Jan67546
MF veteraan
-1/+1 is raceconversie
gogogogo
Had dat eerder gezegd, dan had ik misschien achter ook +1 gedaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
-1/+1 is raceconversie
gogogogo
Had dat eerder gezegd, dan had ik misschien achter ook +1 gedaan
-1/+1 is raceconversie
gogogogo
voor op straat niet nodig, dan mis je teveel top... op het circuit ga je meestal toch niet harder dan 270... en op straat wil je dat natuurlijk wel
-1 +2 is nog lekkerder op een 2011+ machine.. Loopt ie nog steeds makkelijk 280.
Mwa, ben nog niet boven de 255 uitgekomen in NL volgens mij Al dat blauw
op één wiel dan zeker
-1/+1 is raceconversie
gogogogo
Ik rij ook met een 190/55 en het past echt net met de hugger, goed om te lezen dat ik dan straks iets meer ruimte krijg . De kortere gearing lijkt me ook super, kom dan even wat beter uit in de bochten. Zit nu af en toe te klooien bij het uitgaan van een bocht. Te hoog in twee, te laag in drie. En de topsnelheid, wat al gezegd is, lekker belangrijk . Zal eens informeren wat een setje tandwielen en ketting kost.Ik rij al 2 jaar zo rond. Met de 112 schakels komt het achterwiel 1 schakel verder naar achteren (een goede cm), ook geeft dit extra ruimte onder de hugger voor de grotere achterband (190/55). De +1 achter compenseerd weer voor deze grotere band en de -1 voor zorgt voor de kortere gearing. Ik vind het een hele verbetering t.o.v. het origineel.
Haha, +7 achter is voor mij wel ietsje te enthousiast ja . Wel jammer, anders had ik wel interesse gehad.Ik heb nog een zgan 44t achtertandwiel liggen en een nieuwe 46t allebei renthal ultralite 520's maar dat is een beetje groot zeker voor een zx10
-1t vooraan +7 achteraan top van 250 en powerwheely's in 5e
Mag weg voor weinig
Ik zie dat bij die tandwielen een 520 ketting ipv 525 hoort.DID ketting en renthal tandwielen
Iig topvermogen dan idd...Maar ik heb een 2008, en met mijn vriendin achterop ging ie niet harder dan 252... En nee, die weegt maar rond de 60... ergens ofzo
Als ik al die verhalen hier zo hoor heb ik echt het gevoel alsof mijn fiets enorm veel vermogen mist
Je hebt ook 525 tandwielen van renthal. Maar ik reed hiervoor ook met een DID 520 ERV3 ketting en renthal 520 tandwielen.Ik zie dat bij die tandwielen een 520 ketting ipv 525 hoort.
Bedankt, heb het opgeschreven voor het komende onderhoud aan het eind van het jaar.
Overigens maakt de 112 schakel ketting de motor minder wheelie gevoelig, en dus een betere acceleratie
Dan is je brommer stuk
Is het één of andere buitenlandse import die begrenst is?
Net mijn voorvork bij Hyperpro afgegven. Er komen SKF low friction keerringen in