Zwarte Guzbak uit Rottjeknor; the sequel....

Hoop alleen dat het een beetje netjes opdroogt... die sneeuw maakt hele kleine putjes in de verse lak... maar ik heb het zo snel mogelijk binnen gehaald.. . Staat op zolder nu
 
vandaag spatbord even proberen te monteren, gaten boren enzo......... en dan afspuiten..... misschien biesje op net als bij de kont, maar daar moet ik nog even over denken
 
en omdat er weer allerlei mensen lopen te roepen dat er teveel pauzes worden gehouden???

Bekijk media item 1356084De laatste laklaag erover en snel weer binnen zetten om te drogen, het nut van de logeerkamer heeft zich weer bewezen........
Bekijk media item 1356085De beugel in de primer en effe kijken of dat een beetje smoelt..........
Bekijk media item 1356086de finishing touch opzetten.........
Bekijk media item 1356087en het voorlopige eindresultaat....... dit weekend maar eens op zijn plaats schroeven.........

en dan weer een pauze verzinnen en stiekum op de achtergrond een ander project oppakken..... zo moet ik eigenlijk nog een wangverhoging maken op mijn nieuwe aanwinst voor de 100mtr...... ik zit niet echt lekker achter de kijker nu en de banen gaan ook langzaam weer openO-)
 
Vandaag maar eens wat boutjes bij elkaar gezocht en het spatbord definitief op zijn plaats geschroeft........

toen eens flink op de neus van het span gaan staan springen..........

Bekijk media item 1356159
Bekijk media item 1356158
helaas is waar ik beetje bang voor was inderdaad waar, bij genoeg veeruitslag raakt het spatbord de dwarsverbinding tussen de vorkpoten, dus daar moet nog even een artirestiekerig deukje worden verzonnen.......

nou ja...... dat krijg je met prototypes.......

enige wat ik heel mischien had moeten doen was dat na de eerste laklaag al proberen........ had een knikkerbusje gescheeld uiteraardO-)

Aan de andere kant? dan hadden jullie niets te lachen gehad..........

ps: hij lijkt aan de onderkant ook net niet helemaal in het midden te zitten want links raakt het spatbord de vork iets harder als rechts.......... en om de een of andere reden ga ik er van uit dat de vork van Leo heel mooi symetrisch is
 
Terug
Bovenaan Onderaan