zwarte cross 2004 in halle!!

zwarte cross 2005!! wie gaat??

  • ja natuurlijk!!

    Stemmen: 4 57,1%
  • uiteraard en doe ook mee!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • nee joh, niks aan!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • jovink? rot op!!

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

v-twin boy

MF veteraan
17 jan 2004
4.346
0
hey zijn er hier ook nog mensen die ook op de zwarte cross zijn geweest in halle, en die misschien foto's hebben gemaakt van dit spektakel, :)

ikzelf was een van de uitverkorenen om mee te doen in de brommer klasse, heb mijn puch maxi uit de schuur getrokken aangezien ik mijn crossmotor vorig jaar verkocht had, en toch mee wou doen, gewoon al voor de lol. ik reed met nummer 74.

volgend jaar zeker weer, dan misschien wel weer op een crossmotor!!
 
We (Miss Stuntie ik en Martijn) zijn gisteren geweest.
Martijn heeft iets van 200 foto's gemaakt.. O-)
Vooral van die twee dames :P .
Je reed mee in welke race :? (tijd ongeveer) maar volgens mij was hij aan t zonnen ;) tijdens deze race (was dat de race met ook het wc hokje :? )

ps foto's die al online staan : Motorfreaks: Backflip met de motor tijdens Zwarte Cross ;)

ja zelfde race als die met dat wc hokje, de brommerklasse was dat, die was in 2 manche's om 12 uur en om 10 voor half 4, :]

ik reed in konijnenpak.

graag foto's online van die twee dames, :9~
 
ja zelfde race als die met dat wc hokje, de brommerklasse was dat, die was in 2 manche's om 12 uur en om 10 voor half 4, :]

ik reed in konijnenpak.

graag foto's online van die twee dames, :9~
Hahaha 12 uur stonden we nog in file B|
ja konijne pack kan ik me wel herrineren :P
Foto's heb ik niet hier maar ik zal vanavond ff informeren :P

en die dames tsjaa O-)
 
Hahaha 12 uur stonden we nog in file B|
ja konijne pack kan ik me wel herrineren :P
Foto's heb ik niet hier maar ik zal vanavond ff informeren :P

en die dames tsjaa O-)

dat zou ik wel ff gaaf vinden, en anders gooi je maar wat andere foto's online.

alvast bedankt :} :} :}
 
Ben ook geweest maar was nogal druk met zoveel mogelijk bier in me te gooien. Was dan ook niet wijs om een camera mee te nemen. Ben goed dicht gezandstraald maar heb mijn bier telkens kunnen redden *D

Ik zal der volgend jaar ofcourse weer bij zijn maar niet mee doen. Kijk liever naar alle idioten :P
 
Heb daar nog wel deze spot gedaan:

Zondag op de Zwarte Cross 1 of andere BMW geen id wat voor model. Ben niet zo in to BMW's. Bruine kleur met wat reclame erop. Je kwam ons voorbij op de doorgaande weg ik zat in die ouwe aftandse bus en jij kwam samen met een maat van je langs rijden. Motoren stonden later in de wei links naast de weg. Dit was allemaal rond een uur of 12.00.
 
heb hier nog wel een foto van vorig jaar, toen ik nog meedeed in de onervaren klasse, de inteelt klasse.

ik ben nummer 36.
full
 
En nu verwacht je dat ik kan zien waar nr 36 rijd? :X

het is "Hans Anders" tijd. Hij rijdt op de tweede rij met zijn roze rabbit-suit.

Ik vond de zwarte cross persoonlijk nogal tegenvallen. De cross op zich was wel weer lachen, maar veel te druk, veel teveel zat en irritant volk. Ik vind dat de Jovink's een mooi evenement goed naar de klote geholpen hebben. Het was altijd gezellig en er waren veel echte motorsportliefhebbers en je kon overal goed kijken en nog eens lekker in het gras zitten. nu stik het van het volk wat alleen komt om te zuipen en zo de lol voor anderen stuk maakt. Mij zie je er niet meer terug! Helaas, dat wel. :(

p.s. zijn er nog foto's van de Romeinse strijdwagen???? 0-) :P
 
het is "Hans Anders" tijd. Hij rijdt op de tweede rij met zijn roze rabbit-suit.

Ik vond de zwarte cross persoonlijk nogal tegenvallen. De cross op zich was wel weer lachen, maar veel te druk, veel teveel zat en irritant volk. Ik vind dat de Jovink's een mooi evenement goed naar de klote geholpen hebben. Het was altijd gezellig en er waren veel echte motorsportliefhebbers en je kon overal goed kijken en nog eens lekker in het gras zitten. nu stik het van het volk wat alleen komt om te zuipen en zo de lol voor anderen stuk maakt. Mij zie je er niet meer terug! Helaas, dat wel. :(

p.s. zijn er nog foto's van de Romeinse strijdwagen???? 0-) :P

Dat kan jij lezen? Goed...

En ik kan me vergissen maar daar draaide de zwarte cross altijd al om... Tis geen gezins uitje. Alhoewel ik een aantal buggy's door de drek heb zien baggeren en moeders met hakjes *D
 
Ja, die lui die volg ik ook niet. Je gaat toch niet met een kinderwagen door baggerbende sjouwen daar?

En volgens mij ging het altijd al om zuipen en crossen. Ik zag borden hangen met bv. de tekst: "kiep bier in strot" en dat lijkt me toch maar voor 1 uitleg vatbaar.

Ik vond het supergezelli, en waarschijnlijk zijn ongeveer 40000 man dat met mij eens.
 
Ja, die lui die volg ik ook niet. Je gaat toch niet met een kinderwagen door baggerbende sjouwen daar?

En volgens mij ging het altijd al om zuipen en crossen. Ik zag borden hangen met bv. de tekst: "kiep bier in strot" en dat lijkt me toch maar voor 1 uitleg vatbaar.

Ik vond het supergezelli, en waarschijnlijk zijn ongeveer 40000 man dat met mij eens.

Ik heb me prima vermaakt iig. Heb alleen die kar met blote tieten gemist |( liepen we net de tent in.

Ik ben er volgend jaar weer!
 
Ik heb me prima vermaakt iig. Heb alleen die kar met blote tieten gemist |( liepen we net de tent in.

Ik ben er volgend jaar weer!

ja die heb ik ook gemist, was ik net weer naar het rennerskwartier toe, had ik ook net gereden, en moest ff uitblazen, jammer, maarja, er zijn foto's van dus die zullen we vast nog wel zien,

2 maten van mij reden mee in de taliban klasse, met hun motoren in camouflage kleuren(groen met zwart) gespoten, en blauwe burka's aan. nummer 4 en 29. misschien heeft iemand daar ook foto's van.

vond trouwens de sterrenklasse ook erg gaaf, stond achteraan bij een hoge tafelbult, en daar sprongen die mannen met de gekste sprongen over heen, vooral die ene met die suzuki, die later ook nog wat stunts deed voor de hoofdtribune. erg :} :} :}
 
Ik ga volgend jaar niet meer, het was mij te druk, de gezelligheid is weg.

Nog een (slechte) foto van de naakte dames :}
full
 
Hier nog een item van 5 minuten over de zwarte cross.
Oa. met Adam Curry die eerst verteld dat ie geen brommer....euh motor rijbewijs heeft en die vervolgens goed op zn bek gaat ;)
http://www.ftv.nl/home/index.cfm?CFID=14781667&CFTOKEN=31433655

hey zeker ff een mooi filmpje, jammer dat je die twee meiden in het begin niet zo goed ziet, maar je kunt er wel uit opmaken wat voor een sfeer er was, erg gezellig dus, en dat vind ik zelf ook!!
 
hey hartstikke mooie foto's, had in het voederbietelgastboek ook al je pagina gevonden maar toen kwam ik bij disneyland uit, das niet goed, maar nou ging het wel goed, bedankt, prachtig :} :} :}

en mooi jovink op de achtergrond, :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan