Zwarte knipperlicht kappen?

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
Vught
Ik heb heel lang gezocht naar \"zwarte\" knipperlicht kapjes voor m\'n zzr1100d1. Kan ze niet vinden ;( .

Nou heb ik wel eens gehoord dat je ze zwart kan maken door schoensmeer op de binnenkant te smeren (dun).

Klopt dat, en zitten daar ook nadelen aan (behalve dat je vieze vingers krijgt *D )
 
Heb je speciale verf voor.
Gewoon spuitbusje en naargelang hoe zwart je\'t wil 1 of meer lagen.

Wel laten drogen na elke laag. Droog ttont het namelijk zwarter dan als\'t nog nat is!!
 
[preekmode]
Zichtbaarheid blijft toch wel het allerbelangrijkste.
[/preekmode]

Dat is de reden waarom ik met mijn vorige motor weer overgestapt ben naar oranje kapjes. Maar dat hielp met de kleine kutdingetjes nog niet genoeg.
 
[preekmode]
Zichtbaarheid blijft toch wel het allerbelangrijkste.
[/preekmode]

Dat is de reden waarom ik met mijn vorige motor weer overgestapt ben naar oranje kapjes. Maar dat hielp met de kleine kutdingetjes nog niet genoeg.

Das eigenlijk precies waar ik bang voor ben... Maar op de zzr zitten zo\'n grote knipperlichten.... Moet toch wel werken :?

:} bedankt iig :}

Kzal eens bij de Halfords langsrijden vanmiddag...

Greetzzr
 
Gewoon doen. Al dat geneuzel over veiligheid.

Der rijden hier mensen op van die oude gabaksdozen die als er een APK voor motoren was meteen afgekeurd zouden worden, maar nu wel liggen te zeuren over donkerdere knipperlichtjes })

Gewoon doen dus. ( trouwens het gemiddelde kleine knipperlichtje is ook nauwelijks zichtbaar, maar daar hoor ik ook niemand over...)
 
ach....tis maar wat je met klein en donker (of zelfs zwart) bedoelt.. :)

yam-r1-01-bikepics-06356.jpg


[edit]kleine toelichting: Ja, NET nieuwe achterband (althans toen), nee, iedereen die mij kent weet dat ik geen mietjesrandjes meer heb, en NEE, er zit geen standaard einddemper meer onder[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn die klote knippers die ik dus ook op mijn CBR had. Kreeg bergen klachten van mede motorrijders als ik voorop reed. Een beetje zon erop en ze zagen er geen fuck van. Ook niet trouwens toen ik er oranje kapjes op had gezet. Enigste wat met die krengen wat helpt is er een blinkertje in te maken van liefst zilverkleurig iets.
 
Dat zijn die klote knippers die ik dus ook op mijn CBR had. Kreeg bergen klachten van mede motorrijders als ik voorop reed. Een beetje zon erop en ze zagen er geen fuck van. Ook niet trouwens toen ik er oranje kapjes op had gezet. Enigste wat met die krengen wat helpt is er een blinkertje in te maken van liefst zilverkleurig iets.

Heb ik ook gehad. Besteld bij Louis, niks aan de hand tot ze kapot trilden. Nergens nieuwe buislampjes aan te komen, Louis gebeld, had ze ook niet. Heb toen wel komplete set nieuwe van hem gehad. Van die knippers zoals ze op Ducati\'s zitten.
 
Dat zijn die klote knippers die ik dus ook op mijn CBR had. Kreeg bergen klachten van mede motorrijders als ik voorop reed. Een beetje zon erop en ze zagen er geen fuck van. Ook niet trouwens toen ik er oranje kapjes op had gezet. Enigste wat met die krengen wat helpt is er een blinkertje in te maken van liefst zilverkleurig iets.

Precies dezelfde ervaringen, PLUS dat ze niet waterdicht zijn... K*Tdingen zijn het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan