zx-10r

Da Peet

MF'er
2 sep 2004
39
0
Heerenveen
Ik ben sinds gister een trotse bezitter van een zx-10r, echter deze is nog voorzien van de standaardemper.

Nu ben ik opzoek naar een carbon-demper, echter welk merk zou ik moeten nemen en waarom??

Please some tips........

Misschien dat mensen een foto van hun eigen zx-10r kun doorsturen.

Alvast bedankt.
 
Ik ben sinds gister een trotse bezitter van een zx-10r, echter deze is nog voorzien van de standaardemper.

Nu ben ik opzoek naar een carbon-demper, echter welk merk zou ik moeten nemen en waarom??

Please some tips........

Misschien dat mensen een foto van hun eigen zx-10r kun doorsturen.

Alvast bedankt.
Gefeliciteerd!!!
full

't is geen carbon....maar wel :9~
 
Bedankt voor je foto's -> deze demper ziet er zeker strak uit 8-) Es kijken of we deze voor een redelijk prijs nog ergens op de kop kunnen tikken.

Het zonde om het mooie geluid voor de buren verborgen te houden

Leuke vriendin heb je trouwens.

 
Laatst bewerkt:
Even rondgebeld in Nederland en de goedkoopste demper van akrapovic was € 508 -> valt mij nog wat tegen.

Als iemand nog een goedkoper adresje heeft voor de carbon uitvoering, dan hoor ik dit graag.

Ik denk dat dit toch lastig wordt.

Daarna zal ik is nog eens kijken hoe beide lampen aan de praat kunnen worden geholpen. Vlgs mij rijden in andere landen ook zx10r-en met dubbele lampen.

Nou de zoektocht is begonnen in ieder geval -> heb je zon ding en dan begint het werk pas
 
Even rondgebeld in Nederland en de goedkoopste demper van akrapovic was € 508 -> valt mij nog wat tegen.

Als iemand nog een goedkoper adresje heeft voor de carbon uitvoering, dan hoor ik dit graag.

Ik denk dat dit toch lastig wordt.

Daarna zal ik is nog eens kijken hoe beide lampen aan de praat kunnen worden geholpen. Vlgs mij rijden in andere landen ook zx10r-en met dubbele lampen.

Nou de zoektocht is begonnen in ieder geval -> heb je zon ding en dan begint het werk pas

Een nieuwe Hotcam kost anders ook 510 EURIES incl. BTW....
Volgens mij is een Akra wel van ongeveer dezelfde kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan