Zwarte Aprilia gestolen in Leeuwarden

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Leeuwarden: motor gestolen

De politie onderzoekt de diefstal van een zwarte Aprilia motor met kenteken MF-NF-85 uit de voortuin van een woning aan de Tjerk Hiddesstraat. Tussen maandagavond 19.30 uur en dinsdagochtend 02.00 uur werd de zwarte motor met fel oranje voorspatbord, die afgesloten in voortuin stond, weggenomen. De 28-jarige eigenaar uit Spijk (Gr.) deed aangifte. -O-

Het is weer zoveer, de ratten kunnen weer niet met hun jatten van andermans spullen afblijven !!!

:N :N :N
 
Was het jouw motor? Of van een bekende?

Op zich hebben we hier al wel genoeg 'motor gestolen' topics van MF'ers, zonder dat we ook nog eens alle krantenberichten hier af gaan drukken.
 
Nav mailtje van TS, doe ik het topic weer open. Motor was van een bekende van hem.

Iets meer info was wel handig geweest... :)

Zaken als kenteken, speciale details, etc.

Als je wilt dat mensen er naar uitkijken, zullen ze toch op z'n minst moeten weten waar ze naar uit kunnen kijken.

Niettemin blijft het kl*te, natuurlijk. Succes met de afhandeling, voor je kennis.
 
oh... een zwarte aprilia...

nee, dat kan niet missen.

was het een zwarte aprilia ninja?

Ja hoor een zwarte Aprilia Ninja rr1000L :Z

Nee het beteft en zwarte Aprilia RSV mille uit '01...Heb nog niet de kans gehad om hem te bekijken dus verder info heb ik niet voor jullie....
 
Leeuwarden: motor gestolen

De politie onderzoekt de diefstal van een zwarte Aprilia motor met kenteken MF-NF-85 uit de voortuin van een woning aan de Tjerk Hiddesstraat. Tussen maandagavond 19.30 uur en dinsdagochtend 02.00 uur werd de zwarte motor met fel oranje voorspatbord, die afgesloten in voortuin stond, weggenomen. De 28-jarige eigenaar uit Spijk (Gr.) deed aangifte. -O-

Het is weer zoveer, de ratten kunnen weer niet met hun jatten van andermans spullen afblijven !!!

:N :N :N

ik heb toevallig dinsdagavond een zwarte mille in harlingen zien rijden.
dit was de 1e keer dat ik een mille in de buurt zie rijden,en de meeste motors uit harlingen ken ik wel.
dit hoeft hem natuurlijk niet te zijn maar dit samen met een berijder zonder pak vind ik na jouw verhaal toch wel wat verdacht
misschien dat je er wat aan hebt
 
ik heb toevallig dinsdagavond een zwarte mille in harlingen zien rijden.
dit was de 1e keer dat ik een mille in de buurt zie rijden,en de meeste motors uit harlingen ken ik wel.
dit hoeft hem natuurlijk niet te zijn maar dit samen met een berijder zonder pak vind ik na jouw verhaal toch wel wat verdacht
misschien dat je er wat aan hebt


Ik werk in Harlingen dus ik zal er zeker goed op letten....Waar zag je em ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan