Zwart weekend voor Nederlandse Motorsport

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Afgelopen zondag werd de Nederlandse motorsport opgeschrikt door een serie van verschrikkelijke ongevallen.

Zoals in een ander topic al is beschreven verongelukte de Italiaan Allessio Perilli in de Ruskenhoek.
Jeroen Turkstra raakte zwaar gewond en brak z'n lendewervels na een highsider in de Strubben.

Nog erger was het bericht dat Petra Kooman afgelopen weekend bij een race in Frohburg om het leven is gekomen. Het volgende bericht stond op Racesport.nl

Zwarte weekeinde ook voor Nederlandse zijspan sport
6-9-2004
Na het trieste ongeval in het EK Superstock blijkt gisteren ook de Nederlandse bakkeniste Petra Kooman om het leven te zijn gekomen. De racesport redactie is extra getroven omdat het Team Mikoo waarmee Petra uitkwam altijd voor het zijspan nieuws op racesport zorg droeg

Rien van Middegaal ligt zwaar gewond in het Kreiskrankenhaus Borna.

Helaas is bij het ongeval op het circuit van Frohburg ook een baancommisaris om het leven gekomen.

Diep getroffen spreken we onze condoleances richting alle betrokkenen uit.
Ik wil mij bij de laatste zin aan sluiten.

Petra, rust in vrede '(
 
Laatst bewerkt:
ik ken een aantal man/vrouw van Mikoo, heb een tijd geleden nog met petra en rien staan praten....kreeg gisteren kippevel toen ik het hoorde....kan me er op het moment nog geen voorstelling van maken....

Rien, en de rest van Mikoo; sterkte met dit onvoorstelbare verlies, Petra...r.i.p. '(
 
Erg triest motorsport weekeinde
Condoleances naar alle betrokken familieleden en vrienden/bekenden
 
Even ingelogd onder de nick van m'n vriend...


Petra was een vriendin, mijn studie- en kamergenootje, iemand met wie ik mijn passie kon delen...
Ik wens alle nabestaanden, team Mikoo en zeker Rien, alle sterkte toe...

Ik zal haar nooit vergeten...

Bye, Mandy, alias Mieps
 
Terug
Bovenaan Onderaan