Zwarte Arai Quantum-F maat XS

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
In de aanbieding:

Arai Quantum-F helm, maat XS, kleur zwart
Helm is 5 jaar oud, nieuwprijs EUR 569,00
In zeer goede staat. Nauwelijks gedragen....

Inclusief blank en dark smoke vizier voor EUR 250,00 :)

 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat iedereen met dit weer het liefst zonder helm rijdt..... De helm is in nieuwstaat :)
 
Heren en vooral dames motorrijders. Deze helm ligt nog steeds te wachten op een nieuw baasje.....
 
Vind je je prijs niet hoog voor een helm van 5 jaar oud?

Tja, ik heb gekeken wat deze helm links en rechts nog nieuw moet kosten, en ben daar EUR 100 onder gaan zitten. Als de helm 10 keer gedragen is, is het veel...

Het staat je vrij om een bod te doen natuurlijk, maar de helm ligt niet in de weg zeg maar ;)
 
Tja, ik heb gekeken wat deze helm links en rechts nog nieuw moet kosten, en ben daar EUR 100 onder gaan zitten. Als de helm 10 keer gedragen is, is het veel...

Het staat je vrij om een bod te doen natuurlijk, maar de helm ligt niet in de weg zeg maar ;)

100 euro onder de NIEUW prijs??? :?
toch is ie 2de hands....

deze verkoop je echt nooit voor dat bedrag hoor..... :X

maaar suc6
 
100 euro onder de NIEUW prijs??? :?
toch is ie 2de hands....

deze verkoop je echt nooit voor dat bedrag hoor..... :X

maaar suc6
De helm is ALS nieuw. Je voordeel is dus nog steeds EUR 100 ten opzichte van de prijs in de winkel, EN je krijgt er een donker vizier bij (die ook niet goedkoop zijn). Maar zoals gezegd, hij ligt niet in de weg ;)
 
Wil je mij misschien wat meer foto's ( van de helm ) sturen of posten. Ik heb wel interesse in de helm.

Groet,

Peter
 
Wil je foto's van specifieke (onder)delen? Zal ik ze vanavond maken....
 
Laatst bewerkt:
Nee dat hoeft niet perse maar 1 foto geen niet echt een goede indruk vind ik. Kijk maar of je ze post of mailt/pm't.
 






Er zit een klein krasje op de achterkant zie ik net. Waarschijnlijk langs de muur in de kast
gebeurd. Je ziet het op de laatste foto aan de linkerkant, rechts langs de reflectie
 
Laatst bewerkt:
De helm ziet er netjes uit. Hij is wat gedateerd maar dat maakt mij niet zoveel uit. € 250 is i mijn ogen wat veel. Wat wil je er minimaal voor hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan