zwarte motorrijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
neenee het was zeker niet racistisch bedoeld...maar mischien heb ik de vraag een beetje slecht geformuleerd



er zijn ook mensen hier die een beetje boos leken te worden omdat ik het woord "zwarten" gebruik maar dat vind ik nu toch niet zo'n racistisch woord.


ik vroeg het me gewoon af waarom er minder donkere mensen rijden dan witte..eeuh lichte mensen :p
:} dank je wel :} Ik hoop dat je iets met mijn verklaring kan? Niet dat ik de wijsheid in pacht heb. Maar als ik naar mijn achtergrond kijk lijkt het mij een deel van de verklaring.
 
ik kan me vergissen maar als je alle mtv en what not muziekvideotjes turft zou je wel een tot een slotsommetje kunnen komen dat zoewarties meer muziek in motoren zien dan blanken, vooral de laatste tijd.
 
Ik zelf ben ook half chinees en half nederlander

.....heel verhaal....

Maar nou vind ik het altijd wel leuk als er mede chinezen ook :] ook al ken ik er niet veel. Wel een paar die ook beginnen met lessen en dat is wel nice 8-)

Gast,

niemand interesseerd wat je ben, als je maar netjes gedraagt en motor rijd vinden ze het hier prima.

En geloof me, chinezen rijden niet zo snel motor, chinezen zijn mensen van status, motor heeft geen status waarde (no offence tegen ons motorrijders, maar zo zien de chinezen het)Chinezen zijn mensen die van Mercedez :r en BMW's houden (kuch:pooiers:kuch)

Ik heb mijn BMW ingeruikd voor een Kawa en nu heb ik een R6, mijn advies aan jou: laat de chinezen en meng je in met de motorrijders, ben je beter af (en de laatste gedeelte is serieus bedoel)

Kom naar de meeting en ik zal je haarfijn uitleggen:

21 sept. MF Meeting!
 
Laatst bewerkt:
Verdorie, ik had nog niet eens aan jou gedacht Jack als "gekleurde" MF'er. Dat zegt genoeg denk ik. Het gaat om de persoon, wat kan mij het nou rotten wat voor kleurtje iemand heeft!

En ik moest nog integreren, of zoiets :? :+
 
Gast,

niemand interesseerd wat je ben, als je maar netjes gedraagt en motor rijd vinden ze het hier prima.

En geloof me, chinezen rijden niet zo snel motor, chinezen zijn mensen van status, motor heeft geen status waarde (no offence tegen ons motorrijders, maar zo zien de chinezen het)Chinezen zijn mensen die van Mercedez :r en BMW's houden (kuch:pooiers:kuch)

Ik heb mijn BMW ingeruikd voor een Kawa en nu heb ik een R6, mijn advies aan jou: laat de chinezen en meng je in met de motorrijders, ben je beter af (en de laatste gedeelte is serieus bedoel)

Kom naar de meeting en ik zal je haarfijn uitleggen:

21 sept. MF Meeting!

Dat mengen met motorrijders was mijn plan uitteraard, ik ben ook zeer sterk vernederlandsd (om het zo maar even te zeggen, geboren en getogen in een of ander gelderlands gehucht). Maar toch doet het me wat dat er chinezen zijn die ook rijden ;) ook vooral dat er niet zoveel van zijn en die status crap moet ik ook al vaak zat aanhoren :r

Ik zou graag naar de meeting komen maar m'n RBW moet ik toch eerst halen en degelijk vervoer hehe ipv de fiets O-)
 
:}




full
 
ehum zwarte motorrijders???

zwarte motor
zwart pak
zwarte helm
zwarte laarzen
zwarte handschoenen
zwarte mascara
RODE lippenstift :P

zwart genoeg?
 
Op zondag 07 september 2003 20:32 schreef T&L het volgende:
ehum zwarte motorrijders???

zwarte motor
zwart pak
zwarte helm
zwarte laarzen
zwarte handschoenen
zwarte mascara
RODE lippenstift :P :}

zwart genoeg?


Nope,

Zwart zijden ondergoed
Zwarte jarretels
Zwarte netkousen




Zwarte magie :}
 
ehum zwarte motorrijders???

zwarte motor
zwart pak
zwarte helm
zwarte laarzen
zwarte handschoenen
zwarte mascara
RODE lippenstift :P

zwart genoeg?
Op zondag 07 september 2003 20:56 schreef rob RD het volgende:
Nope,

Zwart zijden ondergoed
Zwarte jarretels
Zwarte netkousen
Op zondag 07 september 2003 21:00 schreef Gorilazz het volgende:
:? Banden?

zwart blok
zwart zadel

zwarte nummerplaat



blacklights... :+
 
ze bestaan toch wel degelijk
kheb er vandaag toch best een boel gezien :9
 
Ja hoor, ze bestaan. Ik kwam pas nog zo'n getectileerde tegen op een Triumph. Hij reeds als een achterlijke, miste dus wel een paar hersencellen. Maar het was er echt een. Wist je dat er ook zwarte bijrijdsters bestaan! Ik heb er zelf één thuis, mijn Antilliaansen vriendin stap regelmatig met haar lekker kontje :} bij me achterop de buddy. We hebben vanavond nog even getoerd.
 
Gast,

niemand interesseerd wat je ben, als je maar netjes gedraagt en motor rijd vinden ze het hier prima.

En geloof me, chinezen rijden niet zo snel motor, chinezen zijn mensen van status, motor heeft geen status waarde (no offence tegen ons motorrijders, maar zo zien de chinezen het)Chinezen zijn mensen die van Mercedez :r en BMW's houden (kuch:pooiers:kuch)

Ik heb mijn BMW ingeruikd voor een Kawa en nu heb ik een R6, mijn advies aan jou: laat de chinezen en meng je in met de motorrijders, ben je beter af (en de laatste gedeelte is serieus bedoel)

Kom naar de meeting en ik zal je haarfijn uitleggen:

21 sept. MF Meeting!

He, een racistische semi-zwarte motorrijder :? In welk hokje moet jij nou?


Gorillazzzzz, help effe :+
 
Zelfde dat je nooit zwarte mensen in de motorsport of f1 ziet.
of eskimo's....

tja, in de landen waar de zwarte mens heerst wordt relatief weinig aan motorsport gedaan, zoiets triviaals als honger en oorlog is vaak de spelbreker.

die jongens in de grote klassen hebben vaak het geluk van het hebben van talent, ouders die ze als puppy op zo'n ding zetten en een hoop geld achter de hand... dat is maar voor weinigen weggelegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan