zwart frame zxr orgineel?

HE hier zit ook een deuk in het frame :+

Ik ben blij dat ik aan elke kant ook zo'n "deukje" heb, anders kom ik klem te zitten met mijn klauwen... :P

Ik zie toch echt wat afwijkends aan dat frame... Misschien dat live kleur en in stereo gaan kijken uitsluitsel biedt.

Kuipen en tanken zijn volgens mij idd van een L model, de slangen die op de J zitten ontbreken hier nl. ook.
 
ik had er een met een zwart frame en die
was nog helemaal origineel voordat die stuk ging '(

let niet op die lelijke vent....

full
 
als ik het dus goed begrijp: Is het een motor met een frame van 1993 waar origineel bordeaux rode of zwart/paarse kappen op hebben gezeten, maar nu dus kappen van een 1992 model op zitten. Het is dus een bij elkaar geraapt zootje.
Nu vind ik dit opzich niet zo erg hoor. Het wordt gewoon een winterproject en ik ga er toch totaal andere kuipen op zetten. Maar het geeft wel aan dat het niet de eerste keer is dat er met de motor is gevallen.
Toch maar heeeeeel goed opletten bij het controleren van het frame, en een flinke testrit maken.
 
de mijn eheeft ook een zwart frame en is uit 94. is wel een laat 92 model maar toch.
deuk hoort in frame te zitten.en inderdaad ik denk dat iemand hier al een s het asfalt van dichtbij mee heeft gezien. combie frame ,tank en kappen klopt voor geen meter.maar aan de andere kant alles eraf en een leuke streetfighter is zo gemaakt.
 
het inderdaad een raar bij elkaar geraapte motor.
de motor is wel van 1993,maar heeft een frame van een paars/violet(die waren zwart)en de onderkuip van een 92 model,een 93er had andere striping.

ik zou zeker kijken of er niet mee geknoeit is,waarschijnlijk heeft hij vaker schade gehad.

:^
 
lijkt er op dat het een frame van een 92 model is en dan idd diet bordeaux rode jubileum uitgave. verder is de tekening op de kappen ook van de 91-92 versie van die is recht gehoekt en de 93 heeft een ssort schets, kijk maar naar die van mij die is ook uit 93.
verder heeft de 91-92 versie de stofzuiger slangen in de kuip en door de tank en dat heeft deze niet dus dat is weer 93.
ook lijkt het idd op de foto dat die deuk wat aan de grote kant.
doe voor zichtig en rijd er anders mee langs een dealer in de buurt.
mocht het nu toch een goede koop zijn veel plezier er mee en voor kuipdelen ff naar ebay.de
 
nou ben maandag dus wezen kijken, en het was volgens het kentekenbewijs echt een 93er. Met 89kw, dus dan is het volgens mij ook geen overjarig model dat in 93 op kenteken is gezet.
Hoe die andere kuipen er dan opkwamen kon ie niet verklaren. Maar na grondige controles leek het frame, de wielen, de vork, de schijven enzovoort toch recht te zijn. We zijn er met 3 man heen geweest zodat in een uurtje toch alle zwakke plekken wel hadden ontdekt. De motor heeft ook gelopen en klonk ook perfect.

Conclusie: Ik heb dat ding nu dus in mijn bezit, en ga een leuk en langdurig winterproject tegemoet :) Nu ik hem al behoorlijk goed gestript heb weet ik zeker dat het frame recht is.
Weet er iemand toevallig nog een motorsloperij in noord-holland te vinden waar ze veel zxr onderdelen hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan