Zware verchroomde highwaysteps; €10

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
7
Den Haag
Priced to sell; zware verchroomde highwaysteps voor slechts een tientje. Afhalen in Den Haag


full
 
Hé! Hier moet ik ook nog van af! Een tientje is echt niks voor deze zware highwaysteps!

:]
 
OK, kom ik die dingen bij het opruimen wéér tegen! Nu heb ik er genoeg van; GRATIS af te halen en anders mik ik ze weg.
En deze keer niet afdingen svp.... zuinige hollanders.... mompel mompel mompel...

:) :]
 
ik heb wel intresse! als ik 7 euries overmaak, wil jij ze dan opsturen? ik woon namelijk iets uit de richting :)

mn mail is basverkerk 'apestaartje' gmail.com
 
ik heb wel intresse! als ik 7 euries overmaak, wil jij ze dan opsturen? ik woon namelijk iets uit de richting :)

mn mail is basverkerk 'apestaartje' gmail.com

Sorry Bas, ik wil geen gedoe, dus gewoon op komen halen. Ik wil ze desnoods wel voor je opzij leggen zodat je iemand kunt regelen die ze even voor je ophaalt.

:)
 
jammer... ik woon in den helder, en heb geen vriend of kennis in de buurt wonen.
wil je ze ook niet opsturen voor iets meer? O-)
 
Laatst bewerkt:
jammer... ik woon in den helder, en heb geen vriend of kennis in de buurt wonen.
wil je ze ook niet opsturen voor iets meer? O-)

Nee, het gaat niet om het geld. Ik moet er weer een doos voor zoeken, naar het postkantoor, kijken of het geld binnen is... en daar heb ik gewoon geen zin in. Jammer voor jou, andere keer beter.

:)
 
Als het niks gaat worden met de vorige klant wil ik ze wel kopen voor die prijs.
Groeten uit Rijswijk :W

OK, Rijswijk it is! Uhhh.... prijs? Ik bood ze nu gratis aan! Maar even een waarschuwing; ze komen niet van mijn F6. Ze zaten op de valbeugel van mijn vorige motor, een Shadow Ace. Stuur me maar een mail (adres in profiel), dan maken we even een afspraak wanneer je ze komt halen.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan