ZX-10R Deel 31 "Het einde van de ijstijd"

Status
Niet open voor verdere reacties.
-1 +2 is nog lekkerder op een 2011+ machine.. Loopt ie nog steeds makkelijk 280.

Maar ik heb een 2008, en met mijn vriendin achterop ging ie niet harder dan 252... En nee, die weegt maar rond de 60... ergens ofzo :+

Als ik al die verhalen hier zo hoor heb ik echt het gevoel alsof mijn fiets enorm veel vermogen mist :(
 
Laatst bewerkt:
iemand achterop is natuurlijk wel dramatisch voor je aerodynamica (Cw waarde)


speedohealer is ook wel aan te raden voor de werkelijke snelheid, anders een GPS device ff meenemen
 
Laatst bewerkt:
-1/+1 is raceconversie *O* *O* *O* *O* *O* *O*

gogogogo *D
:] :] :]

Ik rij al 2 jaar zo rond. Met de 112 schakels komt het achterwiel 1 schakel verder naar achteren (een goede cm), ook geeft dit extra ruimte onder de hugger voor de grotere achterband (190/55). De +1 achter compenseerd weer voor deze grotere band en de -1 voor zorgt voor de kortere gearing. Ik vind het een hele verbetering t.o.v. het origineel.
Ik rij ook met een 190/55 en het past echt net met de hugger, goed om te lezen dat ik dan straks iets meer ruimte krijg :Y . De kortere gearing lijkt me ook super, kom dan even wat beter uit in de bochten. Zit nu af en toe te klooien bij het uitgaan van een bocht. Te hoog in twee, te laag in drie. En de topsnelheid, wat al gezegd is, lekker belangrijk ;). Zal eens informeren wat een setje tandwielen en ketting kost.
 
Ik heb nog een zgan 44t achtertandwiel liggen en een nieuwe 46t allebei renthal ultralite 520's maar dat is een beetje groot zeker voor een zx10 :?
-1t vooraan +7 achteraan top van 250 en powerwheely's in 5e }) _O- :+
Mag weg voor weinig :Y
Haha, +7 achter is voor mij wel ietsje te enthousiast ja :o . Wel jammer, anders had ik wel interesse gehad.
 
Ik zie dat bij die tandwielen een 520 ketting ipv 525 hoort.
Bedankt, heb het opgeschreven voor het komende onderhoud aan het eind van het jaar.
Je hebt ook 525 tandwielen van renthal. Maar ik reed hiervoor ook met een DID 520 ERV3 ketting en renthal 520 tandwielen.

Nu heb ik een gewone DID 525 ketting besteld en stalen JT tandwielen. Scheelt best een hoop centjes.
 
Zo ging lekker op CPZ 1e keer, dinsdag en woensdag gereden.

Snelste tijd net in de laatste sessie, maar ff groep Snel gepakt(tenminste vrij baan meeste van de tijd).

2.07,65 als snelste tijd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan