Zwarte Guzbak uit Rottjeknor; the sequel....

3wheel

MF veteraan
Donateur
10 jun 2004
6.135
1.968
Rotterdam
Vanwege het vol zijn van het origineel:
Zwarte Guzbak uit Rottjeknor

Ben na lange afwezigheid door omstandigheden voorzichtig de boel weer aan het oppakken, de afgelopen weken toch weer een paar uur rond het span doorgebracht en de eigenbouw deursluiting werkt inmiddels aardig.

vandaag verplicht vrij in verband met gisteren, dus misschien vanmiddag even wat ploaties maken van het prototype deursluiting.

langzaam komen we weer op gang;-)

grt
Steven
 
de beloofde plaatjes:

full
 
binnen mechaniek;

full


het aluminium deel schuift over het kunststof blokje zodat de diverse slotdelen zonder problemen met elkaar samenwerken, kabel rechtstreeks aan slot hefboom was lastiger als schuifblokje maken, mede door de bedinning van de binnenhandgreep. als het dak dicht is moet de deur uiteraard ook van binnenuit gewoon geopend kunnen worden.
 
Excuses aan Oma en iedereen voor lange afwezigheid..... veel te hard gewerkt in de hoop op een vaste aanstelling....... helaas heeft het niet mogen baten en wordt het contract nu gewoon niet langer verlengt.

Kortom we hebben weer tijd zat en geen vervoer meer (auto van de zaak gelijk in moeten leveren).

onderstaand mobiliteitswapen werkt prima binnen een straal van 50km dus helemaal onthand zijn we niet maar de oude dame plaatst zichzelf wel weer op de agenda op deze manier.

we zullen ons toch weer eens over de aversie van schuren en plamuren heen moeten zetten en eens een keertje de ballen hebben om een project AF te maken.......

kortom we gaan het WEER proberen
full
 
Jeee, die lijkt veel op mijn racefiets zeg!




Goed te horen dat je weer verder gaat met het span maar de reden dat er tijd voor is, is natuurlijk heel wat minder. Succes.
 
Racefiets of 400cc brommer, verschil is toch niet zo groot? })

Welkom terug 3wheel, mijn bak is inmiddels bijna af, moet de jouwe ook lukken toch? *D
 
fietsforum toch??? of zit ik verkeerd?

Oh leuk, ik doe ook mee..

full


full



O-) O-)

OT; leuk dat je "er weer bent" 3Wheel, inderdaad jammer van de aanleiding.
Moest je diep graven om de boel weer tevoorschijn te trekken?

In principe is het toch puur afwerken van de bak, wat je nog moet doen toch?
 
Leuk dat je weer terug bent op MF, wel lullig om te horen van je werk.

Hing al beetje in de lucht, er gingen al maanden geruchten over overnames en verdwijnende klanten; ik was het eerst aangenomen destijds en mijn tijdelijk contract moest omgezet worden naar vast; dan ben je gewoon te duur en kan je vantevoren op je vingers natellen dat je de eerste bent die kan vertrekken.

Komt allemaal wel weer goed, heb de afgelopen dagen al 2 nieuwe aanbiedingen gekregen, het wereldje waar ik momenteel in werk is erg klein. Voor het zelfde geld heb ik volgende week weer werk.

Maar dan nog moet gv*** de oude dame eens een keertje af..........
 
OT; leuk dat je "er weer bent" 3Wheel, inderdaad jammer van de aanleiding.
Moest je diep graven om de boel weer tevoorschijn te trekken?

In principe is het toch puur afwerken van de bak, wat je nog moet doen toch?

Yep, maar zeker in polyester is het nu juist dat afwerken wat een hondebaan is, inmiddels heeft de boel al 2 keer in de lak gestaan en is het weer kaalgemaakt omdat ik het eindresultaat niet strak genoeg vond.

Verder heeft het behoorlijk wat moeite gekost om een betrouwbare slotconstructie te ontwerpen zonder dat die van buitenaf zichtbaar is.
Dit span is standaard niet voorzien van zo'n luxe deur en daar heb ik me technisch heel erg op verkeken.

Nu alleen nog een paar kleine dingen oplossen en dan kan de boel voor mijn part ongeverfd de weg weer op; moet toch naar mijn wedstrijden en kan niet altijd de auto van mijn vrouw pikken.

Eerst vandaag maar eens verder met uitgraven, spinrag ruimen, ongedierte tussen de koelribben uitbezemen en misschien even een nieuwe accu scoren.

alles komt uiteindelijk goed
 
Racefiets of 400cc brommer, verschil is toch niet zo groot? })

Welkom terug 3wheel, mijn bak is inmiddels bijna af, moet de jouwe ook lukken toch? *D

Bijna.......... dat is toch van ons allebei het magische woord............ O-)
 
Gisteren om op te ruimen het zijspan opgehangen.......... vond ik 'm errug zwaar van achteren; blijkt dit nog in de achterbak te staan.......

Vanmorgen vrouwlief naar haar werk gebracht en de auto ingepikt en gelijk maar even naar de stort gereden met die zooi.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan