ZX-10R Deel 31 "Het einde van de ijstijd"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef, lekkere wheelie vanmiddag, gok zo'n 6 a 700 meter.
M'n langste wheelie op de motor tot nu toe(circa 2 km op de scooter :+)

Wat blijft het toch een heerlijk machine he 8-)
 
Laatst bewerkt:
Oef, lekkere wheelie vanmiddag, gok zo'n 6 a 700 meter.
M'n langste wheelie op de motor tot nu toe(circa 2 km op de scooter :+)

Wat blijft het toch een heerlijk machine he 8-)

lekker hé :P
full
 
Morgen tandwielen en ketting halen voor de 2008 ZX-10.

Dus -1 voor geeft voldoende 'extra' acceleratie zonder alles uit verband te rukken?
-1 is goed te doen moet je wel ff een speedohealer monteren want de teller die standaart al redelijk overdrijft doet er dan nog een flinke schep bovenop :P
(wijkt dan minstens 10% af)
Ik heb er toevallig nog één te koop O-) 50€ incl verzenden
Moet een andere kabelkit kopen voor men nieuwe motor om daar speedohealer te kunnen gebruiken maar die kabels apart kosten al +30€ incl verzendkosten dus kan ik beter gelijk complete kit kopen en de "oude" verkopen :)
 
Laatst bewerkt:
-1 is goed te doen moet je wel ff een speedohealer monteren want de teller die standaart al redelijk overdrijft doet er dan nog een flinke schep bovenop :P
(wijkt dan minstens 10% af)
Ik heb er toevallig nog één te koop O-) 50€ incl verzenden
Moet een andere kabelkit kopen voor men nieuwe motor om daar speedohealer te kunnen gebruiken maar die kabels apart kosten al +30€ incl verzendkosten dus kan ik beter gelijk complete kit kopen en de "oude" verkopen :)
Check je PM *D
 
helaas heb net men zx6r verkocht en ben overeen gekomen met de koper dat ik een kleiner voortandwiel zal monteren+sh en speedohealer instellen voor verkoop...
(Ik had de speedohealer er al uit gehaald om los te verkopen) maar ik had hem alles laten zien wat ik nog had toen hij naar de motor kwam kijken en die wou hij dus ook hebben ;)
 
helaas heb net men zx6r verkocht en ben overeen gekomen met de koper dat ik een kleiner voortandwiel zal monteren+sh en speedohealer instellen voor verkoop...
(Ik had de speedohealer er al uit gehaald om los te verkopen) maar ik had hem alles laten zien wat ik nog had toen hij naar de motor kwam kijken en die wou hij dus ook hebben ;)
Jammer! Tegen de tijd dat ik een speedohealer "nodig" heb kijk ik wel even op Ebay.

Klik

Helaas te koop.. als een van jullie iemand weet ofzo..
Zonde -O- . Toevallig heb ik deze van de week aan mijn zoontje laten zien (staat toch ook op MP). Ik moet namelijk een oranje motor van hem kopen, haha.
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe kettingset is ook onderweg, wederom -1/+1 (v/a) en een ketting met 112 schakels i.p.v. 110 *O*

En vanmiddag even mijn voorvork bij Hyperpro afgeven voor nieuwe keerringen en olie!
 
Mijn nieuwe kettingset is ook onderweg, wederom -1/+1 (v/a) en een ketting met 112 schakels i.p.v. 110 *O*

En vanmiddag even mijn voorvork bij Hyperpro afgeven voor nieuwe keerringen en olie!
Dat klinkt als een flinke aanpassing. Bij mijn oude ZX7R heb ik voor ooit een tandje kleiner gezet en dat was een gigantische verbetering *O* . Is dit bij de 10 niet teveel? En met die 112 schakels kom je waarschijnlijk even ver uit in je achterbrug als de standaard opstelling (tandwielen en 110 schakels)??
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt als een flinke aanpassing. Bij mijn oude ZX7R heb ik voor ooit een tandje kleiner gezet en dat was een gigantische verbetering *O* . Is dit bij de 10 niet teveel? En met die 112 schakels kom je waarschijnlijk even ver uit in je achterbrug als de standaard opstelling (tandwielen en 110 schakels)??
Ik rij al 2 jaar zo rond. Met de 112 schakels komt het achterwiel 1 schakel verder naar achteren (een goede cm), ook geeft dit extra ruimte onder de hugger voor de grotere achterband (190/55). De +1 achter compenseerd weer voor deze grotere band en de -1 voor zorgt voor de kortere gearing. Ik vind het een hele verbetering t.o.v. het origineel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan