Zwarte Tuono 2007. Schade gehad?

TheovWijk

Rookie
12 mei 2009
6
0
Hallo,

Ik heb serieuze interesse in een zwarte Tuono van 2007.
Nu schijnt de vorige eigenaar er een keer mee gevallen te zijn en hem toen weggedaan te hebben. Waarschijnlijk ingeruild op een auto ergens bij een autobedrijf in de Betuwe.

Ik zou hier graag wat meer over willen weten.

Tevens mist deze fiets zijn stuurdemper. Volgens de motorzaak waar de huidige eigenaar hem heeft aangeschaft zit er op de 2007 modellen standaard geen stuurdemper op. Klopt dit?
 
Hey Theo,

Raar verhaal, denk dat dat een moeilijke zaak wordt om te achterhalen. Wel is zeker dat alle Tuono's standaard een stuurdemper hebben..

Succes.
 
Hallo,

Ik heb serieuze interesse in een zwarte Tuono van 2007.
Nu schijnt de vorige eigenaar er een keer mee gevallen te zijn en hem toen weggedaan te hebben. Waarschijnlijk ingeruild op een auto ergens bij een autobedrijf in de Betuwe.

Ik zou hier graag wat meer over willen weten.

Tevens mist deze fiets zijn stuurdemper. Volgens de motorzaak waar de huidige eigenaar hem heeft aangeschaft zit er op de 2007 modellen standaard geen stuurdemper op. Klopt dit?

Is dit niks voor je :9~ :9~ :9~ :9~ staat bij Tekoop motoren :Y
Helaas vanwege een probleem met de rug moet ik mijn Aprilia Tuono R van mei 2007 verkopen.
Er zal dan ook geen andere motor voor terug komen.

Het gaat om een Aprilia Tuono R van mei 2007
Km stand is LET OP : 5034km Dus nog niet eens goed ingereden.

Er zitten gloednieuwe banden onder. Merk Pirelli Corsa 3

De velgen zijn voor 150km terug geheel gepoedercoat in de kleur zwart.
Verder is de bestickering geheel in het zilver uitgevoerd (speciaal laten maken)

Ook zitten er nieuwe tandwielen en ketting op. De tandwielverhouding nu is 15-42.
Voor de radiateur zit steen bescherming (normaal niets) en er zitten extra hoge stuur rizers op. (originele krijg je erbij)
tevens zit er een mooi verhoogd kuipruimte van MDI op. (origineel krijg je erbij)
Ook zit de duo zit erbij.
verder is de Tuono geheel schade vrij.



Vraag prijs: € 9450,00 (graag geen onzin biedingen)
meer info: 06-51208290
Deze afbeelding is 1024 bij 680 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels gebeld met drie Aprilia dealers. Eén daarvan zegt dat het klopt dat er op 2007 modellen niet standaard een stuurdemper zat. Eén beweert van wel en de derde weet het niet zeker. Daar heb je wat aan. Ik stuur wel een mailtje naar de importeur.

@ Rosco,

Ik ga eerst toch ff verder met deze Tuono. Mocht het toch niks worden neem ik wel contact met je op.

Theo
 
Waarom is het zo belangrijk voor je of er wel of geen stuurdemper op zat?
Als de motor technisch in orde is, en de prijs goed, dan koop je hem toch.
 
Klopt helemaal. Maar als hij er origineel wel op hoort vind ik het fijn als hij er op zit. Als je hem achteraf moet aanschaffen ben je toch zomaar een €350,- verder. Toch iets om rekening mee te houden als je gaat bieden op een motor.
 
Ik heb inmiddels gebeld met drie Aprilia dealers. Eén daarvan zegt dat het klopt dat er op 2007 modellen niet standaard een stuurdemper zat. Eén beweert van wel en de derde weet het niet zeker. Daar heb je wat aan. Ik stuur wel een mailtje naar de importeur.

@ Rosco,

Ik ga eerst toch ff verder met deze Tuono. Mocht het toch niks worden neem ik wel contact met je op.

Theo

Deze motor is niet van mij hoor zag hem tekoop staan .
Volgens mij zit er op alle 2007 modellen een stuurdemper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan