Zware straf voor 230 op de motor.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
De straffen die de rechtbank oplegt staan in geen verhouding tot elkaar.

De jongen die paar maanden terug op het Jan Arentz een leerling doodsloeg (omdat het slachtoffer met de vriendin van een vriend van de dader was gegaan) zit met de kerst weer lekker thuis, zijn straf zit er alweer op B|

Wat heeft nederland toch een achterlijk rechtsysteem :r
 
Overijssel... Stelletje lapzwansen, als het je om de snelheid gaat tuf dan lekker naar de Duitse Autobahn... Da's dan ook niet zo ver meer en scheelt je die hele straf.

Als je het verhaaltje een beetje goed gelezen had, dan was het je duidelijk geworden dat de motorrijder uit Emmeloord kwam en deel uit maakte van een groep van zeven motorrijders uit Flevoland.

:W
 
Als je het verhaaltje een beetje goed gelezen had, dan was het je duidelijk geworden dat de motorrijder uit Emmeloord kwam en deel uit maakte van een groep van zeven motorrijders uit Flevoland.

:W
En als je nog beter had gelezen, dan zag je dat ze in Overijssel reden toen ze achtervolgd werden :W :W :W
 
En als je nog beter had gelezen, dan zag je dat ze in Overijssel reden toen ze achtervolgd werden :W :W :W

Dan waren ze waarschijnlijk met 230 km/u onderweg naar Duitsland en hebben ze het net niet gehaald! Wat een stelletje domme knuppels ook! :N

Maar vanaf Fevoland naar de duitse autobahn is nog wel een eindje rijden hoor. Ook vanaf west-overijssel is het nog wel een klein uurtje (met normale snelheid ;) ) rijden tot een autobahn.
 
Laatst bewerkt:
De straffen die de rechtbank oplegt staan in geen verhouding tot elkaar.

De jongen die paar maanden terug op het Jan Arentz een leerling doodsloeg (omdat het slachtoffer met de vriendin van een vriend van de dader was gegaan) zit met de kerst weer lekker thuis, zijn straf zit er alweer op B|

Wat heeft nederland toch een achterlijk rechtsysteem :r


precies

zelfde als dit verhaal

’Ik was ontzettend verdrietig en beetje boos’


zooo....b'tje stemmingmakerij moet kunnen toch :+
 
Dan waren ze waarschijnlijk met 230 km/u onderweg naar Duitsland en hebben ze het net niet gehaald! Wat een stelletje domme knuppels ook! :N

Maar vanaf Fevoland naar de duitse autobahn is nog wel een eindje rijden hoor. Ook vanaf west-overijssel is het nog wel een klein uurtje (met normale snelheid ;) ) rijden tot een autobahn.
Tsja. '250 aantikken, hoe moeilijk is dat?' - Nog vrij lastig, blijkt... ;)

@ER-1: Denk dat er heel weinig mensen zich aan de kant van Mr. Wieland zullen scharen... Werkelijk belachelijk nieuws. Zoals een van de commentaren onder het stukje: die man verdient een lintje voor het verdedigen van z'n dochter en zichzelf.
 
heb je de rest van z'n posts al eens gelezen? :N _O-
volges mij is ie een evil knievel nakomeling opgevoed door james bond en speelt ie (hoe oud is 'ie' eigelijk? :? ) idd veel teveel games :Y
soms wou ik dat ik geen belg was... :o

btw on topic,domme actie...met voorbedachte rade,kan evengoed resulteren in een zwaar ongeval :N
Nog ff dan maggie in OT en zijn we van hem af.
 
De straffen die de rechtbank oplegt staan in geen verhouding tot elkaar.

De jongen die paar maanden terug op het Jan Arentz een leerling doodsloeg (omdat het slachtoffer met de vriendin van een vriend van de dader was gegaan) zit met de kerst weer lekker thuis, zijn straf zit er alweer op B|

Wat heeft nederland toch een achterlijk rechtsysteem :r
:^
heel erg crimineel ben je hoor als je 114km/h rijdt waar je 60km/h mag |(
op een buitenweg wat altijd 80 km/h was ,zonder zijwegen met wel 4 boerderijen en 4 mooie bochten achter elkaar B|
 
Meestal stop ik rechtstreeks als ik een stopteken zie van de politie.

HOE "meestal"?
Is jouw rijstijl dan zodanig dat jij regelmatig een stopteken krijgt?
In dat geval zegt dit veel over jouw respect voor de verkeersregels ergo je medeweggebruikers ...
But on the other hand, je probleem lost zich zelf wel op. Voorpaginanieuws met applaus.
Hopelijk trek je dan geen anderen mee ...

iets zegt me dat jij toch niet 'echt' bent :+

[me="Wullebolle"]komt een paar posts achter dohhhhhhhhhhh ...[/me] |(
 
Laatst bewerkt:
HOE "meestal"?
Is jouw rijstijl dan zodanig dat jij regelmatig een stopteken krijgt?
In dat geval zegt dit veel over jouw respect voor de verkeersregels ergo je medeweggebruikers ...
But on the other hand, je probleem lost zich zelf wel op. Voorpaginanieuws met applaus.
Hopelijk trek je dan geen anderen mee ...

iets zegt me dat jij toch niet 'echt' bent :+

[me="Wullebolle"]komt een paar posts achter dohhhhhhhhhhh ...[/me] |(

Geeft niets, iedereen heeft wel eens een off day ;)
 
En jullie noemen jezelf volwassen kerels? Een beetje zo'n gastje die een beetje stoer praat helemaal afbranden over zijn grammatica en vervolgens uit zijn tent lokken. Hij blijft dan eerst nog vrij netjes tegen iedereen, en dan komt zijn breekpunt en gaat ie schelden en beginnen jullie over een ban? Zeker jullie eigen jeugd vergeten he? Begin zo langzamerhand een beetje onpasselijk te worden van sommige vmbo-ers hier. :r :r :r
 
Ja maar toch, wees toch eens allemaal wat meer relaxed. Hij moet nog een hoop leren en zolang iedereen die een beetje volwassen is, deze gastjes laat weten dat ze er nog niet bijhoren, gaan ze zich alleen maar misdragen op den duur. Iedereen is toch jong geweest? We hebben allemaal fouten gemaakt vroeger. Toch is het uiteindelijk allemaal nog goed gekomen.
 
Nu maar weer even ontopic :X

Ik ken de beste man zelf (ik woon ook in Emmeloord) en dit was niet zijn eerste vergrijp.
Wat ik gehoord heb heeft hij al eerder een rijontzegging gehad op de motor,en toen hij nog in zijn proeftijd zat nog een keer gepakt met de auto...

O ja,de wegblokkade die ze hadden opgezet was door middel van de bruggen open te zetten...
 
@Mosquito
Helemaal correct wat je zegt.
Maar als ie zich gedraagt als snotneus terwijl ie indirect claimt van pakweg 25jaar oud te zijn en laat blijken dat ie er een losgeslagen russische far-westeast levenstijl op na houdt, tjah ...
Hij blijft grappig hoor ...
 
Laatst bewerkt:
Gewoon stoppen en klaar...was er weinig aan het handje...

Maarja ik ben het wel eens met wat hier eerder gezegd...
Als je vergelijkt wat deze jongen voor straf heeft gekregen met de straf die mensen krijgen voor bijvoorbeeld het misbruiken van kinderen of doodslaan van iemand staat het natuurlijk helemaal niet in verhouding...
Tuurlijk is zo asociaal hard vluchten niet goed te praten en moet het eigenlijk zo zijn dat ze nooit meer een motorvoertuig mogen besturen, maarja ik persoonlijk zie liever zo nu en dan hier iemand met 230 voorbij komen (zonder dat er iemand gewond of dood gaat uiteraard) dan dat er bijvoorbeeld 5 pedofielen of moordenaars in de straat wonen...
 
Laatst bewerkt:
ben net weer terug van een politieachtervolging........ *:)
politie had geen schijn van kans tegen mijn BMW......... ;)
dus weer veel geldboete,s en inbeslagname,s voorkomen.
komt misschien door me nieuwe accu..... :W
 
Gewoon stoppen en klaar...was er weinig aan het handje...

Maarja ik ben het wel eens met wat hier eerder gezegd...
Als je vergelijkt wat deze jongen voor straf heeft gekregen met de straf die mensen krijgen voor bijvoorbeeld het misbruiken van kinderen of doodslaan van iemand staat het natuurlijk helemaal niet in verhouding...
Tuurlijk is zo asociaal hard vluchten niet goed te praten en moet het eigenlijk zo zijn dat ze nooit meer een motorvoertuig mogen besturen, maarja ik persoonlijk zie liever zo nu en dan hier iemand met 230 voorbij komen (zonder dat er iemand gewond of dood gaat uiteraard) dan dat er bijvoorbeeld 5 pedofielen of moordenaars in de straat wonen...

Helemaal mee eens
 
Begin zo langzamerhand een beetje onpasselijk te worden van sommige vmbo-ers hier. :r :r :r

Nee, jij bent lekker bezig! om gelijk iedereen die hier niet reageert zoals jij dat wilt een vmbo 'er te noemen, nog afgezien van het feit dat je vmbo'ers daarmee te kort doet, slaat die hele opmerking nergens op. Wat mij betreft heb je bonuspunten gescoort !

:}

En nee ik heb geen vmbo, ik heb hgo.

Zo en nu ga ik weer kerst vieren, vrede op aarde enzow *:)
 
Nee, jij bent lekker bezig! om gelijk iedereen die hier niet reageert zoals jij dat wilt een vmbo 'er te noemen, nog afgezien van het feit dat je vmbo'ers daarmee te kort doet, slaat die hele opmerking nergens op. Wat mij betreft heb je bonuspunten gescoort !

:}

En nee ik heb geen vmbo, ik heb hgo.

Zo en nu ga ik weer kerst vieren, vrede op aarde enzow *:)

Dat vmbo-er sloeg op sommige mensen die met een opgeheven vingertje over zijn grammatica aan het zeuren waren. Verder heb ik geen moeite met wat voor reactie dan ook, het gaat alleen om de manier waarop. Het is de toon die de muziek maakt.

En ook jij een zalig kerstfeest en een knallend nieuwjaar. *:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan