Zwarte crossers

ktm RUUD

MF'er
19 aug 2004
151
0
kaatsheuvel
Hey
ik wou weleens weten over er zich nog enkele zwarte crossers onder jullie bevinden. ik ben d'r vorig jaar geweest, echt hardstikke spectaculair. Ik heb daar het weekend van mijn leven gehad, wat voor volk je daar allemaal niet tegen komt prachtig. En die cross daar is helemaal prachtig vooral de specials en natuurlijk de motors. Ze doen alleen niet mee om te winnen maar om het publiek te vermaken, en of ze dat lukt :} .
Zijn d'r misschien mensen die komend jaar ook weer gaan, of die na het lezen van dit topic zin krijgen om te gaan?
Ik zo namelijk weleens wat ervaringen willen delen

Voor de gene die het fenomeen nog niet kennen ;(
kijk maar eens op www.zwartecross.nl
 
Ga er nu voor de 4de keer heen,altijd heel heel gezellig :) , heb hier een opel blitz camper staan, met wat geluk komt ie volgende week door de apk, en dan ff kijken als er een plekje op de camping is.

full
 
Maatje van me is er ook naartoe geweest met zijn zuipcluppie, is drie dagen ziek geweest erna... Heb je een beetje idee wat voor iets het daar is...

ZUUPE

Denk dat ik van het jaar ook maar es ga....
 
halle was erg leuk, maar afgelopen jaar vond ik het zeer tegenvallen en dit jaar hebben ze de mooiste klasse laten vallen (brommers geloof ik)

Nee het snelheids element is er helemaal uit, tis nu net een grote carnavals optocht. Weinig elementen van een 'zwarte cross'.

Bij ons in Nunspeet organiseren ze nog wél een echte zwarte cross.. ook alweer een jaar of 6. Kijk maar 's op www.zwartecrossnunspeet.nl
 
halle was erg leuk, maar afgelopen jaar vond ik het zeer tegenvallen en dit jaar hebben ze de mooiste klasse laten vallen (brommers geloof ik)

Nee het snelheids element is er helemaal uit, tis nu net een grote carnavals optocht. Weinig elementen van een 'zwarte cross'.

Bij ons in Nunspeet organiseren ze nog wél een echte zwarte cross.. ook alweer een jaar of 6. Kijk maar 's op www.zwartecrossnunspeet.nl


Vond het niet tegenvallen, maar de gewoone motorcross is er toch nog steeds?
Als uitsmijter is die special klasse er.

Hopelijk zijn er dit jaar niet van die knuppels die andere lastig vallen/bedreigen, was toen ook een topic hier op mf

Ik hoop maar dat ik een plaatsje op de camping krijg met de blitz :P , bezopen in een taxi zitten is niet wat :r
 
Ik ben tot nu toe elk jaar net op vakantie als de zwarte cross is ;( Maar dit jaar ga ik niet meer met me ouders mee, dus hou ik daar wel rekeing mee dak erheen kan.
Ik wou me met een maat inschrijfen voor de brommerklasse, of de zwaargewicht klasse, of de special klasse, maar alles zat al bomvol B|
Volgend jaar mischien dat we meedoen met een omgebouwde shovel of heftruck })
En anders op de brommers :]
 
ik doe al drie jaren mee, dit jaar ook weer in de brommerklasse, een heel gedoe om er doorheen te komen, ben ongeveer 1,5 uur aan het faxen geweest, maar we doen weer met de hele club mee, de andere jongens rijden in de gevorderde klasse,

ik ben nummer 35 in de brommerklasse
 
ik doe al drie jaren mee, dit jaar ook weer in de brommerklasse, een heel gedoe om er doorheen te komen, ben ongeveer 1,5 uur aan het faxen geweest, maar we doen weer met de hele club mee, de andere jongens rijden in de gevorderde klasse,

ik ben nummer 35 in de brommerklasse

2 jaar geleden deden we ook mee in de beginnersklasse, hebben we de eerste prijs gewonen, hadden de motoren roze gespoten en konijnenpakken aan, volgens mij was het de homoklasse ofzoiets
full
 
Reet :+ toen met de gay klasse dat sidekickje van ruud de wild(3fm) toen niet mee?
 
Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, zal wa worden.
Camping is trouwens al uitverkocht.
 
en nu zijn er ook al van die %*&@# krls. Die "per ongeluk" te veel kaartjes
bestel. en ze nu voor de luttele prijs van 120 Euries per/stuk aanbieden op marktplaats. :(
 
Wie heeft er nog een idee hoe ik aan een "normale" slaapplaats kan komen voor mij en mijn vriendin daar? De campings staan uiteraard alweer helemaal vol.
 
in het bos plekje opzoeken ;)
nee ik denk dat het moeilijk gaat worden als je nu nog slaapplaats moet gaan regelen
 
Ga er nu voor de 4de keer heen,altijd heel heel gezellig :) , heb hier een opel blitz camper staan, met wat geluk komt ie volgende week door de apk, en dan ff kijken als er een plekje op de camping is.

(Afbeelding)


die camping is al een half jaar vol,dus geef je weinig kans,maar echt een tof evenement waar je nie meer bijkom van het lachen
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan