Zwarte 2004 fireblade gestolen (Nijmegen-west)

Damn, weer in nijmegen...is daar iemand of groep bezig met een handeltje ofzo?

hoe lang had je hem? een half jaartje? was je tegen diefstal verzekerd?

Welkom op het motor-forum in ieder geval...dat is wel een dreun van een binnenkomer... -O-
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge. Nobelprijs voor degene die een waterdichte oplossing vindt tegen stelen... :(
Pfff.....

Stroom op je motor zetten. als hij in je eigen tuin of schuur staat (dus niet gemeenschappelijk, en iemand anders krijgt een mooie klap stroom te verwerken...tja...dan neemt hij hem niet 1,2,3 mee. *O*
 
zwaar klote. is de laatste tijd weer vaak raak :( en er wordt ook bar weinig terug gevonden. gewoon vogelvrij verklaren die gasten die alles stelen wat los en vast zit.
sterkte met de afhandeling.
valt je berging niet onder de inboedel verzekering?
 
ik woon in nijmegen centrum en hou mijn ogen open! nog even en ik moet een lijstje gaan maken van bikes die ik in de gaten moet houden..tis niet meer leuk zo...was het al niet maar goed...sterkte!
 
Ik zou als ik TS was óók even de diversen sites met door particulieren aangeboden "tweedehands" onderdelen in de gaten gaan houden. Die velgen passen niet zomaar onder iedere fiets én zijn redelijk uniek voor straatfietsen.

En als tip: Verzeker je spullen in het vervolg tenminste tegen diefstal. Eigenlijk schandalig dat het moet en sowieso zonde van het geld als je fiets niet gestolen wordt, maar .... 't is schijnbaar zo dat een dief meer rechten op jouw spullen heeft dan jijzelf, óók als je spullen teruggevonden worden én al verkocht blijken te zijn aan een "derde" :X
 
Laatst bewerkt:
He Arie lang niet meer gezien. klote om te horen man dat je bike gestolen is. Hopelijk vind je hem nog terug. En idd ff sites goed in de gaten houden !!.
 
Bedankt voor de tips.

Hey Daan, tijdje niet gezien inderdaad. Helaas onder deze omstandigheden. :S
 
nog geen 3 weken...ik zou spontaan mijn buren met een schuin oogje in de gaten houden...

En als tip: Verzeker je spullen in het vervolg tenminste tegen diefstal. Eigenlijk schandalig dat het moet en sowieso zonde van het geld als je fiets niet gestolen wordt, maar .... 't is schijnbaar zo dat een dief meer rechten op jouw spullen heeft dan jijzelf, óók als je spullen teruggevonden worden én al verkocht blijken te zijn aan een "derde" :X

Zo duur is een diefstalverzekering niet voor een motor. In ben WA, tegen diefstal en vandalisme (=beperkt casco) verzekerd, inclusief opzittende verzekering voor 140 euro per jaar. Nu zal die prijs wel ietsjes hoger liggen voor een nieuwere motor...

Een scooter verzekeren tegen diefstal is al duurder: meer dan 400 euro per jaar.
 
Laatst bewerkt:
Had je hem gisteravond nog, rond half 6 ?

Ik vermoed van wel. Een medebewoner/motorrijder heeft onze motoren (ook de suzuki srad van greenday) op zondagmiddag zien staan. Ik vermoed dan ook dat het vannacht gebeurd is. Onze motorstalling ligt namelijk midden in het complex waar veel bewoners goed zicht op hebben.

Maar 100% zeker weet ik het dus niet. Heb je misschien een aanwijzing?
 
Overigens vermoed ik dat ze een busje met ruimte voor twee motoren gehad hebben. Andere motoren zijn namelijk ongemoeid gelaten.
 
Gister bij de mac d. bij beesd (de rotonde) nog even zo'n bike met dezelfde (soort) wielen staan te bewonderen...
Er stonden meerdere motoren dus misschien iemand anders iets opvallends gezien (yamaha clubbie volgens mij),
Kan ook gewoon een andere dan jouw motor geweest zijn natuurlijk,ik zou niet gauw met een gejatte bike bij de mac ff gaan eten....
 
Toevallig ook zwarte valblokken erop gezien? Bij de voor- en achteras en aan de zijkanten? Of een rood the race academy stickertje op de zijkant?
 
Terug
Bovenaan Onderaan