Zwart-oranje leren combi met handschoenen van Büse (mt 48) - KTM SuperDuke editie ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pythoon

MF veteraan
23 sep 2007
5.506
644
Vught
Mijn KTM SuperDuke heb ik al een paar jaar geleden verkocht en sinds die tijd hangt mijn pak ongebruikt in de kast. Zonde want het pak is niet zo heel veel gebruikt, netjes onderhouden (gepoetst en ingevet) en is in prima staat. Helaas zitten er een paar lichte beschadigingen op na een klein schuivertje.
Het pak is van Büse en het model is Assen. Beide delen zijn maat 48. Ik ben zelf 1,73 meter en 74 kg. De jas zit nu wat strak maar kan wel nog dicht. Een kilo of drie geleden, zat ie beter.
Zoals je op de foto's kunt zien, is het pak voorzien van een aantal logo's zoals KTM, het SuperDuke logo, Motorex, WP suspension, Akrapovic, etc.

Ook heb ik nog een paar bijpassende handschoenen erbij, maar het label met de maat is eruit geknipt...
Daarom heb ik even mijn hand opgemeten zodat je toch ongeveer weet hoe groot de handschoenen zijn.

Prijzen vind ik lastig, dus ik sta open voor een goed bod.
Maar als ik toch iets moet noemen. Vraagprijs 150 euro voor het pak en 30 euro voor de handschoenen? Maar het liefst alles in één keer.
Passen in Vught (nabij Den Bosch) is uiteraard mogelijk.


01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg
 
De handschoenen zijn verkocht.
Het pak is nog steeds te koop. Als de prijs het probleem is... daar is wel over te praten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan