Zwarte cross, zondag 23 juli Lichtenvoorde

bedankt voor je reactie maar ik heb nu 5 kaarten voor op zaterdag, dus het is zonde om nu nog eens dubbele campingkaarten te kopen '( wel jammer want nu moeten we ergens buiten de poort zien te slapen, maar dat gaat wel lukken op de parkeerplaats ergens :9

Er ziteen boerencamping op 500 meter.
Niet op de parking je wordt absoluut verwijderd, en met pech slaap je dan tot einde cross en een bottenhok van 2 x 5 meter met 1/2 uurtje lucht per dag, op verdenking van autokraken, heb ik al eens gehad met een ander feestje, zal ff zoeken naar die camping
 
Hier jongens, bespaart je heel veel ellende en stress

http://koopjes.marktplaats.nl/vakantie_en_toerisme/campings/38402126.html?return=eJwlzFEKgzAQBNC7CPZT3WisjUjRmyxWajCaJQloW3r3Zu3P8gZmFhWoj1ZF6xVca5X4Cd04t3MIpPJ8sTRt2YpuCWQQg882k%2F8rGc10P0wHl4fvgk3LHtJyMCHirYl5RAooqkpyesUkoalBcIrdvpE1U5y8RS47j3d0YUqFFMXorPen%2BAwjrqS3Zyxar%2Fn3hTpI2u8PGgQ51Q%3D%3D&df=1&fta=

Boerencamping 500 meter van de Zwarte Cross.
We hebben dus plek voor jongeren die een combinatie zoeken van schik maken en een beetje rust. De brekers / afbrekers kunnen beter ergens anders heen gaan.
Prijzen vanaf Euro 10,00 per persoon per dag.
Tent Euro 5,00 en parkeren Euro 5,00
Caravan en of camper Euro 7,50

Voor ontbijt kunnen we zorgen
Graag boeken naar mijn e-mail NAW naam adres plaats personen en tent aankomst en vertrek en het aantal auto's

jan

Telefoon: 0653843560

Woonplaats: Lievelde, Gelderland


Bellen dus.

Doe maar een colaatje als ik je tegenkom................graag gedaan
 
ikke wil weten hoe laat het officiele gedeelte afgelopen is. of het nog zin heeft om om 3 uur smiddags nog iemand op te halen.( mits mijn lichamelijke staat dat nog mag )
Je gaat toch om 3 uur niemand meer ophalen :N :P

[me]Sway gaat ook *D
[/me]


Zaterdag rond een uurtje of 4/5 daar en dan zondag om 3 uur weer werken -O- Het is niet lang, maar ik ga wel *O*
 
He,

Ik ga aanstaande zondag ook voor de 1e x naar de cross toe. Lijkt me geweldig :)

Vraagje, is het met het koekblik ook goed te doen (ivm file's etc, ipv de hele dag met je motorshit rondsjouwen)?

Gr Fokbow

Nee. Kom dan heeel vroeg raad ik je aan. Als in 8.30 er zijn ofzo. Word echt een hele lange file. Vorig jaar stond er zeker 10 km naar de ingang. Wij gaan met de taxi bus (rond de 25 man) al om 9.00 weg en echt niet later want dan kan je bij de ingang ook nog eens aansluiten in een mega lange file.

Ik ben dit jaar ook weer van de partij.
Ieder kan ons herkennen aan:
(Afbeelding)

We nemen ook een klein zwembadje mee, om lekker in af te koelen en om het bier in koud te houden...
Tot Morgen...

Bassssssie! en Adriaan!




Kwam gister langs terrein op, heb al een roze "Caddilac" met tractorbanden achter gezien, een mega grote "herbie" kever en op afstand een reuzerad en achtbaantje.



Nog een tip: De schoenen zal niet zo'n probleem zijn, verwacht geen regen alleen ongelijk terrein. Drink water! Veel water tussen het bier door. En zet een pet op of neem een parasol of plu mee. Je loopt namelijk een zonnesteek op.
 
Je gaat toch om 3 uur niemand meer ophalen :N :P

[me]Sway gaat ook *D
[/me]


Zaterdag rond een uurtje of 4/5 daar en dan zondag om 3 uur weer werken -O- Het is niet lang, maar ik ga wel *O*

hee gezellig, misschien zien we elkaar daar nog :X
 
Kwam gister langs terrein op, heb al een roze "Caddilac" met tractorbanden achter gezien, een mega grote "herbie" kever en op afstand een reuzerad en achtbaantje.

lol, die herbie komt bij ons uit de buurt.
Vorig jaar hadden ze de twin turbo van jan de rooy nagemaakt.

Maatje van mij doet ook mee in de brommerklasse
8-)
 
Nee. Kom dan heeel vroeg raad ik je aan. Als in 8.30 er zijn ofzo. Word echt een hele lange file. Vorig jaar stond er zeker 10 km naar de ingang. Wij gaan met de taxi bus (rond de 25 man) al om 9.00 weg en echt niet later want dan kan je bij de ingang ook nog eens aansluiten in een mega lange file.

Vertrekken morgen klokslag 08:00 uur vanuit Nijeveen! *O*
Dus hopen er rond kwart over 9 / half 10 ongeveer te zijn!
Ik ben benieuwd of t ook modderig is na de regen die er de afgelopen uren gevallen is! :9
 
Vertrekken morgen klokslag 08:00 uur vanuit Nijeveen! *O*
Dus hopen er rond kwart over 9 / half 10 ongeveer te zijn!
Ik ben benieuwd of t ook modderig is na de regen die er de afgelopen uren gevallen is! :9

Denk dat het minder stoffig is maar dat het daar mee ophoudt. Wij gaan om 8.50 hier weg, is rond 9.15 daar.

Laar morgen maar regenen... Miss Wet T-Shirt!!!!
 
Afbeelding022.jpg



Afbeelding069.jpg


Afbeelding073.jpg


Afbeelding074.jpg


Afbeelding075.jpg


Afbeelding076.jpg
 
Heeee wij zijn ook weer terug van onze eerst zwarte cross en het was in 1 woord geweldig :} :}

Het weer was super (ben wel verbrand B| )
De mensen en de sfeer was geweldig
We hebben ons suf gelachen om alles wat te zien was, op EN naast de baan
Kortom, een zeer geslaagde dag die zeker voor herhaling vatbaar is *O* *O*

Overigs was een stevige douche wel lekker toen we thuis kwamen want het zand zat werkelijk overal :+
 
vrijdag nijmegen,

gisteravond naar de zwarte cross, maar we kwamen pas om 2100 uur aan ofzo, en toen was het overal al rustig. we hadden brommerskiek bal dus gemist ;(

vanochtend om 10 uur naar binnen gehuppeld, en het was mega gezellig. idd echt een geslaagd weekend,

maar ik ben nu zo moe van al die drukte, en weinig slaap en bier en hormonen etc.

ik ga in me mandje liggen :z
 
Iemand toevallig een piccie van de "Duracell"-auto van een maatje van me ? Verbouwde Suzuki SJ413 met olievaten erlangs ( en als het goed is die vaten in de kleuren van de Duracell batterijen, maar weet niet of dat nog gelukt is :? ).
 
Iemand toevallig een piccie van de "Duracell"-auto van een maatje van me ? Verbouwde Suzuki SJ413 met olievaten erlangs ( en als het goed is die vaten in de kleuren van de Duracell batterijen, maar weet niet of dat nog gelukt is :? ).


Ja, dat zag er wel leuk uit, heb zitten kijken op TV Gelderland, wordt elk uur herhaald ;)

20 minuten over elk heel uur :)
 
Iemand toevallig een piccie van de "Duracell"-auto van een maatje van me ? Verbouwde Suzuki SJ413 met olievaten erlangs ( en als het goed is die vaten in de kleuren van de Duracell batterijen, maar weet niet of dat nog gelukt is :? ).


Geen foto; wel gezien; die was :} _O-
 
euhmz........ik zit anders in twente hoor _O- _O-

hebben digitale tv, vandaar, ik kan het wel gaan opnemen, maar dan wordt het op video :X :X
niet dus, mijn man zegt net dat de video niet achter dat kastje zit....suffe kastjes ook B|
 
Iemand toevallig een piccie van de "Duracell"-auto van een maatje van me ? Verbouwde Suzuki SJ413 met olievaten erlangs ( en als het goed is die vaten in de kleuren van de Duracell batterijen, maar weet niet of dat nog gelukt is :? ).

met de gsm ja

ik ga nog een webpagina maken, maar kan de fotos nog niet van mijn gsm halen hier. heb ff gekeken, maar staat er goed genoeg op ( 2 MP )

heb ook een paar fotos van de bomen die door de tornado omver geblazen zijn. MEN wat een natuurgeweld.
 
Laatst bewerkt:
[me]Roy "R" is ook weer thuis....
[/me]


Was erg top! Lam als een tientje! Maar goed vermaakt. Reactie vermogen bleek nog niet helemaal top; meisje draaide tepel van een gozer om, ik zeg doe ik toch ook niet bij jou. En zij zegt doe maar. Te traag... doe ik het niet |(

Geen MF-ers gezien!


Edit: mega typo's
 
Laatst bewerkt:
[me]Sway is ook weer thuis
[/me]


In één woord super!! *D Maar volgend jaar ga ik niet werken op zondagmiddag B| Zaterdagmorgen ook niet trouwens... :+

Zal zo ook eens richting bed vertrekken :z
 
[me]Sway is ook weer thuis
[/me]


In één woord super!! *D Maar volgend jaar ga ik niet werken op zondagmiddag B| Zaterdagmorgen ook niet trouwens... :+

Zal zo ook eens richting bed vertrekken :z

Hahahaha, beginners foutje. Heb alleen 1e jaar maandags nog gewerkt. Sindsdien heb ik maandag ook vrij :P Ben alleen nu alweer wakker :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan