Zwarte woud en leuke plaatsen

Godie

Die hard MF'er
7 feb 2003
674
0
Enkhuizen
We gaan dit jaar richting het zwarte woud.

De bedoeling is om daar 3 dagen rond te tuffen. Nu willen we graag iets boeken daar, maar we zoeken een leuk dorp/stadje waar 's avonds ook nog wat te beleven valt. Leuk kroegje restaurant etc. Maar we willen ook onze fietsen knap stallen :D

Weten jullie nog wat knappe verblijf adressen en/of dorpjes daar?
 
Waarom komt iedereen hier altijd met vragen die al 100 x gesteld zijn? (en beantwoord met kijk eens op www.motorvision.nl)
 
FF offtopic als reactie op Kofferrek.

Ik gebruik een forum zelf toch anders, als ik iets wil weten ga ik er op zoeken, vind ik het niet dan vraag ik het.

En om even Kofferrek zelf nog even te quoten uit een ander gesloten topic.

Er is inderdaad al een topic daarover: Wat is je verste bestemming met je motor geweest en omdat het overzichtelijker is als alle vergelijkbare posts bij elkaar staan in één topic komt hier toch een slotje op
 
Waarom komt iedereen hier altijd met vragen die al 100 x gesteld zijn? (en beantwoord met kijk eens op www.motorvision.nl)
Omdat al die schattebouten hier jou en mij graag de gelegenheid geven om ze naar die vet commerciele site van ons motorcluppie te sturen *O*

Hopelijk heeft de topicstarter wat aan je antwoord. We hebben al die info ten slotte verzameld en op internet gezet zodat anderen er ook wat aan hebben.
 
heb een hotel gehad in titisee en dat was goed , maar kan nu ff de naaam niet meer vinden, btw je kan er ook een lekker biertje doen want is een toeristische plaats ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan