zx-10r

Da Peet

MF'er
2 sep 2004
39
0
Heerenveen
Vraagje:

Power is super van dat ding, echter bij stationair en rijden met lage toerentallen valt het mij op dat er een licht getik naar voren komt vanuit het blok.

Nu heb ik hier in de buurt weinig referentie zx-10r-en om dit mee te vergelijken.

Gezien het feit dat ik nog een half jaar fabrieksgarantie heb, wil ik weten of dit nu de injectoren zijn (of zo??

Wie weet hier mee van.

ps vervelend dat de teller er trouwens op een gegeven moment niet verder gaat, is toch minder goed over nagedacht.
 
Licht getik bij lage toeren zijn meestal toch je kleppen.
Maareh, wat maakt het eigenlijk nog uit, of je 299 of 320 gaat? :)
Al mag dat getik niet op zo'm moderne fiets weinig met kleppen te maken hebben. :P
Zal inderdaad wel iets met de injectie kunnen zijn.
Hoe dan ook.. Wie gaat nou stationair rijden? Blazen moet je! :]
 
het hoeft van mij zeker geen naaimachine te zijn, zolang het maar niet afwijkt van normaal.

Kleppen, lijkt mij ook erg sterk.

Moet volgende week toch nog langs een dealer, dus dan check ik het gelijk effe.

Het is vaak toch raadzaam bij andere bezitters wat info van tevoren te halen.

Ps. iemand nog op zoek naar een mooie zwarte zx9r van 1998???
 
Op zijn bok zetten in versnelling (rustig laten ronddraaien) en dan luisteren met lange schroevedraaier aan je oor op kleppedeksel..

mot ze ook alles vertellen hier....zeker ook een voetonsteking? hehehe ;)
 
Ja ja, ik snap hem........ ;)

Begint er bijna wel op te lijken -> echter als ik functioneerde als jeepeetje dan was de heer K. Spee allang uit zijn functie ontheven en was er vrij baan op de klaverbladen en snelwegen.

Ik moet zeggen een raar geluidjes in het blok valt reuze mee, loopt verder prima en soepel. Anders had er nog wel een electro motor onder gekunt, maar enige emotie mag een blok zich altijd tonen.

(helaas....dromen mag nog altijd) })
 
Nou nou, heb je er zoveel gereden dan. Ik heb er zelf een en ook een gehad, maar die hadden dat helemaal niet...
Ik heb er 1 gehad, mijn pa eentje en mijn baas toch al meerdere. Allemaal hadden ze een onrustig geluid in het blok. Een soort van ratel. Dus daarom roep ik dat het kawa eigen is.
 
Ik heb er 1 gehad, mijn pa eentje en mijn baas toch al meerdere. Allemaal hadden ze een onrustig geluid in het blok. Een soort van ratel. Dus daarom roep ik dat het kawa eigen is.


Al die kawa blokken hebben kutspanners..
 
full
 
fotos , fotos !!!!!!

Bij deze dus......vlgs mij moet je een raketgeleerde zijn om de foto gelijk in deze reactie te laten zien, of zo???

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/125833/66ff1ebd39d8c03dfa1b41b599e05a22 (106-0615_IMG.JPG)​
 
Vraagje:

Power is super van dat ding, echter bij stationair en rijden met lage toerentallen valt het mij op dat er een licht getik naar voren komt vanuit het blok.

Nu heb ik hier in de buurt weinig referentie zx-10r-en om dit mee te vergelijken.

Gezien het feit dat ik nog een half jaar fabrieksgarantie heb, wil ik weten of dit nu de injectoren zijn (of zo??

Wie weet hier mee van.

ps vervelend dat de teller er trouwens op een gegeven moment niet verder gaat, is toch minder goed over nagedacht.
Ze tikken allemaal todat alles warm is *D Mooi he zo'n kawa :}
 
Zeker heel mooi :)
zo een heb ik ook ;)

(btw: voor fototje in post gewoon [ imgatt ] maar dan zonder spatie's tussen [] typen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan