Zware straf voor 230 op de motor.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Atmozphere hoe heet je, waar woon je en wat is je status?
Tis hier geen dating site! :(
Als je een gast in de kont wil batsen ofzo moet je ff advertentieplaatsen op klik!!
Maar rot toch ff een eind op met je grootspraak verhalen!!! |(
En dan nog denken dat mensen je serieus nemen!! _O- _O-

En jij rijdt motor!?!? Hahaha afstandbestuurbaar zeker op 50:1!! :W
 
Laatst bewerkt:
Overijssel... Stelletje lapzwansen, als het je om de snelheid gaat tuf dan lekker naar de Duitse Autobahn... Da's dan ook niet zo ver meer en scheelt je die hele straf.
Maar ook daar zijn snelgheidscontroles!! -O-

Gelukkig geen ervaring, want in tegenstelling tot cbritinogwat rij ik als een oudwijf!
 
Tis hier geen dating site! :(
Als je een gast in de kont wil batsen ofzo moet je ff advertentieplaatsen op klik!!
Maar rot toch ff een eind op met je grootspraak verhalen!!! |(
En dan nog denken dat mensen je serieus nemen!! _O- _O-

En jij rijdt motor!?!? Hahaha afstandbestuurbaar zeker op 50:1!! :W
Gelukkig geen ervaring, want in tegenstelling tot cbritinogwat rij ik als een oudwijf!


rot zelf op jong, aandacht te kort zeker, stom achterlijk jannet.
wie heeft jouw aangesproken stom kankerhoer
 
Laatst bewerkt:
hang u op jannet
Wat een taal weer!! |( :r Dat getuigd wel weer dat je nog een kleutertje bent met heel wat gebrek aan sociale vaardigheden!
Je noemt mij van alles, maar ja daar is ook geen intelect voor nodig want schelden kan elke sjap!! Waarom val je mij af met je nare woorden.... die andere mensen in dit topic ook kunnen kwetsen! Ik scheld jou toch ook niet uit?!
 
Bron: Telegraaf 21/12/2007

Werkstraf voor motorrijder die 230 reed
ZWOLLE - Een 25-jarige motorrijder uit Emmeloord is vrijdag door de politierechter in Zwolle veroordeeld tot 100 uur werkstraf, 2000 euro boete en een jaar niet rijden. S.B. reed op 25 augustus met een snelheid van 230 kilometer per uur door Overijssel tijdens een achtervolging door de politie. De man raakt ook zijn in beslag genomen motor kwijt.

De Emmeloorder maakte deel uit van een groep van zeven motorrijders uit Flevoland. Hij en twee andere motorrijders hadden opzettelijk hun kenteken verbogen zodat ze niet konden worden geflitst. Toen ze door de politie werden ontdekt, ontstond een achtervolging die onder meer door Ommen, Nieuwleusen en Zwolle ging. De dollemansrit eindigde bij een wegblokkade.

De twee andere motorrijders uit Tollebeek en Emmeloord kregen van de rechter boetes en drie maanden rijontzegging wegens veel te hard rijden en de omgebogen nummerborden. De vier andere wegracers moeten zich verantwoorden bij de kantonrechter. De officier van justitie noemde de snelheidsduivels asociaal en levensgevaarlijk.


Zonder commentaar.................... '(

tja :]
 
Wat een taal weer!! |( :r Dat getuigd wel weer dat je nog een kleutertje bent met heel wat gebrek aan sociale vaardigheden!
Je noemt mij van alles, maar ja daar is ook geen intelect voor nodig want schelden kan elke sjap!! Waarom val je mij af met je nare woorden.... die andere mensen in dit topic ook kunnen kwetsen! Ik scheld jou toch ook niet uit?!


zoo nu in 8 maand mf de 1e x zulke taal tegengekomen.. :o
niet normaal joh ,als mensen dat optikken in dit ozo gezellige mf :N
ik snap niet dat dit getolereerd wordt,
zei men dit tegen mij op deze wijze..
kreeg ik m vroeg of laat echt wel in handen
hoe??

verrassing O-)
 
zoo nu in 8 maand mf de 1e x zulke taal tegengekomen.. :o
niet normaal joh ,als mensen dat optikken in dit ozo gezellige mf :N
ik snap niet dat dit getolereerd wordt,
zei men dit tegen mij op deze wijze..
kreeg ik m vroeg of laat echt wel in handen
hoe??

verrassing O-)


De tijd waarop dit allemaal gepost is zal er ook mee te maken hebben denk ik. *:)
 
Er zijn genoeg motoren waarbij 200 km/u aanvoelt als 100 .. en 230 is ook peanuts.
Ik snap niet dat velen zo verbaast zijn door dit bericht, je rijdt het binnen een paar seconden. :?
 
De tijd waarop dit allemaal gepost is zal er ook mee te maken hebben denk ik. *:)


hahaha idd daar zeg je wat ,
miss onder invloed van . . . e.e.a
maar ik vind dat groffe schelden werkelijk niet kunnen ,
echt schrikken om dat te lezen
van mij mag die cbr nog wat een ban4life krijgen iig
 
:^

zat voorbeelden van gezien, die het wel hebben gered , je motor kan wel hard, maar kan de bestuurder daar wel mee omgaan.

Yeahhh, ik heb 180 pk'tjesssss , maar ik kan er maar 80 aan. :X |(
Ik heb gehoord dat hij 2 of 3x eerder wel de politie kwijt reed.

Zoals vermeld was er deze keer een heli bij gehaald. Dan win je het nooit.
 
Ahh jongens kom op!!
We gaan lampie toch nog niet laten bannen?

Tja hij scheld, maar dat getuigd alleen van ons vermoeden dat we hier te maken hebben met een scootah boy...
Een teken van een gemis in je vocabulair...

Maar ik denk dat we nog een hele hoop lol kunnen beleven met deze jongen :Y

Ik moet nu al lachen als ik zijn naam in een topic zie staan en dan heb ik nog niet eens gelezen wat hij heeft gezegd... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan