ZX-12R and friends topic "Deel 7"

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow, moet nog beginnen, eerst maar even tv kijken en dan pakken.

De *O* grote dag *O* zit er aan te komen, en het weer ziet er goed uit, dus tot morgen allemaal. :W
 
Vakantie gangers, goede vakantie gehad?

Of een complete set via ebay?

i..._odkw=zx12r | eBay

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? is het kwaliteit of van het spul als je 250 km/pu rijdt dat het gaat afbrokkelen?

Goh, bekende schade. Mijn krassen op de kuip zien er exact hetzelfde uit en op dezelfde plaatsen ;-)
Het deksel van mijn dynamo was ook 'gescheurd' (stukje eruit). Maar verder had ik geen schade...
Stapvoets onderuit op tramrails.

En de kuip is nog steeds lekker beschadigd na al die jaren. Heb hem alleen weer in elkaar gelijmd, want bij mij was hij onderop gescheurd. Maar vind een kuipdeel veel te prijzig. Je moet er maar net eentje vinden in de goede kleur. Met kuipdeel aan de linkerkant is dat lastig, want iedereen laat hem aan die kant vallen.


En mbt olie, half-syntetisch 10w40/50.

Succes met de reparatie

Dat is ook klote.. gelukkig stapvoets. Gelukkig hebben we in fryslan geen tramrails :P
Misschien laat ik de kuip ook wel zo, heeft ook wel weer wat :+
Inderdaad ik had even een paar prijzen opgevraagd

Dynamo stator= 490,-
Zijpaneel (links als je achter de motor staat) 619,80
Topkuip (waar de koplamp in zit) 615,35
Voorspatbord 180,95

Nou dat moet maar niet.. veelste duur ;)
 
PFFFF............. Power of dreams, wat een schade man
Hoe is het met je knie en inmiddels de rest van het lichaam, waarvan je gisteren nog niet wist dat er spieren zaten?
Balen van je wa verzekering, maar een kleine kans is er ook één, dus de moeite zal het zeker waard zijn om het te proberen.
Er had een waarschuwing bord moeten staan als ze daar gewerkt hebben.
Sterkte met alles.

Ja het is wel zonde!! En dat door een beetje grind.
Knie gaat opzich wel.. voel hem nog wel en hij heeft een paar verschillende kleuren, blauw, groen, geel en rood maar dat zal wel weer eens over gaan.. inderdaad verder veel spierpijn overal maar dat is nu zo goed als over.

Vorige week nog aangifte gedaan er van.. maar ik denk dat het allemaal niks gaat worden. Jep.. allrisk koste toen iets van 600 euro.. voor 600 euro kun je ook heel wat laten maken meestal of hij moet al helemaal total loss zijn.
Dankje zal wel goed komen.
 
Hallo 12 topic and friends.
Ik weet dat lang niet iedereen hier nog kawa rijd maar...

Afgelopen vrijdag avond is Rhandy verongelukt.
Hij was lid van de ZXR-club.

En nou willen we eigenlijk toch wel een flink aantal (spreekwoordelijke) groene rakkers bij elkaar brengen om hem en zijn familie een mooie uitvaart te bezorden.
Zijn er hier mensen die ons zouden willen komen versterken?

ZXR-CLUB.nl - Aanmelden
 
Laatst bewerkt:
Hallo 12 topic and friends.
Ik weet dat lang niet iedereen hier nog kawa rijd maar...

Afgelopen vrijdag avond is Rhandy verongelukt.
Hij was lid van de ZXR-club.

En nou willen we eigenlijk toch wel een flink aantal (spreekwoordelijke) groene rakkers bij elkaar brengen om hem en zijn familie een mooie uitvaart te bezorden.
Zijn er hier mensen die ons zouden willen komen versterken?

ZXR-CLUB.nl - Aanmelden

Zo daar wordt je even stil van ;( , net het verhaal gelezen. Heel veel sterkte voor de familie en kennissen!!

Helaas kan ik zelf niet, vorige week maandagavond door grind op het wegdek onderuit gegaan, hierdoor wacht ik nog op onderdelen. Ik verwacht niet dat deze voor donderdag binnen zijn :N

(Er zijn een paar van het het ZX12R forum met elkaar op vakantie, geen idee wanneer ze terug komen maar hierdoor zul je misschien wel geen reactie krijgen van ze.. denk ik)

Succes met alles!!
 
hoi Power of dreams.... ik weet niet het bouwjaar van jou motor, maar misschien heb je hier wat aan:

Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor

kawasaki, zx12r, pagina 8

succes

Hallo Ron-zx12r, bedankt voor de link!! Maar helaas heb ik een 2001 fiets, dit gaat niet passen.
Inmiddels heb ik een dynamo gevonden via motoronderdelenzoeker.nl, gisteravond betaald, verwacht hem morgen of over morgen thuis te krijgen via de post.

Aanmelden - Japarts B.V. NL

Deze website kwam ik tegen, vond het zelf wel een mooie website en denk deel hem even.
Je meld je aan, vult je chasis nummer in van je motor, en na een dag krijg je een mail dat je de website kunt bezoeken. Hiervan staan dan allemaal tekeningen van je motor met de onderdelen en de prijzen er van.. orginele onderdelen.. maar je kunt natuurlijk ook naar de motorzaak gaan en daar bestellen. Kwa prijs is een dynamo deksel niet goedkoper op deze website dan bij de dealer.
 
Zo daar wordt je even stil van ;( , net het verhaal gelezen. Heel veel sterkte voor de familie en kennissen!!

Helaas kan ik zelf niet, vorige week maandagavond door grind op het wegdek onderuit gegaan, hierdoor wacht ik nog op onderdelen. Ik verwacht niet dat deze voor donderdag binnen zijn :N

(Er zijn een paar van het het ZX12R forum met elkaar op vakantie, geen idee wanneer ze terug komen maar hierdoor zul je misschien wel geen reactie krijgen van ze.. denk ik)

Succes met alles!!

Dat klopt ook ik heb foto's van Ramon en Ingrid gezien enz.

Het viel te proberen.
Bedankt voor je reactie. :)
 
MF-ers,

Helaas moet ik jullie meedelen dat onze vriend Chuky (Willem Rijpma) afgelopen maandag 10 september tijdens onze reis raar Oostenrijk in Italië op de Stelvio pas is overleden.

Hij is tijdens de afdaling richting Bormio onwel geworden, de motor is hierbij gecrashed en hij is in mijn bij zijn overleden.

Donderdag 13 september wordt hij vanuit Italië terug gevlogen.

Vrijdag, zaterdag en zondag is er doorlopende condoleance ( houd rekening met de etens tijde)
Maandag is de uitvaart.

Voor meerdere informatie stuur een email.

Chuky ......... RIP
 
Laatst bewerkt:
Chuky, RIP man! ;(

Respect voor je laatste meters, op de Stelvio! Was een mooie, gezamenlijke rit, maar een te bizar einde!

Respect!

Leo.
 
Laatst bewerkt:
Achter het verdriet schuilt een fijne herinnering aan een mooie persoonlijkheid.

Ik zal je missen Chuky!

Zagetta
 
Bizar dit te lezen. Heb Willem een aantal malen gesproken. Kon zijn persoon en humor ten zeerste waarderen. Willem R.I.P. En heel veel sterkte toegewenst aan degene die hij achterlaat.

Ninja-nine
 
Chuky rest in peace man, nog heel veel kilometers daarboven hoop ik voor je. Aan iedereen die er bij was, heel veel sterkte, en ook heel veel sterkte aan de familie ;(
 
Wat een verschrikkelijk nieuws. ;(

Kan gewoon niet geloven dat het zomaar over is ... ik zie Willem nog zo voor me, altijd een bulderende lach, een levensgenieter pur sang !

full


Iedereen veel sterkte gewenst met dit verlies, ook de mensen die bij hem waren tijdens zijn laatste motorrit - het lijkt me vreselijk om dit mee te maken.
 
Beste motorvrienden,

Dit vreselijke nieuws is ook voor ons, de thuisblijvers tijdens jullie motorvakantie, niet te bevatten.
Wat hadden jullie zin in deze vakantie!
Ik wens jullie veel sterkte toe om deze gebeurtenis te verwerken. Respect voor jou Ingrid, en voor de 'regelaars' in het groepje. Voor de familie veel kracht toegewenst om dit enorme verlies te verwerken.
RIP Willem...

Dianne
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan