Zwarte Guzbak uit Rottjeknor; the sequel....

Mooie SP, "gewoon" weer in orde maken!

Bij mij op het werk zijn collega's die een vaste baan mondeling waren toegezegd, alsnog eruit gemikt omdat de directie plotseling besloot om tijdelijke contracten toch maar niet om te zetten in vaste contracten..... Aantal collega's zijn 50+ en afhankelijk van dat inkomen....

Succes dus met het zoeken en vooral vinden van een goeie baan!
 
Met de SP is afgezien van een versleten startmotor niets mis (nieuwe ligt al klaar) maar ze heeft ook pas net iets meer als 250.000 kilometer gereden, dus die blijft nog wel even doorploffen.

Het is het zijspan wat ik kortgereden heb en waar ik me werktechnische enigszins in vergist heb.

anyways, na het schoonmaken staat het er zo bij (en het is een SPII, III, T5 en Le Mans 1000 mengelmoesje met de klepdeksels van een V11)
full
 
zo heeft het zo zijn voordelen om gedwongen thuis te zitten.......... je hebt ineens heel veel tijd over........

begin ook langszaam tevreden te worden over de uitvoering, moet aan de linkerzijde nog wat opgedikt worden aan de bak zodat de deur en bak netjes gelijk lopen en dan aan de rechterkant boven de voorzijde van het spatbord en onder het deurhandle een zelfde exercitie in geduld en stofhappen.

De slotkabel zit nu verder netjes op zijn plaats en de laatste bevestigingsbeugel zit verlijmd aan de binnenzijde van de deur. Nu over de afwerking na gaan denken; wil een vergelijkbare constructie maken als in een autodeur met minimaal 1 afneembaar paneel. Anders kom je nooit meer zonder sloopwerk bij de ingewanden van het sluitmechanisme en daar krijg je gegarandeerd een keer spijt van.......

kortom er zit in 1 week meer vaart in als de afgelopen veel te veel jaar...........

groetsels
Steven
 
Hij ziet er op de plaatjes al strak uit. Ik zou hem een kleurtje rollen zodat je contrast kan schuren.
 
Hij ziet er op de plaatjes al strak uit. Ik zou hem een kleurtje rollen zodat je contrast kan schuren.

De hoogte verschillen tussen deur en bak kun je op de foto ook haast niet zien, maar het is voldoende om mij te storen........
 
Zou dat origineel strakker geweest zijn? Het is per slot van rekening polyester, niet een heel strak materiaal.
 
Zou dat origineel strakker geweest zijn? Het is per slot van rekening polyester, niet een heel strak materiaal.

Vast niet. :N
Zal een kwestie zijn dat er al zo veel tijd in zit dat je nu niet meer wil afraffelen en dus misschien liever ietsje te nauw kijken dan later blijven zien dat er iets niet helemaal top is. ;)
 
Vast niet. :N
Zal een kwestie zijn dat er al zo veel tijd in zit dat je nu niet meer wil afraffelen en dus misschien liever ietsje te nauw kijken dan later blijven zien dat er iets niet helemaal top is. ;)

Dat gecombineerd met het feit dat de combinatie uiteindelijk ook weer een keer getaxeerd zal moeten worden en ik dan geen zichtbare verschillen wil hebben in afwerking tussen de deur (eigenbouw) en de achterbak (fabriek) bijvoorbeeld. Zodat het geheel profesioneel overkomt en een normaal bedrag in de taxatie komt te staan zodat je bij totaal verlies door ongeval of diefstal niet al te veel de mist in gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan