Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zwarte Suzuki DR 800 S bj.1994

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbrrrr

MF veteraan
11 feb 2003
1.894
1
Wijhe
In verband met het bijna niet meer gebruiken van mijn DR800 wil ik hem verkopen. Voor woon-werk verkeer en enkele allroad ritten gebruikt.

Bouwjaar 1994 met 48800km

Motor is voorzien van;

- progressieve veren voor
- nieuwe veer ( Hessler ) in achterschokbreker
- produro sport demper
- stalen remleiding voor
- renthal crosstuur en acerbis handkappen
- nieuw zadelovertrek
- olie en filter is 1000km geleden vervangen
- middenbok
- valbeugels
- duo steunen los bijgeleverd

Banden zijn in goede staat
-Heidenau K60 voor
-Metzeler Tourace achter

Bij aankoop tegen de scherpe vraagprijs is tevens bij inbegrepen;
- Goede Heidenau K60 achterband, goede allroadband
- Legale en stille Produro demper
- Nieuw K&N filter
- Nieuwe remblokken achter
- Reserve koppelingskabel
- Reserve kopplingshendel

Zeer complete motor in goede staat.

Vraagprijs is **euro


 
Laatst bewerkt:
leuke motor heb ik ook nog gehad en reedt prima.

staat van de banden en ketting er misschien even bij vermelden ?

En meer fotoos van alle kanten zou ik zeggen.

k,heb al 4 motoren maar zo,n dr erbij zou me ook wel lijken eigenlijk .


gr driver
 
  • Onderwerp starter
  • #3
Zal nog een paar extra foto's maken, dit was de enige recente die ik had.
 
Achterband in een goede Metzler Tourance 150 breed, goed voor nog 5dkm
 
Verstelbare remhendel met pomp van een 2003 Er-5, voorzien van stahlflex remleiding

 
Erg nette prijs met al die extra's, K&N filter kost al e100., dempers dik e200 de stuk..

Maar heb maar plaats voor 2 motoren onder het afdak
 
Ja is mooi... heel mooi...
Nu ff de financiën checken... moet nog wat binnen krijgen van vadertje staat...
 
Laatst bewerkt:
Ben misschien wel geïnteresseerd

Maarrrrrrr
Ik heb enkel ervaring met 4 cilinders....

Dus:
Is dit nou een geschikte motor om ook veel mee te forensen (lees: 80 km enkele reis snelweg) of moet je dan toch beter geen 1 cilinder pakken?

Ik vind het erg lastig in te schatten omdat dit natuurlijk wel de grootste 1cilinder is ooit gemaakt!

Tweede vraag: hoeveel gebruikt zo'n DR800 aan benzine?

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.