Zwart Motoren in Zwijndrecht

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.012
20.178
010
Wie heeft er ervaring met Zwart motoren in Zwijndrecht?

Toevallig reed ik er langs en ben even wezen kijken.
De eigenaar kwam netjes over, en zag er wel allemaal keurig uit.

Wie heeft ervaringen met deze zaak?
Mijn brommert heeft namelijk binnenkort een beurtje nodig en zoek een betrouwbare
zaak.

Daar ik deze zaak niet ken (kon) wil ik graag jullie ongezouten mening en ervaring weten..
En hoe zijn ze in de prijs (tja, blijf toch echt een hollander :Y 8-) )

Wie brand er los :)
 
Nog niet veel recensies voor deze dealer, maar misschien kun je ook hier eens kijken: www.motordealer.tk
 
Ik weet niet wat er moet gebeuren bij je maar ik woon ook in zwijndrecht , zwart vind ik persoonlijk een beetje een beunhaas bedrijf. Staan ook veel oude brikken voor de deur. Ben er 1 keer binnen geweest, band moest van de velg en hij vroeg zo n belachelijke prijs dat ik er snel ben weg gegaan(bij andere dealer was het gratis). Ik kan je met alles helpen, doe zelf alles aan mijn 1000rr en de 600rr van mijn vriendin, heb een mooie garage en al het benodigde gereedschap. Alleen kleppenstellen doe ik niet zelf daar heb ik een aantal adresjes voor. Wil je erwel mee helpen mijn mail staat in mijn profiel.
 
fijn hoor, zo'n reactie!

Dat motordealers zo'n hoge prijs voor bandenwisselen vragen is best te begrijpen, als je daar je banden koopt doet ie het vast voor niks.
Behalve brikken doen ze ook veel speciale projecten, en normale bikes. Gewoon niks aan het handjes, kun je veilig je bike heen brengen hoor.
 
Ik weet niet wat er moet gebeuren bij je maar ik woon ook in zwijndrecht , zwart vind ik persoonlijk een beetje een beunhaas bedrijf. Staan ook veel oude brikken voor de deur. Ben er 1 keer binnen geweest, band moest van de velg en hij vroeg zo n belachelijke prijs dat ik er snel ben weg gegaan(bij andere dealer was het gratis). Ik kan je met alles helpen, doe zelf alles aan mijn 1000rr en de 600rr van mijn vriendin, heb een mooie garage en al het benodigde gereedschap. Alleen kleppenstellen doe ik niet zelf daar heb ik een aantal adresjes voor. Wil je erwel mee helpen mijn mail staat in mijn profiel.


Ik woon daar ook in de buurt, ben nog nooit bij Zwart geweest en ik doe er dan ook geen uitspraken over. Jouw persoonlijke mening dat je het een beunhaas bedrijf vindt is gebaseerd op één keer binnenstappen en dan afgeschrikt worden door een - in jouw ogen - te hoge prijs. Ik vind dat wel een beetje èrg weinig om zo'n uitspraak te doen.
Reputaties zijn helaas sneller gebroken dan gemaakt................ '(
 
Laatst bewerkt:
ik vind €45 voor het wisselen van een band en dat je je motor brengt een beetje aan de lage kant gewoon een net prijsje en dan laat je je oude band ook natuurlijk gratis achter.
Gewoon zelf doen is een makkelijk klusje en scheelt je ook veel tijd om je ongenoegen te schrijven over een motorzaak die je niet kent.
 
ik kom er al een aantal jaren als er iets aan de hand was met , eerst mn brommer, en nu mijn motor. persoonlijk vind ik het een fijne zaak, omdat de eigenaar me het idee geeft me echt te willen helpen i.p.v. geld uit me zak te kloppen. in alle keren dat ik er in de 3 jaren geweest ben heb ik geen enkele klacht gehad
 
Gewoon zelf doen is een makkelijk klusje en scheelt je ook veel tijd om je ongenoegen te schrijven over een motorzaak die je niet kent.


precies: de http://WWW.RWPSTUNTRIDING.COM (WWW.RWPSTUNTRIDING.COM) bandenwissel techniek ;)

youtube: http://video.google.nl/videoplay?docid=-7031069247045108209&hl=nl
high res: http://movie.rwpstuntriding.com/RWP-Reifenwechsel.wmv
 
Laatst bewerkt:
Zwart motoren in Zwijndrecht? :r

Bij de opening in het nieuwe pand, waar ze nu zitten, geweest en die beste kerel vertelde mij dat hij MPP zeer voordelig kon leveren.
Ik zeg, wat kost een setje 120 / 190?
Moest ik m'n tel. nummer geven dan zou die nog wel bellen voor de prijs. Opzich al vreemd dat ie de prijs niet gelijk kon geven :X
Nooit meer iets van hem gehoord :j

Tijdje later had ik een beetje kopervet nodig voor m'n remblokjes. Dat heb ik nog wel voor je, hij overal zoeken, komt ie met een half verroeste, stoffig tubetje.
Voor 20 euro mag je het meenemen. Ik heb hem in z'n zaak eerst 5 min. hard uitgelachen en ben lachend wwer vertrokken _O- Wat een .............................................
Toen naar Safe Rotterdam, daar kreeg ik een potje kopervet....................... gratis!!!

Zwart motoren zit 1 km bij mij vandaan, maar mij zul je er never nooit meer zien. :N
 
Zwart motoren in Zwijndrecht? :r

Bij de opening in het nieuwe pand, waar ze nu zitten, geweest en die beste kerel vertelde mij dat hij MPP zeer voordelig kon leveren.
Ik zeg, wat kost een setje 120 / 190?
Moest ik m'n tel. nummer geven dan zou die nog wel bellen voor de prijs. Opzich al vreemd dat ie de prijs niet gelijk kon geven :X
Nooit meer iets van hem gehoord :j

Tijdje later had ik een beetje kopervet nodig voor m'n remblokjes. Dat heb ik nog wel voor je, hij overal zoeken, komt ie met een half verroeste, stoffig tubetje.
Voor 20 euro mag je het meenemen. Ik heb hem in z'n zaak eerst 5 min. hard uitgelachen en ben lachend wwer vertrokken _O- Wat een .............................................
Toen naar Safe Rotterdam, daar kreeg ik een potje kopervet....................... gratis!!!

Zwart motoren zit 1 km bij mij vandaan, maar mij zul je er never nooit meer zien. :N

_O-

Ja ik ken er nog een paar zo, uit eerste hand...zit bij mij ook op een steenworp afstand. Breng er mn fiets nog niet heen, zit er nog liever met mn eigen 2 linkerhanden aan..
 
Laatst bewerkt:
ik vindt het ook lullig om slechte recencies te zetten

ok

een lekke voorvorkkeering op mijn FZR
poot eruit geschroefd thuis
en naar evert

daar aangekomen
stopt hij de poot zonder doeken in een bankschroef
hoho even een doekje ertussen ik ben zuinog op mijn spullen

zit er aan de onderkant een inbus die hij niet los krijgt
zegt hij dan maar op een andere manier

schroevendraaier op de keering en plop eruit
olie eruit en neiuw erin en hop een nieuwe erop geklopt met een buis


ik geloof niet dat het helemaal zo hoort
 
_O-

Ja ik ken er nog een paar zo, uit eerste hand...Breng er mn fiets nog niet heen, zit er nog liever met mn eigen 2 linkerhanden aan..
:^

keertje motor er heen gebracht omdat ik mn voortandwiel niet loskreeg.
hij luchttol erop, kreegtie em ook niet los.
zegtie; ik kan hem wel splijten voor je
ik; :X doe de ketting er maar om, ik probeer et wel bij motoport.

bij motoport kregen ze hem direct los.
 
Hmmm, klinkt niet echt fijn wat ik hier lees...
De prijs viel mij best mee.
800 euro, voor:
nieuwe voorband
nieuwe achterband
ketting set
grote beurt (incl kleppen stellen)

Bij een dealer bij mij in de buurt (nieuwekerk ad ijssel)
wordt er 1100 voor gevraagd, (maar dat is dan wel een zaak die ik vertrouw)

Ik blijf nog altijd een Hollander, en het scheelt toch een dikke 300 euro'tjes..
Maar aan de verhalen te horen, zie ik maar één pozitiev bericht van de 11...

Ik wacht nog even af of er meer reageren met reacties.
Voor de al geplaatste, bedankt hiervoor.

Wat is het forum toch handig ;)

@CBRdave,
ik hou je even in gedachte.
 
ik vindt het ook lullig om slechte recencies te zetten

ok

een lekke voorvorkkeering op mijn FZR
poot eruit geschroefd thuis
en naar evert

daar aangekomen
stopt hij de poot zonder doeken in een bankschroef
hoho even een doekje ertussen ik ben zuinog op mijn spullen

zit er aan de onderkant een inbus die hij niet los krijgt
zegt hij dan maar op een andere manier

schroevendraaier op de keering en plop eruit
olie eruit en neiuw erin en hop een nieuwe erop geklopt met een buis


ik geloof niet dat het helemaal zo hoort

(los van die doeken) er zijn vele wegen die naar Rome leiden toch ;)
 
Hmmm, klinkt niet echt fijn wat ik hier lees...
De prijs viel mij best mee.
800 euro, voor:
nieuwe voorband
nieuwe achterband
ketting set
grote beurt (incl kleppen stellen)

Bij een dealer bij mij in de buurt (nieuwekerk ad ijssel)
wordt er 1100 voor gevraagd, (maar dat is dan wel een zaak die ik vertrouw)

Ik blijf nog altijd een Hollander, en het scheelt toch een dikke 300 euro'tjes..
Maar aan de verhalen te horen, zie ik maar één pozitiev bericht van de 11...

Ik wacht nog even af of er meer reageren met reacties.
Voor de al geplaatste, bedankt hiervoor.

Wat is het forum toch handig ;)

@CBRdave,
ik hou je even in gedachte.

Wat voor banden krijg je dan? Avon? :X
 
Laatst bewerkt:
~
cbrdave schreef op 15 maart 2008 @ 12:36:
Ik weet niet wat er moet gebeuren bij je maar ik woon ook in zwijndrecht , zwart vind ik persoonlijk een beetje een beunhaas bedrijf. Staan ook veel oude brikken voor de deur. Ben er 1 keer binnen geweest, band moest van de velg en hij vroeg zo n belachelijke prijs dat ik er snel ben weg gegaan(bij andere dealer was het gratis). Ik kan je met alles helpen, doe zelf alles aan mijn 1000rr en de 600rr van mijn vriendin, heb een mooie garage en al het benodigde gereedschap. Alleen kleppenstellen doe ik niet zelf daar heb ik een aantal adresjes voor. Wil je erwel mee helpen mijn mail staat in mijn profiel.~


Da's gratis, die hulp? Anders ben je zelf ook beunhaas...

Inkoppertje, je post vroeg erom :+
 
Laatst bewerkt:
Zo gister de brommer maar weg gebracht bij mijn eigen dealer.

Kan de beste man en weet dat het daar iig wel goed zit..
 
precies: de http://WWW.RWPSTUNTRIDING.COM (WWW.RWPSTUNTRIDING.COM) bandenwissel techniek ;)

youtube: http://video.google.nl/videoplay?docid=-7031069247045108209&hl=nl
high res: http://movie.rwpstuntriding.com/RWP-Reifenwechsel.wmv

Handige shizzle! Maar hoe balanceer je een niet oude band?
 
niet, is ook niet nodig, onder de 200 heb je nergens last von. Als je perse je band wilt balanceren heb je daar een speciaal tool voor, een soort standaard met een heel soepel gelaagd asje erin. Wiel erin hangen en de zwaarste kant rolt naar beneden, op de hoogste kant dus een loodje doen.
 
niet, is ook niet nodig, onder de 200 heb je nergens last von. Als je perse je band wilt balanceren heb je daar een speciaal tool voor, een soort standaard met een heel soepel gelaagd asje erin. Wiel erin hangen en de zwaarste kant rolt naar beneden, op de hoogste kant dus een loodje doen.

Ok dan, thx vier de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan