ZX 10 R

steeffie

MF'er
30 jan 2004
41
0
uitgeest
Heefd iemand van jullie nog een vriend/kennis die een zx10r wilt kopen , ik doe hem helaas weg ivm omstandigheden , 1 mnd jong en 950 km gelopen , krijgt nog een beurtje . 0251 316465.
 
Snelle fiets, snelle acties :+

Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig waarom je hem zo snel weg doet ;)

(kleur? opties? en misschien even op marktplaats zetten met foto)
 
Helaas ivm bedrijfsongeval ,kan ik niet meer naar behoren rijden , assesoires uit kawasaki boek zijn donker ruitje , duoafdekkap en goudkleurige afdekdoppen voor op het balhoofd . Prijs 14250 euro .incl nog eerste beurt en twee jaar garantie .

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/104217/b6939355b17749852d2bb9d2be1da6cb (kleintje kawasaki.JPG)​
 
full


Kijkt makkelijker!
Suc6 met de verkoop

Trouwens, wel een beetje dubbel: Door omstandigheden te koop ZX 10 R 1 mnd oud . :)
 
Dit is echt klote voor je. Misschien moet je anders is naar een Kawa dealer gaan en in het oog houden wie daar interesse toont voor een ZX10R eens hij buiten is of ervoor spreek je hem aan dat jij nog ééntje hebt staan en leg je je pobleem, reden uit. Het is misschien wel grof voor de verkoper, maar jij kan je motor verkopen en de koper is ook blij want hij heeft een ZX10R op de kop kunnen tikken die nog niet eens uit rodage is!

PS: klinkt dit belachelijk? Ik persoonlijk zou wel zo ver willen gaan
 
Is niet zo mooi, evt een aangepaste motor? Ik benzelf ook niet meer zoals het hoort linkerduim is niet geheel zoals het hoort.
 
Ja het is zeker spijtig maar helaas is het zo , mijn arm wil niet meer wat ik wil , Dus als een van jullie nog intresse heeft .... ik hoor het wel !!
 
Jammer , niemand intresse , toch mooi 1750 euro af dat is toch mooi bijn 4000 ouderwetse guldens en dat in een maand .... bel 0251 316465
 
Erg vervelend om zo'n prachtfiets zo van de hand te moeten doen. '( Als ik het geld had liggen waren we het eens geworden! Maar heb geduld, je topic is pas gisteren gestart. Ik ben er van overtuigd dat je hem best kwijt raakt voor een redelijke prijs. Succes in ieder geval, en niet alleen met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan