ik was dus gewoon weggereden omdat ik geen technische keuring had. Ik had beter kunnen stoppen nu ik erover denk, maar ik had toen niet echt kunnen denken want had de tijd er niet echt voor.
En als je dan toch wegrijdt moet je ermaar voor zorgen dat je maar verdwijnt.
Meestal stop ik rechtstreeks als ik een stopteken zie van de politie.
Want je kunt wel beter stoppen, de boete zal nog meevallen dan. Maar als je wegrijdt en dan nog gepakt wordt kun je beginnen te fluiten

Goed gezien ;)
 
Je had beter van die 50e een boek grammatica kunnen kopen :N

Ik denk dat het tegenwoordig vrij moeilijk is om de politie zoek te rijden, vooral omdat het vrij lastig is om sneller te rijden dan de radiogolven richting politiewagens waar je op af rijdt ;)


Daarmee gewoon ergens verstoppen zodra je de kans ervoor krijgt,
maar als je de kans ervoor niet, wilt zeggen dat je de politie niet van je kan afschudden=> dat je niet echt goed kunt rijden=> dat je maar stopt ipv te vluchten
 
Daarmee gewoon ergens verstoppen zodra je de kans ervoor krijgt,
maar als je de kans ervoor niet, wilt zeggen dat je de politie niet van je kan afschudden=> dat je niet echt goed kunt rijden=> dat je maar stopt ipv te vluchten
je moet niet zo veel computer spelletjes spelen :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan