Zwart kuipruitje ZX10R 2016 -

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.026
1.112
Alkmaar
Aangezien ik af en toe een camera op de motor meeneem, heb ik niets aan een zwart kuipruitje. Daarom heb ik deze vervangen voor een light smoke variant :). De zwarte mag nu weg. Er zitten geen beschadigingen op, het is echt zoeken naar een aanwezig krasje. Maar nieuw is hij niet ;).

Voor 40,- stuur ik hem op.

IMG_20200826_122730.jpg

IMG_20200826_122740.jpg

IMG_20200715_120018.jpg
 
Een donker ruitje in de donkere maanden, wie wil dat nou niet op zijn motor ;)
Ik in ieder geval niet, daarom mag die weg :Y.
 
Ruitje ligt hier nog, om me heen hoor ik de motoren alweer rijden, iemand een ruitje hebben voor zomerse dagen? 8-)
 
Zonnetje schijnt, als je slim bent monteer je snel dit kuipruitje. Houdt al het licht tegen ... maar dan ook echt al het licht ;)8-)
 
Zonnetje schijnt, als je slim bent monteer je snel dit kuipruitje. Houdt al het licht tegen ... maar dan ook echt al het licht ;)8-)
Ik heb hetzelfde: Een zo goed als nieuwe Bagster voor een Kawa 500 GPZ. Niemand!

 
Geduld is een schone zaak, een koper komt vanzelf wel langs.
Ik zal je vertellen: Heb hem ook op een tweedehands site staan. Reageert ene maconj888 (vermoedelijk uit Belgie of Frankrijk) via zijn gmail dat-ie hem wel wil hebben, en dat het via een koerier die met een envelopje met geld onderweg gaat zal wisselen van eigenaar. Of ik wel even mijn creditcard gegevens wil aangeven mét security code alstublieft middels een dpd service mailadres welke óók eindigde op gmail..
 
Ruitje ligt nog rustig op een koper te wachten. Mocht de vraagprijs te hoog zijn, doe dan een normaal bod. :W
 
Ha, alweer bijna een jaar verder, tijd vliegt ... ruitje echter niet, die ligt nog steeds in de schuur. Kopen??
 
Gelukkig eet het geen brood en klaagt de schuur ook niet ;). Er komt vanzelf wel een koper. En anders gooi ik hem een keer op Marktplaats, kijken of het daar beter lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan