ZX-12R and friends topic "Deel 7"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig en kan bijna niet wachten tot zaterdag. Ga vandaag het vignet halen bij de anwb en beginnen met de voorbereidingen door al wat spullen klaar te leggen.Er schiet je altijd weer iets te binnen nietwaar.

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het medeleven allemaal!!! *D *D

Gisteravond de motor opgehaald, kar gehuurd in balk. vanochtend de kap er afgehaald, de dynamo deksel er af en de dynamo er uit. Dynamo kap is afgesleten en gescheurd, nieuwe voor hebben. Van de dynamo waren een paar vleugels in elkaar gedrukt, lijkt me niet heel ernstig maar de dynamo was ook al weer lekker zwart gebrand.. en dat na circa 3000 kilometer :?
Op de top kuip zitten krassen, en de zijkuip is bekrast.
Inmiddels een aanvraag gedaan op onderdelenzoeker voor een gebruikte dynamo, deksel, topkuip en zijpaneel.

De olie er uit laten lopen, zat circa nog 0,5 liter in, filter er even afgehaald.
Welke olie adviseren jullie mij? half synthetische motorolie? of vol synthetische olie? ik heb me er nooit echt in verdiept wat nu beter is *D

Ik heb rechtsbijstand gebeld, die zeiden dat er wel een kleine kans is om de zaak te winnen, maar waarschijnlijk gaat het een hele lange touwtrekkerij worden. De motor is wa verzekerd dus daarvan krijg ik niks.

Helaas heb ik geen protectoren, misschien toch maar eens kopen en er op zetten. Inderdaad beter niet op het blok.

Ik zal eens proberen om foto's te plaatsen van de schade 8-)
 
Kuipschade
full
 
Goh, bekende schade. Mijn krassen op de kuip zien er exact hetzelfde uit en op dezelfde plaatsen ;-)
Het deksel van mijn dynamo was ook 'gescheurd' (stukje eruit). Maar verder had ik geen schade...
Stapvoets onderuit op tramrails.

En de kuip is nog steeds lekker beschadigd na al die jaren. Heb hem alleen weer in elkaar gelijmd, want bij mij was hij onderop gescheurd. Maar vind een kuipdeel veel te prijzig. Je moet er maar net eentje vinden in de goede kleur. Met kuipdeel aan de linkerkant is dat lastig, want iedereen laat hem aan die kant vallen.


En mbt olie, half-syntetisch 10w40/50.

Succes met de reparatie
 
En de kuip is nog steeds lekker beschadigd na al die jaren. Heb hem alleen weer in elkaar gelijmd, want bij mij was hij onderop gescheurd. Maar vind een kuipdeel veel te prijzig. Je moet er maar net eentje vinden in de goede kleur. Met kuipdeel aan de linkerkant is dat lastig, want iedereen laat hem aan die kant vallen.

Of een complete set via ebay?

zx12r fairing | eBay
 
Laatst bewerkt:
PFFFF............. Power of dreams, wat een schade man ;(
Hoe is het met je knie en inmiddels de rest van het lichaam, waarvan je gisteren nog niet wist dat er spieren zaten?
Balen van je wa verzekering, maar een kleine kans is er ook één, dus de moeite zal het zeker waard zijn om het te proberen.
Er had een waarschuwing bord moeten staan als ze daar gewerkt hebben.
Sterkte met alles.

Lawson en Gewse ook mail binnen gekregen?
Zagetta heeft de routes ook op de garmin staan. Dit jaar gaat het toch wel lukken he met die dingen ;) _O-

:W
 
Mailtje ontvangen, en ik heb er toch ZIN IN, joh! Mega!!!!

Marruuhhh..... wat nu als het lukt met al die navigatiesystemen? Dan hebben we daar niets meer om over te discussiëren... dan zijn alle problemen opgelost!! Hmmm... moeten we een nieuw probleem als onderwerp bestempelen.

Denk.... denk... denk..... Ja, ik heb er een: Afstelling vering....! Ik heb eea af laten stellen, maar dat is niet goed gegaan. Nu vorige week weer ergens anders af laten stellen, en stukken beter, dus we gaan het hebben over Hyperpro..... _O- Offuhhh..... Ja, ik heb er nog wel een paar, maar die komen daar ter plaatse wel, anders kan er al een voorstudie op losgelaten worden, en dan is het te snel opgelost.... :X

Maar kunnen we niet gezamenlijk tegen de klok gaan duwen, zodat het eerder zaterdag is?? ;)

Tot dan! Gezellig, en ik heb er mega veel zin an.... En ohja, dit jaar zonder remparachute.....
 
Suzinki, ja mail ontvangen hoor... heb alleen geen navigatie, dus is niet relevant voor mij :+
Adressen staan in m'n mail mocht ik spontaan verdwalen en iedereen kwijtraken.

En wist al eerder dan de mail dat het 10u venlo zou worden, dus had met Leo ook al onderweg afgesproken *O*


Afstelling vering.. tja eigenlijk ook helemaal geen tijd meer voor gehad.
Maar na even snel-snel van de bandenboer instellen reed hij al stukken beter dan in frankrijk. Gewoon geen tijd/zin gehad om even langs te gaan voor uurtje onderwijs erover.
 
Klopt Ingrid het staat allemaal in de garmin en het werkt ook nog ....geloof ik ;) . Leo gelukkig neem jij je plunjebaal mee zodat ik niet de heleweg in de spanning hoeft te zitten van gaat die remparachute nou wel of niet open _O- .
En verder zien we wel hoe het gaat lopen en ik zit al tegen de wijzers aan te duwen :9

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Heb Zeeën aan tijd, rustig aan, komt helemaal goed.

Garmin en hans gaan niet samen, wel even bij de Garmin shop hem even laten controleren, of het wel allemaal klopt met de mijne. B|

Was prima in orde en had de laatste update`s :9 , ongelofelijk, en hij kan nog steeds de weg niet vinden op de nieuwe A2. _O-

Ook heb ik al mijn muziek maar weer eens vernieuwd/veranderd, dus misschien blijft hij het nu een keertje doen :( . Het is niet een mp3 speler zei hij, dus dan hoeft hij het niet te doen. _O-

Maar goed, tassies gepakt, motor een beetje gepoetst, Irma aan de was gezet voor een paar schone onderbroeken, en naar de pin automaat gestuurd. _O-

Ook al wordt het Zaterdag een vroegertje, *O* heb er zin in. :W *O*
 
Chuky, 8 euro ?
Ik denk dat je een vignet voor de auto hebt gekocht, want een 10-dagen vignet voor de motor kost namelijk maar 4,60 (vanmiddag wezen halen).

En die kan je tenminste op je motor plakken... auto vignet kan alleen aan de binnenkant van je zwarte ruitje :+
 
Wij wensen iedereen een fijne en veilige motor vakantie cq trip toe.
Wij hadden wel mee gewild maar ik zit dan in griekenland voor 2 weken ( wat een straf) :+
Veel plezier in oostenrijk en hou het veilig.

Ps jullie zijn toch veel te snel voor mij :Y
 
Chuky, 8 euro ?
Ik denk dat je een vignet voor de auto hebt gekocht, want een 10-dagen vignet voor de motor kost namelijk maar 4,60 (vanmiddag wezen halen).

En die kan je tenminste op je motor plakken... auto vignet kan alleen aan de binnenkant van je zwarte ruitje :+

Dat had ik niet gevraagt een motor vignet. Maar ja dat kost je kop ook niet 3.40 euro meer.
Ik had op de site van de Anwb gekeken daar stond niks over een moter vignet.
 
Ey Chucky..... Moet je eens kijken....
http://www.anwb.nl/bestemmingen/lan...mmingIndex.html?btiId=BTI_9&themaId=BEST_P_56

en:

full


Maar, wat Gewse al zei, het autovignet moet je omruilen of terug brengen, hoor..... Dat is een andere soort sticker, daar zit het plaksel aan de verkeerde kant....

BIJIJIJIJIJNA zaterdag! Nog maar een dag werken! Weliswaar een lange dag, maar wel nog maar eentje te gaan.....

Pakken doe ik morgenavond, de was is al gedaan, dus kwestie van uit de kast grijpen en in mijn puptent mikken. Sticker is ook al binnen, heeft Es meegenomen bij haar werk vandaan (JA, ik moest gewoon betalen.... ). Tanken doe ik zaterdag ochtend, en verder..... VERGEET JE ZWEMBROEK NIET!!!

:W
 
Laatst bewerkt:
Hi hi

*O* *O* we hebben er zin in *O* *O*

Morgen middag na het werk de laatste dingetjes regelen, de was nog bij oma langs brengen en dan na het avond eten ga ik ook proppen :P

Net nog even heerlijk achterop het TransSwalpje gezeten naar Rob's accessoires.
Het was best koud :X Op de terugweg.

Ed en Sandra ook super veel plezier in Griekenland 8-)

Leo is boerkini ook goed?

:W
 
Hi hi

*O* *O* we hebben er zin in *O* *O*

Morgen middag na het werk de laatste dingetjes regelen, de was nog bij oma langs brengen en dan na het avond eten ga ik ook proppen :P

Net nog even heerlijk achterop het TransSwalpje gezeten naar Rob's accessoires.
Het was best koud :X Op de terugweg.

Ed en Sandra ook super veel plezier in Griekenland 8-)

Leo is boerkini ook goed?

:W

Doe mij ook zo'n oma..... O-) Ohnee, het is andersom, jullie doen de was voor haar.... kan ik dan mijn wasgoed niet bij jullie brengen? Zien we elkaar tenminste regelmatig..... :Y Ohja, nu komt het.... 1 keer per jaar is ook regelmatig.... _O-

Een boerkini? NEE!! Afgekeurd!!! En dan zeker ook nog een met een breedte-streepje?? Zoooo fout!!! Maar, kijk uit, er zijn laatst 3 meisjes opgepakt, deze hadden geen kleding onder hun Boerka aan, en dat kostte ze een celstraf... nu heb ik echte boerkini's gezien in het zwembad ( :( ), maar daar past best een grote slip onder.....Moet je dus allemaal meenemen, en al die extra ballast in je tas, moet je nog meer gaan proppen, dus doe maar niet joh! ;)

Ik werk nog even door, nu, maar als ik thuis kom, is de vakantie begonnen! Dus spulletjes bij elkaar zoeken, alles in die HELE grote tas stoppen, zoeken wat ik er nog meer in ga doen, want wat moet ik met al die lege ruimte in mijn tas.... _O-

Wow, ik merk dat ik al een beetje in vakantie stemming ben! Begin heel erg vrolijk te worden! Ben ik eigenlijk altijd wel, maar nu..... *D

Nou, ik werk nog ff door... moet tenslotte het land verdedigen.....

Tot morgen!!!!!!
:W
 
Whaaahaaaa alles zit erin *O* *O*
En jullie zullen me zien zitten :Y , maar een WHEELIE is NIET uitgesloten :X

Nu even op het eten wachten :9 en dan nog wat relaxen

Nog maar 1 nachtje slapen *O*

Achter blijvers we zullen er lekker van gaan genieten daar :]
allen tot de volgende meeting

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan