zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
17 aug 2003
47
0
iemand wel eens een zwarte motorrijder gezien?

ik nog nooit om eerlijk te zijn...maar er zullen er ongeltwijfeld wel bestaan

maar waarom is dit eigenlijk?


zijn motoren onder de zwarten niet zo populair?

HD
 
Wel de film biker boyz gezien.
Alleen maar donkere mannen.
* no offense by the way *

[offtopic]
Film is niet veel aan, maar wel gave fietsen die erin voor komen.
[/offtopic]
 
Van de week nog, een jonge gast op een rs250, reed enorm beheerst en soepel, je kon zien dat ie controle had en wist waar hij mee bezig was, dat vind ik nog veel uitzonderlijker bij die bevolkingsgroep (als ik het zo oneerbiedig mag uitdrukken) :)
 
Ken d'r zat, de meeste rijden op dit soort fietsen :}

full
 
Een keer weggereden bij een stoplicht in Amsterdam door een donkere jongen met een niet geheel originele HD, ik het net mijn XJ600 (oude type). Maar ook een keer op vakantie in Washington dc en daar was het toen (2000) populair onder de zwarte bevolking om supersports te rijden, maar dan ook echt massaal. een hangplek met 200+ motoren.








 
Laatst bewerkt:
nou mij motorpak is zwart mijn helm is zwart mijn laarzen zijn zwart mijn handschoenen zijn zwart, mijn motor is zwart..

hoe zwart wil je het hebben..

blackninja, appie :?
 
iemand wel eens een zwarte motorrijder gezien?

ik nog nooit om eerlijk te zijn...maar er zullen er ongeltwijfeld wel bestaan

maar waarom is dit eigenlijk?


zijn motoren onder de zwarten niet zo populair?

HD
Ooit wel es van Satudara gehoord?? Motorclub voor Molukkers,,druk bezet.
Ik ken er toevallig een aantal en denk dat de Angels nog wel schuiven voor ze

[me]Mr NoFear vind ut jammer dat ze allemaal Harley rijen :r [/me]

jij as HD freak zou ze moeten kennen
http://www.satudarahmc.nl/
 
n maat van me is surinamer en rijdt op een zx6r rond hier in Uden , kom allen kijken naar deze bezienswaardigheid.

en ja hij gaat hard ;-)
 
He, een collega van mij, niet alleen surinamer, ook nog eens 40+, rijd op een R1, en trekt er wheelies mee, doet ook kneedowns en zo :}
 
no fear , misschien kan ik een meet & greet regelen met deze persoon hahahahahah
 
no fear , misschien kan ik een meet & greet regelen met deze persoon hahahahahah
 
Niet generaliserend bedoelt ofzo, maar gewoon een feit:
de "zwarten" in onze samenleving verdienen gemiddeld minder dan autochtone Nederlanders, dan is het voor hen al een stuk moeilijker om motor te rijden. Tel daarbij nog eens op dat het minderheden zijn en je bent eruit waarom je er zo weinig tegenkomt.
 
Niet generaliserend bedoelt ofzo, maar gewoon een feit:
de "zwarten" in onze samenleving verdienen gemiddeld minder dan autochtone Nederlanders, dan is het voor hen al een stuk moeilijker om motor te rijden. Tel daarbij nog eens op dat het minderheden zijn en je bent eruit waarom je er zo weinig tegenkomt.
Heb je ze al es geteld op de hoek van de straat in een grote stad??Gezien in welke koekerts ze in en uitstappen :?
schijnbaar niet
 
No Fear, jij ben toch ook zwart? Je moet mij eens zien as ik uit de garage kom op zaterdagmiddag. :P
Ons vriendinnetje nataly-R6 is ook prachtig bruin... :P :9
 
i know 2 , een zxr400 en een bmw nogwat (polletje maken!? wat rijdt de persoon met een donkere huidskleur voor een motor?) netjes geformuleerd al zeggik het zelf!!! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan