ZX-12R and friends topic "Deel 8"


full

Back to the Future !
 
Laatst bewerkt:
Allemensen wat een drukte hier in het ZX12R clubhuis ... :o

In de afgelopen 4 weken maar liefst 4 berichten en 2 daarvan zijn van mij _O- _O-

Kortom - ik heb helemaal niks gemist tijdens mijn koffiepauze van 3 jaar ! ;)


It's nice to be back, boys and girls ! *O* *O*
 
Oei - ik geloof dat alle ZX12R-en nog netjes in bubbeltjesplastic in de atoomschuilkelder staan ingepakt ... of staan ze allemaal inmiddels in het museum naast de uitgestorven dinosaurussen ??

Halloo-oo-oo ... is dit praatcafé echt zo leeg-eeg-eeg ..?? :?

Hmmm .. dan maar even in het altijd gezellige Hayabusa clubhuis kijken ..
 
Dr. Kawa - iedereen is motorrijden - daarom is het hier zo stil ;)

Ik heb die K1600 toch maar gekocht.
Beestachtig. Niet echt een machien om kniesliders op te schuren maar dat deed ik toch al niet maar het rijd zooo lekker :D Klein beetje het "12" gevoel weer terug maar dan zonder rugklachten :+ Dat motortje spint zo heerlijk.. *O*
:]


Je moet niet alles geloven wat die Dr. Kawa zegt joh ... die is hier al jaren niet meer geweest toch ? ;)


Was misschien wel een goed idee geweest :)
 
Laatst bewerkt:
Dr. Kawa - iedereen is motorrijden - daarom is het hier zo stil ;)

Ik heb die K1600 toch maar gekocht.
Beestachtig. Niet echt een machien om kniesliders op te schuren maar dat deed ik toch al niet maar het rijd zooo lekker :D Klein beetje het "12" gevoel weer terug maar dan zonder rugklachten :+ Dat motortje spint zo heerlijk.. *O*
:]Was misschien wel een goed idee geweest :)
Wat hebbie nou toch gedaan kerel ... een pliesiemotor zonder de voordelen van de pliesie ?
Geen zwaailicht .. maarja - er is toch niemand die terugzwaait naar de pliesie.

Wauw, een 6-cilinder in lijn dat rijdt vast fijn ! In mijn 535 destijds wel in elk geval.
Maar al die electronica op zo'n Duitse GoldWing, gaat dat wel goed ? Hou ons op de hoogte als je over een paar maanden toch weer een ZX12R wilt gaan rijden. Want die tijd komt.
Met een verhoogd stuur - omdat dr. Kawa het zegt.

Jeetje, Shades logt hier uit en gaat naar het BMW praatcafé ..
ik vind het hier wel gezellig - zo in m'n eentje in het ZX12R topic !
Ik geef nog een rondje !!
Barman, vergeet Jeroen12 niet - daar op de hoek van de bar ! Oh hij is al weg, snelle gast zeg ..
 
Hahaha pliesiemotor.. :+

Ach zal best maar maakt me geen zak uit.. Ik ben heerlijk aan het rijden. Na 8 jaar gssen (ja zo lang is het al weer geleden dat ik mijn 12 heb verkocht) rijd ik weer rond op fiets met lijnblok - heerlijk :Y

Elektronica is inderdaad wel iets wat stuk kan. Daarom geeft Herr BMW ook flink garantie ;)

Maar of ik weer een zx12 ga kopen. Denk het niet want ik heb op deze duitse Gold Flügel sehr viel spass. :+ alleen voor erbij dan misschien
 
Laatst bewerkt:
Viel Spass mit dein Deutscher GoldFlugel mein Freund !

Vergeet niet vooraf even de filemeldingen te checken bij unser Fritz Stau;


Je hebt gelijk - vergeet die ZX12R.
Wacht gewoon op de ZX16R. Met alle 6 op een rij - iedereen blij ! :)
 
Okeee ... dit topic is dus dood - echt dood - morsdood - zo dood als 2016.

Ik ben blij dat ik leef.
Dus ik ben weg hier - er is hier teveel dood naar mijn smaak.

Anderen vinden de dood fijn, die komen hier stilletjes genieten in het ZX-12R topic.
Nooit iets posten, maar altijd genieten - mooi toch ?
Dat ga ik ook doen hier, stilletjes genieten.

Daggg !
Ohh ssssttttt :X
 
zx12r wordt een zeldzame verschijning :)

Ik ben er vorige maandag eens met op circuit geweest, was een circuitdag voor motoren met nummerplaat.
Dan maar met de 12 geweest ipv ZX6R.
Ging vrij goed voor zo'n zware fiets, soms wat wat grondspeling te kort :]
full
 
plaats foto op zijn kop??

uitlaat geschaafd.
nochtans is vering ok, volledige wilbers achter, zwaardere Ohlins veren voor( naar mijn idee nog te licht want negatieve veerweg is nog 35mm)
Radiale remklauwen zijn ook een ganse verbetering in combinatie met de brembo RCS rempomp.
Wel nog een enorm on/off effect bij gas opnemen, zeker in bocht heel vervelend.
Ondanks PC5 en autotune.
Maar voor de rest was het een leuke dag
full
 
Laatst bewerkt:
Lijkt als of zo'n 12 traag en log is op circuit maar is gewoon omdat die zo stabiel is.
Geen enkele keer nood gehad aan een stuurdemper
full
 
zx12r wordt een zeldzame verschijning :)

Ik ben er vorige maandag eens met op circuit geweest, was een circuitdag voor motoren met nummerplaat.
Dan maar met de 12 geweest ipv ZX6R.
Ging vrij goed voor zo'n zware fiets, soms wat wat grondspeling te kort :]
[afbeelding]
Uhh vorige maandag ?? 7 maanden geleden bedoel je !
Jaaaa ze zijn hier best vlot met reageren Kriske ..
Leuk gedaan met die ZX12RRR ! :t
Serieus racen - dat is altijd lachen.
Maar lachen is niet serieus ... :?

Mensenkriebel had ik nou maar niks gezegd,
Dan was het hier lekker stil gebleven.
Ik kom hier voor mijn rust. :Z
 
Is ondertussen voorzien van een volledig Titanium lijn van Akrapovic en afgesteld op de testbank.
Maar nog niet kunnen mee rijden, ik kijk al uit naar het voorjaar :]
 
Whaaaahooooo je hebt mij uit mijn winterslaap gehaald dr.Kawa. Ik ben er weer helemaal klaar voor _O- . Ik krijg altijd een melding als hier iets gepost wordt maar dat terzijde. Het is hier wel heel erg rustig geworden maar toch zie je op Facebook dat er nog diverse 12 rond rijden. Jij bent lekker bezig Kriske en jij geniet nog steeds van jouw 12 en dat is fantastisch. De 12 is toch een heerlijke machine en daar genieten nog vele mensen van :) .
Als er personen zijn die dit topic leven willen inblazen dan kan dat op 1 manier en dat is ..regel een treffen. Veel personen zitten op Facebook.
Leuk om even iets van jullie te horen maar ik kruip nu toch weer mijn bedje in. Whaaaahoooo
Oogjes dicht en snaveltje toe :Z

:W Zagetta
 
(13 jaar) oude tijden herleven :)
Zou best weer eens een rondje op een 12 willen rijden. Kijken wat ie doet :Y
 
Mijn racemoto verkocht omdat ik de laatste twee jaar maar max nog 3 dagen op circuit kwam.

De 12 wat aangepast zodat ik met deze ook op circuit kan als ik nog eens een circuitdagje wil mee pikken.
Ik probeer er wel zuinig op te zijn , op mijn oude beestje :}



Whaaaahooooo je hebt mij uit mijn winterslaap gehaald dr.Kawa. Ik ben er weer helemaal klaar voor _O- . Ik krijg altijd een melding als hier iets gepost wordt maar dat terzijde. Het is hier wel heel erg rustig geworden maar toch zie je op Facebook dat er nog diverse 12 rond rijden. Jij bent lekker bezig Kriske en jij geniet nog steeds van jouw 12 en dat is fantastisch. De 12 is toch een heerlijke machine en daar genieten nog vele mensen van :) .
Als er personen zijn die dit topic leven willen inblazen dan kan dat op 1 manier en dat is ..regel een treffen. Veel personen zitten op Facebook.
Leuk om even iets van jullie te horen maar ik kruip nu toch weer mijn bedje in. Whaaaahoooo
Oogjes dicht en snaveltje toe :Z

:W Zagetta
 
Hier zitten hopelijk de zx12 kenners...

Zx12 welke in een auto geïnstalleerd is, er tijdens de apk keuring mee gestopt en daarna met geen mogelijkheid meer te starten!
-startmotor gaat gewoon rond
-bij contact aan hoor je de brandstof pomp niet
-neutraal lamp gaat niet branden terwijl deze wel daadwerkelijk in z’n neutraal staat
-display (temperatuur, brandstof niveau etc) geeft niks weer/uit?

Iemand een idee waar ik dit moet zoeken? Neutraal sensor, tip over sensor? Tellerunit defect?

Alle hulp welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan