Zwarte cross/sm handkappen

OnELeG

MF veteraan
17 apr 2007
2.127
2
Nieuwe handkappen van Barkbuster, nooit gebruikt en met aluminium bescherming (dus stevig!)

Nieuwprijs was om en nabij 60 euro, mag weg voor 35 incl verzenden:

Barkbuster.jpg

Barkbuster2.jpg
 
Is dit incl. bevestigingskit? Kun je een duidelijke foto plaatsen van de handkappen, dwz. even uit de doos halen?
 
De bev kit zit er niet bij, omdat deze verschillend is voor verschillende modellen stuur(zie foto).

Een foto kan ik niet 1,2,3 maken omdat ik de handkappen niet hier heb, ik heb wel een foto van google gepikt:

gyt-0ss56-31-99-500.jpg


DSC03177.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zonder bevestigingskit heb ik er niet zo veel aan. Het zijn wel mooie handkappen.
 
De bev kit zit er niet bij, omdat deze verschillend is voor verschillende modellen stuur(zie foto).
Heb je ze niet op je DRZ gemonteerd gehad dan (onderste foto)? Ik heb een Renthal stuur (22 mm). Misschien dat dat gewoon past?
 
Dat is niet mijn DRZ op de foto, is een voorbeeldje van google. Zoals in de ad staat heb ik ze nooit gebruikt, ze zijn zelfs nooit uit de doos geweest. Je kunt bij TMV uit Veghel informeren over ëen evt bev kit, ¨het gaat sowieso passen op jouw renthal stuur.
 
De bev kit zit er niet bij, omdat deze verschillend is voor verschillende modellen stuur(zie foto).

Een foto kan ik niet 1,2,3 maken omdat ik de handkappen niet hier heb, ik heb wel een foto van google gepikt:

[http://www.yamaha-motor.com/assets/accessories/500/gyt-0ss56-31-99-500.jpg (afbeelding)]

[afbeelding]
Voor welk stuur diameter is dit geschikt??
En welke afstand van de stuurklem, tot het uiteinde?
 
Laatst bewerkt:
OVB. verkocht aan FalcoBas, ik laat weten wanneer ze definitief weg zijn en het op slot mag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan