Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien gaat het wel niet alleen om vermogen maar ook de manier waarop het aanwezige vermogen gebruikt kan worden. Rossí´s Yamaha M1 levert netzoveel vermogen als de Honda RCV, toch is die RCV vele malen ´vriendelijker´qua vermogensafgifte en daardoor gemakkelijker snel te rijden. Het feit dat de Yamaha M1 het nu toch zo goed doet is imho te wijten aan de kwaliteiten van Valentino en niet zozeer aan de Yam. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat als Rossi dit seizoen de 2004 rcv kon rijden ,de rest net zo goed thuis kan blijven. Kijk naar de Kawa motoGp racer, loopt over van vermogen toch is ie bijna onrijbaar, de rijders moeten er veel harder op werken dan bijvoorbeeld op een RCVzag giste de superbike in Laguna waar dus allemaal fabrieksmotoren aan mee doen.
Daar reed Vermeulen op zijn nieuwe Honda Fireblade met ruim 4 sec voor de sterke Ducatie's 999's. De zx10r reed ergens op een 10 of 11e plek
ik snap niet hoe het kan dat die machines nieuwe zx10, r1 en gixxer1000 het helemaal b[]niet[/b] zo goed doen. Terwijl de Ducs (met een stuk minder vwermogen) heersen en uitraard de Fireblade giste dik gewonnen heeft..
kan mij iemand dat uitleggen??
Misschien gaat het wel niet alleen om vermogen maar ook de manier waarop het aanwezige vermogen gebruikt kan worden. Rossí´s Yamaha M1 levert netzoveel vermogen als de Honda RCV, toch is die RCV vele malen ´vriendelijker´qua vermogensafgifte en daardoor gemakkelijker snel te rijden. Het feit dat de Yamaha M1 het nu toch zo goed doet is imho te wijten aan de kwaliteiten van Valentino en niet zozeer aan de Yam. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat als Rossi dit seizoen de 2004 rcv kon rijden ,de rest net zo goed thuis kan blijven. Kijk naar de Kawa motoGp racer, loopt over van vermogen toch is ie bijna onrijbaar, de rijders moeten er veel harder op werken dan bijvoorbeeld op een RCV
Het lijkt er voor wat betreft de SBK klasse dus op dat de Fireblade de mooiste en gebruiksvriendelijkste vermogensafgifte heeft wat de japanse merken betreft en bovendien door zijn ultrastabiele rijeigenschappen het gemakkelijkste te rijden is, dit alles vertaald zich dan weer in snellere rondetijden.
Bovendien het gehele pakket moet kloppen, niet alleen de pk´s op papier.