Zwarte cross, zondag 23 juli Lichtenvoorde

De klomp en de kist zijn daar de traditionele footwear :+


:+

klompen en kisten heb ik niet maar een paar afgetrapte dr Martens zijn ook prima bestand tegen modder.

Ik was sowieso niet van plan om dr op mn "zondags" heen te gaan ;)
 
k doe samen met n maat mee in de wegraceklasse
*O* *O*
wij maffen dus in t rennerskwartier
4 jaar trug gewoon illegaal gekampeerd
t wordt ieder jaar wat strenger


wa vetjes ik rij met nummer 46 rossi style laat met weten welk numme jij rijd dan zie ik je daar wel

ik zal binne kort effen een fototje posten hierow
groet mickeal
 
Laatst bewerkt:
nr 20
zieken????
ws zie je alleen maar de agterkant
70 pk
drievoudige agtervering
scoetervoorvork
10 cm grontspeling
sidecarstyle
zelfgefrituurde 4in1gsxr knalpot

uiteraard gaan wij dus dit jaar winnen geloof ik
 
Ook ff kijken op zondag.

Rij wel ff heen en weer. Ik rij op een matzwarte zijspancombinatie zonder MF stickers.
 
ikke wil weten hoe laat het officiele gedeelte afgelopen is. of het nog zin heeft om om 3 uur smiddags nog iemand op te halen.( mits mijn lichamelijke staat dat nog mag )
 
Yep wij gaan!

Maar we gaan vrijdag al, we hebben 43 campingkaarten en een caravan kaart, dus je kan het raden............da wordt een feesie en maandag terug

We benneuh wat in elkaar aan het bakken om volgend jaar in de special klasse mee te doen, we waren nu net niet op tijd klaar dus ding staat weer in de schuur

Vertrek optocht vrijdag 11.30 uur cafe de Japperij op Staphorst, met traktor en al
 
Laatst bewerkt:
ikke wil weten hoe laat het officiele gedeelte afgelopen is. of het nog zin heeft om om 3 uur smiddags nog iemand op te halen.( mits mijn lichamelijke staat dat nog mag )

Op zondag? Nee, tegen 17.00 uur gaan de meeste op huis aan, en als je geen campingkaart hebt is erw einig meer te beleven na dat tijdstip


Festivalterrein
Vrijdag 21 juli 19:00 – 01:00
Zaterdag 22 juli 11:00 – 01:00
Zondag 23 juli 09:00 – 23:00

Crossterrein
Vrijdag 21 juli 19:00 – 00:00 (alleen LocoLoco stuntarena)
Zaterdag 22 juli 12:30 – 17:00 en van 19:00 – 00:00 (alleen LocoLoco stuntarena)
Zondag 23 juli 10:00 – 17:30
 
Laatst bewerkt:
Bericht voor Chriscross

Er staan nog genoeg campingkaarten op marktplaats voor 65 ruro, dan moet je ff zoeken

(las je bericht in een andere topic dat je geen kaarten kon krijgen, maar er zijn er nog voldoende om aan te komen)

http://koopjes.marktplaats.nl/hobby_en_vrije_tijd/toegangskaarten_en_tickets_concerten/42558338.html?return=eJwli1EKwjAQBe9SaD%2BbbtqqJATRm4RaSEhsluxCq%2BLdTfBv5jHPKlAfrwZNCsazami1eXHaMaMSIiRct%2F5pc2CM1jL1WxT%2FpEeH1yMa6B5kOLXjDdrxHrnA22PFo6CEYZrmaq9iM1xOIIuFvWa7zby2cpbDkhNR2RP5eurQQKO%2FP1YhMBs%3D&df=1&fta=


Tik maar 1 x zwarte cross in op marktplaats bij zoeken, en je hebt er nog veel meer
 
Je vergeet: MUZIEK, DOM GEOUWEHOER, LEKKERE WIJVEN enneuh.... wat was dat andere ook alweer... :? ..... OWJAH! MOTOREN!! *D


:+

Je moet het in de juiste vorm zien.

Met genoeg bier is alles muziek, dom geouwehoer en is elk lekker wijf lekker. Met als direkt gevolg dat alles ook lol is en het stof is normaal met dit weer :P Hoewel minder als normaal aangezien het niet meer in halle is.

ikke wil weten hoe laat het officiele gedeelte afgelopen is. of het nog zin heeft om om 3 uur smiddags nog iemand op te halen.( mits mijn lichamelijke staat dat nog mag )

Wij zijn er om 9.30 en gaan terug om een uur of 19.00 dan zijn wel vol genoeg aangezien er een aantal morgen moeten werken :p

Op zondag? Nee, tegen 17.00 uur gaan de meeste op huis aan, en als je geen campingkaart hebt is erw einig meer te beleven na dat tijdstip


Festivalterrein
Vrijdag 21 juli 19:00 – 01:00
Zaterdag 22 juli 11:00 – 01:00
Zondag 23 juli 09:00 – 23:00

Crossterrein
Vrijdag 21 juli 19:00 – 00:00 (alleen LocoLoco stuntarena)
Zaterdag 22 juli 12:30 – 17:00 en van 19:00 – 00:00 (alleen LocoLoco stuntarena)
Zondag 23 juli 10:00 – 17:30

Ech wel! Muziek in de tent! Dat gaat tot laat door!


Edit:

[me]Roy "R" is herkenbaar in wit Ride-on shirt met voorop een cartoon van 2 motorrijders met een zooi kisten bier achterop en achterop het shirt staat "Puntdroad" en de plaatsen waar we geweest zijn met het motorweekend. Verder zal ik een korte broek aan hebben en veiligheidsschoenen eronder. Ook nog een pet om mijn knar van Suzuki of Aprilia.[/me]
 
Laatst bewerkt:
He,

Ik ga aanstaande zondag ook voor de 1e x naar de cross toe. Lijkt me geweldig :)

Vraagje, is het met het koekblik ook goed te doen (ivm file's etc, ipv de hele dag met je motorshit rondsjouwen)?

Gr Fokbow
 
En voor wie volgend jaar camping kaarten wil
Ik kan er voor de voor de voorverkoop net zoveel kopen als ikzelf wil, dit jaar ook meer dan 300 gehaald.

We doen dat
- vooruit betalen, 65 euro (we verdienen er niks op, en 1 per persoon)
- wij halen ze bij het concert hier in Dalfsen

Zo zijn we altijd iedereen vor

Onthou maar voor volgend jaar
 
Nu weer te koop

1 x campingkaart (volledige en overal entreekaart) voor de Zwarte Cross

1 van de jongens kan niet mee, distributrieriem van de auto geknapt, en moet morgen en zaterdag even gemaakt worden

Kaart ligt 200 meter bij mij vandaan, wie nog mee wil...........

Bel Roelof Bloemert tel xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Laatst bewerkt:
Kaartje = net verkocht

Er zijn er nog twee te koop a 65 euro in Flutenberg, staan o marktplaats, wie daar oren naar heeft kan ook met ons oprijden morgen
 
He,

Ik ga aanstaande zondag ook voor de 1e x naar de cross toe. Lijkt me geweldig :)

Vraagje, is het met het koekblik ook goed te doen (ivm file's etc, ipv de hele dag met je motorshit rondsjouwen)?

Gr Fokbow

IK zou het ongenoegen met het koekblik maar voor lief nemen want :
a - motorgedoe = gesleep en warm
b - motor staat op apart terrein
c - er is wel controle, dus veel sneller zul je niet zijn.

Voor andere koekblikgangers (doen wij zo ie zo, want er gaat van alles mee) gooi 2 liter koelvloeistof in de kofferbak, in een file, deze temp, cyl kop trekt je krom of scheurt bij auto aan de kook.
Die 2 liter heb je om bij te vullen bij verlies van die troep
Maar ook om voor vertrek het niveau ff te checken

Ik doe dat anders ook nooit, maar heb net een kop gevlakt en gemaakt van een collega met een gasbak die 20 minuten in een file had gestaan

Kostte anders bij een garage ca 800 euro, matriaal kosten waren een kleine 200 euro, bedoel maar.

Stilstaande file = abosoluut motor uit met dit weer
Slecht koelsysteem = andermans auto meenemen, want je krijgt geheid problemen met de koeling
 
Ik ben dit jaar ook weer van de partij.
Ieder kan ons herkennen aan:
p7090200eu3.jpg


We nemen ook een klein zwembadje mee, om lekker in af te koelen en om het bier in koud te houden...
Tot Morgen...
 
Bericht voor Chriscross

Er staan nog genoeg campingkaarten op marktplaats voor 65 ruro, dan moet je ff zoeken

(las je bericht in een andere topic dat je geen kaarten kon krijgen, maar er zijn er nog voldoende om aan te komen)

http://koopjes.marktplaats.nl/hobby_en_vrije_tijd/toegangskaarten_en_tickets_concerten/42558338.html?return=eJwli1EKwjAQBe9SaD%2BbbtqqJATRm4RaSEhsluxCq%2BLdTfBv5jHPKlAfrwZNCsazami1eXHaMaMSIiRct%2F5pc2CM1jL1WxT%2FpEeH1yMa6B5kOLXjDdrxHrnA22PFo6CEYZrmaq9iM1xOIIuFvWa7zby2cpbDkhNR2RP5eurQQKO%2FP1YhMBs%3D&df=1&fta=


Tik maar 1 x zwarte cross in op marktplaats bij zoeken, en je hebt er nog veel meer
bedankt voor je reactie maar ik heb nu 5 kaarten voor op zaterdag, dus het is zonde om nu nog eens dubbele campingkaarten te kopen '( wel jammer want nu moeten we ergens buiten de poort zien te slapen, maar dat gaat wel lukken op de parkeerplaats ergens :9
 
kijk wel uit, want ik heb veel gehoord over controles van de politie, ook omtrent wildkamperen..
En dat zou zonde geld zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan