Zwarte Z1000 gestolen

Ik kom van Belgie en moet eerlijk zeggen dat er bij ons blijkbaar niet veel motoren gestolen worden.

Blijkt een plaag te zijn in Nederland.

Vrijdag heb ik mijnen Z1000 en ik wordt gek moesten ze die stelen !!!!!
Hoop voor u dat alles nog goed komt !
Grtzzzzzzzzzzzz
 
Ik heb ook geen idee waarom het diefstalpercentage hier hoger ligt dan in belgië. Ik wens je veel succes met je nieuwe fiets, Boa, en TS succes met de afhandeling. Ik ben allemaal bang dat hij of niet meer terug komt, of niet meer herkenbaar is als hij wel terug komt.... -O-
 
Ik kom van Belgie en moet eerlijk zeggen dat er bij ons blijkbaar niet veel motoren gestolen worden.

Blijkt een plaag te zijn in Nederland.

Vrijdag heb ik mijnen Z1000 en ik wordt gek moesten ze die stelen !!!!!
Hoop voor u dat alles nog goed komt !
Grtzzzzzzzzzzzz
wees maar blij dat je in belgie woont

NEDERLAND IS ZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
NEEEEEEEEEEE!

Niet die hé! Jezus, dat was toch wel een der mooisten. De JPS toch?

Damn.... wat een klootzakken!

Ik hoop voor je dat ie een beetje goed verzekerd was?!?
 
hoe staat het met de afhandeling ??

en komt er een fiets voor terug in de toekomst ??
 
headshot.JPG


da doen ermee :(
 
Laatst bewerkt:
echt bruut mooie fiets!

mooi @#$ dat ie weg is

hoop dat je goed verzekerd was zal ook wel met zo'n fiets

(hoop ook voor je dat als ze m terugvinden dat ie niet aan schijt is dan komt er nog meer rompslomp achter weg)
 
Lage prio, lage pakkans en een voorbedrukte brief die je meekrijgt na aangifte waarin staat dat ze er weinig aan kunnen doen, (lees:niets) en doorverwezen wordt naar slachtofferhulp.
:N

Waar ze wel werk van maken weten veel motorrijders maar al te goed... :X

Dit is ook waar ik mij zo aan kan ergeren. Vroeger had ik het idee dat de politie zich veel meer bezig hield met zaken als diefstal, mishandeling, moord etc. Tegenwoordig hoor je dat er mensen tekort zijn om alle moorden op te lossen etc etc. Waren hier een jaar gelee geloof ik 13 brommers op 1 avond gejat. Enige wat ze deden was een papiertje meegeven terwijl er getuige waren die mensen herkend hadden! ik :r daar echt van, zkr als ik ze dan niks zoe doen langs de kant van de weg met hun radarapperatuur. En dan niet op een plek waar veel ongelukken gebeuren nee net op een plek waar je van 100 naar 80 gaat want dan komt er meer geld in het laatje :X

@ TS nogmaals suc6 met de afhandeling, hou je ons ook op de hoogte @ het Z topic want veel mensen zijn erg benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Lage prio, lage pakkans en een voorbedrukte brief die je meekrijgt na aangifte waarin staat dat ze er weinig aan kunnen doen, (lees:niets) en doorverwezen wordt naar slachtofferhulp.
:N

Waar ze wel werk van maken weten veel motorrijders maar al te goed... :X

@TS: Sterkte met de afhandeling en verwerking...

:^ -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan