ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Wij zijn afgelopen weekend naar de Intermot geweest,
veel leuke en vernieuwde motoren gezien.
De nieuwe kawa Z800 erg leuk, concept Suzuki Vstrom1000,totaal vernieuwd ze hebben best wel wat ideeen van de BMW GS overgenomen. De nieuwe Gs is nu watergekoeld. En de bmw1000r is er nu ook ge-opleukt iets met een 4....

Verder kwamen we Umbra (Jaap) van highway hawk nog tegen, hij stond daar op de beurs.
En Jose van motorsport lifestyle, ze stond bij de BMW voor de race acadamy.

Was dus een geslaagd weekendje *O*

:W
 
Julie zijn gezellig bezig om Intermot te bezoeken.
Ik ben daar nog nooit geweest maar hoor dat het behoorlijk groot moet zijn alleen kun je niets kopen.
En heb je al je volgende motor bekeken. :Y

:W Zagetta
 
Julie zijn gezellig bezig om Intermot te bezoeken.
Ik ben daar nog nooit geweest maar hoor dat het behoorlijk groot moet zijn alleen kun je niets kopen.
En heb je al je volgende motor bekeken. :Y

:W Zagetta


Inderdaad je kan daar muv een vette hap niet echt iets kopen.
Het beursje in Dortmunt is echt een aanrader!!!
Volgens mij is deze jan of feb, maar niet al te groot, maar wel leuk :Y
liefde op het eerste gezicht heb ik niet gehad :N , misschien ben ik wel voorbij de opvolger van de soes gelopen?

:W
 
@ S&S,

Was dus weer een geweldig weekend! Met af en toe een schrikmomentje tussendoor..... als je weer eens wat zag...... |(
Maar, ik denk dat je de opvolger van de Soes al hebt gezien, toch?

Wel leuk als je zo af en toe een beurs kan bezoeken. Ik ben nog nooit verder geweest dan de motorbeurs. Denk dat ik ook eens een dergelijke beurs wil bezoeken, lijkt me wel een belevenis! Zeker eentje om op mijn tijdlijn in FB te plaatsen...... _O-

Ik heb lekker rustig weekend gehad, zaterdag naar school, zondag aan de studie gezeten. Was super mooi weer om te rijden, maar had er geen tijd voor, de studie riep..... ;(

Verder niets spannend meegemaakt..... hectisch weekje kwa werk eigenlijk!

:W
 
Ha Hishikawa,

Pffff schrik momentje was er zeker :/
Maar je zou het echt eens moeten gaan doen, samen met Esther, dezelfde interesse
Dortmund is echt een aanrader

En mijn opvolger.......... De Z1000 is echt leuk!!! De Streetfighter 848 rijdt super stoer, maar ik weet nog helemaal niet of ik wel naked wil :?
Maarehhhh........ Ik rij toch noch nie voor L.L????

En op het moment baal je wel van al dat leren, maar je mag tegenwoordig blij zijn dat je voor je werk moet leren ;)
Das een teken dat je nog werk hebt :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Je rijdt zeker niet voor L.L..... Echt niet! Sterker nog, ik zou nog niet aan inruilen denken, maar ik begrijp je heel goed! Dus aan die kant denk ik ook aan inruilen, en denken we hetzelfde en ga je dus kijken naar iets anders en kom je er steeds meer achter dat je wel iets anders wilt maar eigenlijk ook weer niet maar blijf je kijken totdat je echt tegen je droom aan loopt! En laat die nu net mat-zwart zijn met groene details....... Wow, lastig zinnetje, maar goed, volgens mij klopt het wat er staat.... :X

Ja, we gaan er wel een keer heen, eens kijken wat het is! Sowieso voor de sfeer, en uit pure interesse, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt! Foei.... :Y

Ja, mee eens, gelukkig heb ik werk! Ben ik ook echt dankbaar voor, en toon dat ook naar mijn omgeving! Maar ook bij ons is het lastig, hoor! Er moeten er veel uit..... Ik zit gelukkig (nog) niet in de gevarenzone, maar je weet maar nooit, met al die reorganisaties.... :?

Snel maar weer eens een toertje maken, ff het hoofd 'leeg' rijden! Geen zorgen aan de kop, is goed voor een mens!
 
hallo, :W

zal me ff voorstellen.
mijn naam is richard en ben sinds vandaag in het bezit van een zx12r uit 2000 in de maroon rode kleur.
man wat een geweld,hiervoor wat andere sportfietsen gehad o.a r1,fireblade,zx9,sp1.
maar dit slaat alles.
is zelfs sneller als mijn oude blackbird.
zal eerdaags wat fotos maken.
hopen dat t morgen knap weer word,kan ik nog ff een rondje blaffen. :]
 
hallo, :W

zal me ff voorstellen.
mijn naam is richard en ben sinds vandaag in het bezit van een zx12r uit 2000 in de maroon rode kleur.
man wat een geweld,hiervoor wat andere sportfietsen gehad o.a r1,fireblade,zx9,sp1.
maar dit slaat alles.
is zelfs sneller als mijn oude blackbird.
zal eerdaags wat fotos maken.
hopen dat t morgen knap weer word,kan ik nog ff een rondje blaffen. :]

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en welkom op dit topic! Er zit hier kennis zat over jouw motor, maar kom niet bij mij, ik ben niet technisch.... Ik heb bewondering voor diegene die dat wel zijn!!!

Als je de ouder topics erop naslaat kom je mogelijk wel meer info tegen dan je wilt weten, over verbranden van sommige onderdelen, zwakke punten van het model wat jij hebt of hele andere zaken, dus vraag je af of je dat wilt weten allemaal...... Gewoon lekker rijden en genieten van je nieuwe trots!

EN foto's plaatsen uiteraard!!!
 
dank je,en wat niet weet wat deert wat betreft de zwakke punten(ahum). :+
nee,zal idd de oude topics ff na bladeren,voorkomen is beter dan genezen.
de fotos volgen nog.
heeft iemand een idee waar de kleurcode vermeld staat?
en of er lakstiften voor te krijgen zijn?
vorige eigenaar was te enthousiast met wegrijden na het monteren van nieuwe banden. :N
 
Welkom Geestfietser op het topic en gefeliciteerd met je motor *O*
Heel veel rijplezier en succes met je lakstiftje

Misschien weet je het al, maar Japarts heeft de meeste goede kleuren voor je lakstiftje.

Graag fotootjes van je fiets :Y

:W
 
dank je,en wat niet weet wat deert wat betreft de zwakke punten(ahum). :+
nee,zal idd de oude topics ff na bladeren,voorkomen is beter dan genezen.
de fotos volgen nog.
heeft iemand een idee waar de kleurcode vermeld staat?
en of er lakstiften voor te krijgen zijn?
vorige eigenaar was te enthousiast met wegrijden na het monteren van nieuwe banden. :N

Ik heb zelf een lekke tank gehad, A-model uit 2000.
Daar heb ik zelf een andere tank voor gekocht, maar hij kan ook gerepareerd worden.
 
Dat probleem heb ik ook altijd, dat m'n benzinetank zo snel leeg stroomt :+
 
Laatst bewerkt:
Welkom Geestfietser en veel plezier met lezen en natuurlijk hoort gezellig ouwehoeren daar ook bij.

:W Zagetta
 
bedankt allemaal, :)

en zal idd ff kijken bij japarts,wel eens van gehoord maar nooit bij stilgestaan.
ron ik had ook gehoord van de problemen met de tank,maar daar was toch een terugroep
actie van?
ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat dat bij mij al gebeurt is aangezien het een nederlandse fiets is.(weet niet of je dat ergens terug kan vinden of dat gebeurt is).
 
bedankt allemaal, :)

en zal idd ff kijken bij japarts,wel eens van gehoord maar nooit bij stilgestaan.
ron ik had ook gehoord van de problemen met de tank,maar daar was toch een terugroep
actie van?
ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat dat bij mij al gebeurt is aangezien het een nederlandse fiets is.(weet niet of je dat ergens terug kan vinden of dat gebeurt is).

er was een terugroepactie van ja.
Het is al weer een tijdje geleden, zal even graven in mijn archief (geheugen).
eee... ik meen dat ik met Kawasaki Nederland heb gebeld, en mijn motor zat niet in de terugroepactie. Maar goed, wel lek. Ik heb een tweedehands tank gekocht.
Coolman heeft het zelf gerepareerd.
Het betreft overigens de overloop, die van de vuldop tot onder de tank loopt. Die gaat dan met een stukkie slang in een gootje, en loost de benzine dan onder de motor. Dus zie je niets onder de motor, is er niets aan de hand.

Ik heb wel een foto waar de motor is open gezaagd, erg bruut:), waar je de overloop kan zien. Op verzoek.

Ron
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan