Zwarte cross ... ook voor blanken

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.367
169
Veghel
Wat me eigenlijk opgevallen is dat het motorrijders wereldje voornamelijk uit Europees gekleurde mensen bestaat ;)

Waarom rijden er zo weinig 'buitenlanders' motor? Hetzelfde geldt voor motorsport/autosport.





(dit is niet discriminerend bedoelt)
 
Had je s moeten kijken bij die drag-races op industrieterrein vossenberg, of op maasvlakte in R-dam. zijn bijna alleen maar antillianen.
 
Je hebt zo veel sporten waar de verhouding erg krom is, denk dat het heeeeeel langzaam minder wordt.
 
Nou je het zegt. Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar ik heb nog nooit een negeroide type in een Formule 1 wagen gezien of op een Superbike zien zitten. Maar daar kijk ik ook niet zo heel vaak naar, dus het kan zijn dat ik ze gewoon gemist heb. :?
 
Zwarte cross... daar voor moet je volgende maand in Halle zijn !!!

Er is al een apparte topic over gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Nou je het zegt. Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar ik heb nog nooit een negeroide type in een Formule 1 wagen gezien of op een Superbike zien zitten. Maar daar kijk ik ook niet zo heel vaak naar, dus het kan zijn dat ik ze gewoon gemist heb. :?

Afgelopen weekend heeft er tijdens de Indy 500 nog een zekere meneer G. Mack meegedaan.
gmack.jpg

Je ziet het idd niet vaak, maar komt wel steeds meer voor.
 
uhm, dé Bask rijdt toch ook motor? en we hebben toch redelijk wat Belgen die rijden... Dus uhm, geen buitenlanders is wat raar verwoord misschien? En what about Milad e.g. Ook niet echt proto type blond haar blauwe ogen :+ ....

No Flame Intended

Greetzzr,

Joeltje

die dit maaqr een raar topic vindt...
 
Nou je het zegt. Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar ik heb nog nooit een negeroide type in een Formule 1 wagen gezien of op een Superbike zien zitten. Maar daar kijk ik ook niet zo heel vaak naar, dus het kan zijn dat ik ze gewoon gemist heb. :?

Tot vorig jaar deed in de SBK Lance Isaacs uit ZAF mee. Maar echt kleurig is het in de motorwereld inderdaad niet. Maar het wordt wel steeds kleuriger :) .
 
En al die jappanners in de 125 250 en ook motoGP dan? Is dan wel geen Autosport op Superbike maar er rijden er wel veel van rond en echt europeaans vind ik ze er niet uit zien....
 
Had je s moeten kijken bij die drag-races op industrieterrein vossenberg, of op maasvlakte in R-dam. zijn bijna alleen maar antillianen.

om te kijken of het uitvoeren???
als het fout is(wettelijk)dan zijn ze er als de kip bij.
 
En al die jappanners in de 125 250 en ook motoGP dan? Is dan wel geen Autosport op Superbike maar er rijden er wel veel van rond en echt europeaans vind ik ze er niet uit zien....

japanners in hetalgemeen hebben meer met de lichtere machines vandoen. omdat ze meer in de mode is in japan. cultuur verschil.
 
Toevallig afgelopen maandag nog een antiliaan gezien op een gloedjenieuwe GSXR 1000.

en idd op de vossenberg in Tilburg waren niets dan donkere mensen op diverse motoren oa. een Busa. je ziet steeds meer medelanders op een motor kruipen.
 
Toevallig afgelopen maandag nog een antiliaan gezien op een gloedjenieuwe GSXR 1000.

en idd op de vossenberg in Tilburg waren niets dan donkere mensen op diverse motoren oa. een Busa. je ziet steeds meer medelanders op een motor kruipen.
Dan begint de ECHTE integratie nu dus ook. Joepie, als ze het eenmaal ontdekken zullen ze er niet meer vanaf kunnen blijven (neem ik aan)
 
Wat lul ik eigenlijk stom. Ga ik even in mn geheugen graven, en wat kom ik tegen? De gixxerdag van een paar zaterdagen terug. Daar stonden 2 hele dikke racers met verlenge achterbruggen. De ene had zelfs de dynojetbank kapot gemaakt met zn teveel aan (NOS)vermogen.

En jawel, de eigenaar is nog net te zien op de onderstaande foto, en zn vrouw/vriendin zit er ook nog bij. Die pakken het beter aan als de blanke medelanders :} :} :}

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2973/7ae9b41547b9b0fea139a836e629140c (medelanders pakken het goed aan.jpg)​
 
Wat lul ik eigenlijk stom. Ga ik even in mn geheugen graven, en wat kom ik tegen? De gixxerdag van een paar zaterdagen terug. Daar stonden 2 hele dikke racers met verlenge achterbruggen. De ene had zelfs de dynojetbank kapot gemaakt met zn teveel aan (NOS)vermogen.

En jawel, de eigenaar is nog net te zien op de onderstaande foto, en zn vrouw/vriendin zit er ook nog bij. Die pakken het beter aan als de blanke medelanders :} :} :}

misc.php

Deze was dus vorig jaar ook op Vossenberg in Tilburg
 
Raar topic, waarom zijn er zo weinig goede vrouwelijke voetballer,coureurs?

Heb hier al eens een ellenlange discussie over gehad op f1.nl

Conclusie? andere prioriteiten, en in een land als afrika zijn er gewoon minder mogenlijkheden om als jong persoon aan gemotoriseerde sport te doen.

maar raar topic dat wel! :+
 
Op woensdag 29 mei 2002 13:11 schreef Jasper Grootveld het volgende:

Conclusie? andere prioriteiten, en in een land als afrika zijn er gewoon minder mogenlijkheden om als jong persoon aan gemotoriseerde sport te doen.

Afrika is iets meer dan een land, kijk maar eens op de kaart...
 
Terug
Bovenaan Onderaan